Test: Citroen C5 1.6 THP

Test: Citroen C5 1.6 THP

Η Citroen ανανέωσε τη C5 προκειμένου να γίνει πιο σύγχρονη αισθητικά και να παραμείνει ανταγωνιστική.

Η Citroen ανανέωσε τη C5 προκειμένου να γίνει πιο σύγχρονη αισθητικά και να παραμείνει ανταγωνιστική

Η Citroen προχώρησε σε μία ελαφρά ανανέωση στο αισθητικό κομμάτι και αλλαγές στην γκάμα του μοτέρ της C5. Έτσι η νέα C5 διαθέτει πλέον φώτα ημέρας LED εμπρός, ενώ στα πίσω φανάρια μόνο το κρύσταλλό τους πλέον είναι πιο σκούρο.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει η προσθήκη συστήματος Start-Stop στον πετρελαιοκινητήρα των 110 ίππων, καθώς και ο εμπλουτισμός της γκάμας με νέο diesel 2,2 λίτρων με 204 ίππους. Αυτό που έχει όμως μεγαλύτερη σημασία για την ελληνική αγορά είναι ο νέος για C5 βενζινοκινητήρας 1.6 VΤi με τα 120 PS. Ένα μοτέρ που μπορεί να συνδυαστεί με το αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων EGS6 που διαθέτει και paddles στο τιμόνι. Κατά τα λοιπά η γκάμα παραμένει ως έχει με τον 1.6 THP των 155 PS να αποτελεί τη χρυσή τομή ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία.
Στο εσωτερικό, η Citroen δεν άλλαξε τίποτα, διατηρώντας τις απλές γραμμές στην καμπίνα και τον όμορφο κρυφό φωτισμό. Ο οδηγός θα πρέπει να εξοικειωθεί με το χειρισμό των λειτουργιών του αυτοκινήτου, ειδικά στις πλούσιες εκδόσεις της C5, όπου τα κουμπιά είναι πολλά και συνωστίζονται στην κεντρική κονσόλα. Ο χώρος για τους επιβάτες είναι ικανοποιητικός, ενώ το ίδιο ισχύει και για το πορτμπαγκάζ των 439 λίτρων. Θα θέλαμε περισσότερες θήκες για μικροπράγματα, αλλά και ποτηροθήκες που απουσιάζουν ακόμη και για τους εμπρός επιβάτες.
Στο δρόμο, η C5 με την υδροενεργητική ανάρτηση τρίτης γενιάς, χαίρεσαι να το οδηγείς, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο. Η ποιότητα κύλισης είναι στην κορυφή της κατηγορίας, όπως και η άνεση. Στο περιφερειακό δίκτυο, ο κινητήρας αποδεικνύεται επαρκής και η συνεργασία του με το 6άρι κιβώτιο απροβλημάτιστη.
Η ανανεωμένη C5 αναμένεται στη χώρα μας στο τέλος του 2010 στις ίδιες εκδόσεις και τιμή με το τωρινό μοντέλο.

Τι λέει το DRIVE
Δείχνει όμορφο, πατά καλά στο δρόμο και λίγοι ανταγωνιστές του το φτάνουν σε άνεση
Τεχνολογία: 1.598 cc, 16v, 2EEK, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός, turbo, 155 PS/6.000 rpm, 24,5 kgm/4.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Επιδόσεις: 0-100 σε 8,6”, τελική 210 km/h
Μέση κατανάλωση: 6,9 lt/100km
Εκπομπές CO2    153 gr/km
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube