Test: Audi Q5 2.0 TFSI 180ps

Test: Audi Q5 2.0 TFSI 180ps

Η νέα βασική έκδοση του Q5 διαθέτει 31 ίππους λιγότερους, αλλά είναι σημαντικά πιο φθηνή.

Η νέα βασική έκδοση του Q5 διαθέτει 31 ίππους λιγότερους, αλλά είναι σημαντικά πιο φθηνή. Προσφέροντας μια ακόμα μια επιλογή κινητήρα, η γερμανική εταιρεία επεκτείνει την γκάμα του Q5 προς τα κάτω, επιστρέφοντας παράλληλα τη βασική τιμή του στο προ φόρου πολυτελείας επίπεδο.

«Ριγμένο» στα χαρτιά
Κάτω από το μπροστινό καπό βρίσκεται ο γνωστός άμεσου ψεκασμού δίλιτρος TFSI σε μια νέα πιο ήπια εκτέλεσή του: Αποδίδει 31 ίππους λιγότερους από την μέχρι πρότινος μοναδική επιλογή στα δύο λίτρα.
Συνεργαζόμενος αποκλειστικά με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με σφιχτή κλιμάκωση, ο 180άρης TFSI κάθε άλλο παρά φτωχός συγγενής δείχνει. Με τα V-Box να σταματούν στα 8,2 sec για το 0-100 km/h, το μικρό Q5 είναι έξι δέκατα ταχύτερο από το αντίστοιχο των 211 ίππων με το αυτόματο κιβώτιο, με τη διαφορά στις ρεπρίζ υπέρ του δεύτερου να είναι μηδαμινές. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως τα 80-110 km/h με 4η και 5η έρχονται σε 5,6 και 7,1 sec αντίστοιχα στο 180άρι και σε 4,9 και 6,8 sec στην ισχυρότερη έκδοση του Q5.
Ουσιαστική διαφορά πέρα από τις επιδόσεις δεν υπάρχει. Η τετρακίνηση είναι παρούσα και δουλεύει καλά και η άνεση είναι υψηλού επιπέδου. Η οδική συμπεριφορά μπορεί να μην φτάνει στο σπορτίφ επίπεδο της Χ3, π.χ., είναι όμως ασφαλές και ικανό ακόμα και σε ρυθμό που ξεφεύγει από τα όριο της οικογενειακής μετακίνησης.

Λιγότερα βάζετε, πολλά παίρνετε
Το εσωτερικό κινείται στο γνωστό ποιοτικό επίπεδο του μοντέλου και της φίρμας, με το επίπεδο εξοπλισμού Limited να προσφέρει τα απαραίτητα και το μακρύ κατάλογο των ακριβών έξτρα να καλύπτει από εκεί και πέρα κάθε επιπλέον ανάγκη.
Με μια μικρή υποχώρηση στις επιδόσεις λοιπόν, κερδίζεις σε κατανάλωση (13,1 lt/100 km) και με περίπου 10.000 ευρώ λιγότερα αποκτάς το γερμανικό SUV. Κρίμα μόνο που το συγκεκριμένο μοτέρ δεν συνδυάζεται με το αυτόματο S tronic. Όχι πως το χειροκίνητο είναι κακό, κάθε άλλο. Όμως όπως και να το κάνεις το αυτόματο κιβώτιο ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του Q5.[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Τελικά η κρίση τέχνας κατεργάζεται. Αν έπαιρνε και αυτόματο, θα ήταν το ιδανικό Q5. Δεν του λείπουν οι επιδόσεις και προσφέρει μικρότερη κατανάλωση από την έκδοση των 211 ίππων
Τεχνολογία: 1.984 cc, i4 με άμεσο ψεκασμό και turbo 180PS/4.000-6.000 rpm, 32,6 kgm/1.500-3.900 rpm, Χειροκίνητο 6 σχέσεων.
Επιδόσεις: 0-100 σε 8,2”, τελική 210 km/h
Μέση κατανάλωση:
13,1 lt/100km
Εκπομπές CO2: 188 gr/km
Μετρήσεις DRIVE[/blockquote]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube