Οδηγούμε: VW Golf GTI Cabriolet

Οδηγούμε: VW Golf GTI Cabriolet

H βάση υπήρχε, οπότε η έλευση της εκδοχής GTI σε Golf cabriolet ήταν θέμα χρόνου για τη VW που βουλώνει κάθε τρύπα στην αγορά. Τα παρόν Golf cabriolet είναι ένα πρώτης τάξεως σημείο εκκίνησης για ένα soft top GTI.

Διαθέτει εντυπωσιακή στρεπτική ακαμψία, κάτι όμως που θα μπορούσε να αμφισβητηθεί από ένα δυνατό μοτέρ όπως το δίλιτρο των 211 PS, οπότε χρειάστηκε ενδελεχή μελέτη.
Στην πράξη, το cabriolet GTI τα πάει καλά. Τα τρέμουλα βέβαια είναι παρόντα στις ανωμαλίες υψηλής συχνότητας, αλλά με την οροφή ανεβασμένη, το πλαίσιο αντιστέκεται λίγο καλύτερα. Η τάση να κοπανάει πάνω από μεγάλες ανωμαλίες υπάρχει όπως και στο στάνταρ cabriolet, αλλά σε γενικές γραμμές η κύλιση είναι καλή. Δευτερεύοντες κραδασμοί μπορεί  να γίνουν αντιληπτοί δια μέσου των στάνταρ 18άρηδων τροχών.

ACC γιοκ

Το τιμόνι προέρχεται από το χάτσμπακ, οπότε είναι καλά ζυγισμένο, αν και θα ήθελε μια δόση παραπάνω αίσθησης, ενώ περιστασιακά νιώθεις την ανάδραση από τις ανωμαλίες του δρόμου. Το ACC (Adaptive Chassis Control) που είναι διαθέσιμο στο χάτσμπακ GTI εδώ δεν διατίθεται, ούτε καν έξτρα.
Η δύναμη περνά στους τροχούς γλυκά και απλώνει με το στρωτό τρόπο που γνωρίζουμε. Το στάνταρ 6άρι σασμάν χάνει σε ακρίβεια λεβιέ, με τις σχέσεις του όμως να είναι σοφά κλιμακωμένες.
Το cabriolet GTI δείχνει πιο αεροδυναμικό από τα χάτσμπακ, λόγω του πιο κεκλιμένου παρμπρίζ,
Όσον αφορά την ατμόσφαιρα της καμπίνας, και εδώ υπάρχει διαθέσιμη όλη η γκάμα των παραφερνάλιων που γνωρίζουμε από το χάτσμπακ, συμπεριλαμβανομένων των άνετων καθισμάτων με την επένδυση εικονικού ταρτάν.
Η VW έκανε πολύ καλή δουλειά, μετατρέποντας ένα κοινό soft top Golf σε ταχύ 4θέσιο κάμπριο. Από την άλλη, χρειάζεται να γνωρίζετε ότι το χάτσμπακ GTI ανταποκρίνεται σαφώς καλύτερα στα ποικίλα καθήκοντα για τα οποία είναι φημισμένο.        



Τι λέει το DRIVE
Διασκεδαστικό κάμπριο, χωρίς ουσιαστικό ανταγωνισμό, αλλά και χωρίς τη φινέτσα του χάτσμπακ.
Τεχνολογία 1.984 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός, τούρμπο, 211 PS/5.300-6.200 rpm, 28,5 kgm/1.700-5.200 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 7,3”, τελική 237 km/h
Μέση κατανάλωση 7,6 lt/100 km
Εκπομπές CO2 177 gr/km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube