Οδηγούμε: Chevrolet Orlando 2.0 VCDi

Οδηγούμε: Chevrolet Orlando 2.0 VCDi

Το νέο δημιούργημα της Chevrolet ανήκει στην κατηγορία των μεσαίων πολυμορφικών και βρίσκεται καθ’ οδόν για την ελληνική αγορά

Το Orlando είναι το μοντέλο με το οποίο η Chevrolet αποφάσισε να πραγματοποιήσει την είσοδό της στην κατηγορία των μεσαίων πολυμορφικών. Την προσπάθεια αυτή δεν την ξεκίνησε μόνη της, καθώς δανείστηκε τη νέα πλατφόρμα Delta του ομίλου GM. Αυτή όπου βασίζεται και το νέο Opel Astra.

Χώροι για όλους
Από την πρώτη στιγμή που μπαίνεις στο εσωτερικό του Orlando νιώθεις πως είναι ευρύχωρο. Η καμπίνα προσφέρει αρκετό χώρο για οδηγό-συνοδηγό, ενώ ο σχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας και η τοποθέτηση των κουμπιών και των χειριστηρίων προσφέρουν πολύ καλή εργονομία. Το ίδιο ισχύει και με την θέση του λεβιέ ταχυτήτων. Οι επιβάτες της μεσαίας σειράς έχουν αρκετό χώρο για το κεφάλι, αλλά και τα γόνατά τους. Στην τρίτη σειρά καθισμάτων ο χώρος για το κεφάλι είναι πολύ καλός, δεν ισχύει το ίδιο όμως και για το διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα των δύο επιβατών. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, με τα πλαστικά από τη δεύτερη σειρά και πίσω να είναι κατώτερης ποιότητας από αυτά στο εμπρός μέρος της καμπίνας. Η συναρμογή πάντως σε πείθει για την αντοχή στο χρόνο. Ο χώρος αποσκευών στην 7θέσια διάταξη είναι μόλις 89 λίτρα, ενώ στην πενταθέσια φτάνει τα 458. Με τα καθίσματα των δύο πίσω σειρών αναδιπλωμένα το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 1.499 λίτρα.

Προτεραιότητα στην άνεση

Οδηγήσαμε την έκδοση με το 2λιτρο πετρελαιοκίνητο μοτέρ που μας άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Είναι δυνατό, με καλή ποιότητα λειτουργίας και απροβλημάτιστη συνεργασία με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο. Η καμπίνα είναι καλά μονωμένη και παραμένει ήσυχη ακόμη και με υψηλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο. Σε καμία περίπτωση το Orlando δεν είναι αυτοκίνητο φτιαγμένο για τον οδηγό. Έχει φτιαχτεί όμως έτσι, προκειμένου να ικανοποιεί όλους όσοι βρίσκονται στο 7θέσιο εσωτερικό του, χάρη στην άνεση που τους προσφέρει.

Τι λέει το DRIVE

Ένα... transformer που από Opel Astra μεταμορφώθηκε σε ένα πολυμορφικό Chevrolet με πρακτικό εσωτερικό για επτά επιβάτες
Τεχνολογία: 1.998cc, i4, 16v, 2EEK, turbodiesel 163 PS/3.800 rpm, 36,4 kgm/2.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Επιδόσεις: 0-100 σε 10,0” , τελική 195 km/h
Μέση κατανάλωση: 6,0 lt/100km
Εκπομπές CO2: 159 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube