Οδηγούμε: Chevrolet Captiva 2.4

Οδηγούμε: Chevrolet Captiva 2.4

Αναβάθμιση: Με μια σειρά από ουσιαστικές αλλαγές, η δεύτερη γενιά του Captiva είναι σημαντικά καλύτερη από την πρώτη

Το 2011 έχει κάθε λόγο να είναι ένας καλός χρόνος για τη Chevrolet, αφού μέχρι το τέλος του θα βομβαρδίζει με πολλά κι ενδιαφέροντα νέα μοντέλα την αγορά. Το νέο σουπερμίνι Aveo, το ηλεκτρικό Volt και το πισωκίνητο κουπέ Camaro των 432 ίππων είναι μόνο τρία από αυτά.
Η αρχή γίνεται με τη νέα γενιά του Captiva, του μεσαίου 4x4 της εταιρείας που παρουσιάστηκε το 2008.

Και πάει…
Οι αλλαγές έχουν να κάνουν κυρίως με την εξωτερική εμφάνιση, τους κινητήρες και τη μετάδοση. Η πρώτη γίνεται πιο μοντέρνα, ενώ τα μηχανικά μέρη πιο σύγχρονα, αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον.
Η ειδοποιός διαφορά είναι το εμπρός μέρος με την τεράστια διχοτομημένη μάσκα που δηλώνει ευθαρσώς την οικογενειακή ταυτότητα της Chevrolet. Όπως και με τα Cruze και Spark, οι σχεδιαστές της εταιρείας αποδεικνύουν ότι ξέρουν καλά τη δουλειά τους.
Στους κινητήρες το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα έχει ο 2.4, που έχει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και 167 ίππους. Δεν έχει καμία σχέση με τον προηγούμενο των 136 που αγκομαχούσε απέναντι στο βάρος του Captiva. Σε συνδυασμό μάλιστα με το νέο 6άρι κιβώτιο που έχει σωστή κλιμάκωση, υπόσχεται ασφαλείς επιδόσεις, ακόμα και με το αυτοκίνητο φορτωμένο με επιβάτες και μπαγκάζια. Προαιρετικά υπάρχει και αυτόματο 6άρι κιβώτιο που κάνει γλυκιές μεν, αργές δε αλλαγές.
Εκτός από τις επιδόσεις, βελτίωση έχει υπάρξει όχι μόνο στην πιο ραφιναρισμένη αίσθηση που σου δίνει, αλλά και στη σαφώς πιο γρήγορη εμπλοκή της τετρακίνησης. Ειδικά κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα, η βελτίωση αυτή είναι πασιφανής. Αυτό που δεν έχει αλλάξει είναι το αργό και ασαφές τιμόνι που κόβει πόντους από την αυτοπεποίθηση που δίνει το αυτοκίνητο στον οδηγό.

Και χωράει
Στην καμπίνα έγιναν πετυχημένα βήματα προς τη βελτίωση της απτής ποιότητας, κάτι που ωστόσο ποτέ δεν ήταν πρόβλημα στο Captiva. Η σχεδίαση δείχνει σύγχρονη και μόνο το τιμόνι δείχνει παράταιρο και παλιομοδίτικο. Οι χώροι και η πρακτικότητα είναι κάτι που δε λείπει από το Captiva, ενώ όλα τα αυτοκίνητα που θα εισαχθούν στη χώρα μας θα είναι 7θέσια. Το πορτμπαγκάζ στην 5θέσια διάταξη είναι πραγματικά τεράστιο, με χωρητικότητα 477 λίτρα. Στην 7θέσια, μειώνεται στα 97.
Η διάθεση του νέου Captiva στην Ελλάδα θα ξεκινήσει τον Ιούνιο, αρχικά σε δικίνητο και τετρακίνητο με μοτέρ 2,4 λίτρων, καθώς και τετρακίνητο 2,2 diesel. Μετά το καλοκαίρι θα εισαχθεί και μια έκδοση, μάλλον εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος για τη χώρα μας, 3λιτρη με 264 ίππους.

Τι λέει το DRIVE
Με καλύτερες επιδόσεις και ακόμα πιο ραφιναρισμένο και άνετο χαρακτήρα, το νέο Captiva βελτιώθηκε σημαντικά
Τεχνολογία 2.384 cc, i4, 16v, 2EEK, με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων χειροκίνητο ή αυτόματο 6άρι
Απόδοση 167 PS/5.700 rpm, 22,0 kgm/4.000 rpm
Επιδόσεις: 0-100 σε 11,0”, τελική 190 km/h
Μέση κατανάλωση: 10,5 lt/100km
Εκπομπές CO2     139 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube