Οδηγούμε: Audi A5 3.0 TFSI cabriolet

Οδηγούμε: Audi A5 3.0 TFSI cabriolet

Πάμε τσάρκα:  Κρυπτικά ανανεωμένο εξωτερικά, το ανοιχτό Α5 κρύβει περισσότερες ανανεώσεις στην καμπίνα κι ένα νέο V6 με κομπρέσορα κάτω από το καπό  

To A5 cabriolet υπέστη ενδιάμεσα στη ζωή του ένα φρεσκαρισματάκι, όπως εξάλλου και τα ξαδέρφια του με τη μεταλλική οροφή. Και ενώ οι κοσμητικές αλλαγές και η πλαστική χειρουργική χρειάζονται εκπαιδευμένο μάτι για να ανακαλυφθούν, κάτω από την αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή, η εξέλιξη είναι σαφώς πιο ουσιαστική.
Με το καινούργιο 3λιτρο μοτέρ TDI να εμπλουτίζει την γκάμα, η ανάγκη για έναν μεγάλο κινητήρα βενζίνης υποβαθμίστηκε –τουλάχιστον στην υπόλοιπη Ευρώπη. Έτσι ο παλιός ατμοσφαιρικός V6 3.2 έδωσε τη θέση του στο νέο 3λιτρο TFSI που εξοπλίζει τα Audi «S», αλλά με μικρότερη ισχύ. Για την περίσταση αποδίδει 271 PS και συνδυάζεται στάνταρ με 7άρι αυτόματο σασμάν S tronic, υποσχόμενο δυνατές επιδόσεις. Επιπλέον το stop/start και άλλες βελτιώσεις «eco», μείωσαν την κατανάλωση και τα νούμερα του CO2.

Από μοτέρ, φωνάρα
To νέο 6κύλινδρο μοτέρ αποδεικνύεται αποτελεσματικό, με μεγάλο εύρος ροπής που κουμαντάρει μια χαρά τους δύο τόνους του A5 cabriolet.
Δυστυχώς, οι περιορισμένες βελτιώσεις στην ανάρτηση και στο κεντρικό διαφορικό quattro δεν στάθηκαν ικανές για να βελτιώσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του A5. Έτσι ενοχλείται εύκολα από τους κυματισμούς και τις αλλαγές της επιφάνειας του δρόμου, την ίδια στιγμή που παλεύει με τα μικρά σαμάρια. Επιπλέον μια αναθεώρηση στο ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης έκανε το τιμόνι ακόμη πιο απόμακρο σε αίσθηση από πριν.
Βέβαια, το επίμεμπτο στην περίπτωση του Α5 cabriolet είναι η έλλειψη ικανής ακαμψίας, καθώς τρεμουλιάζει αν το πιέσεις πάνω από διαδοχικές ρυτιδώσεις της ασφάλτου.
Και όσο κι αν επιμένει η Audi για το σπορ χαρακτήρα του, πρόκειται για ένα ανυποχώρητα αντί-σπορ αυτοκίνητο. Στο A5 cabriolet ταιριάζουν αδιαμφισβήτητα οι τσάρκες στις παραλιακές λεωφόρους. Είναι ένας κομψευόμενος, ένας τετραθέσιος λάτρης του ανοιχτού ουρανού που ξεχειλίζει άρωμα Audi.

Δηλωμένος συβαρίτης
Μέσα στην ποιοτική καμπίνα, θα βρεις νέο σχέδιο στο τιμόνι και όλες εκείνες τις αισθητικές επεμβάσεις από τα νέα A8 και Α6, συμπεριλαμβανομένης της νέας γκάμας σε διακοσμήσεις και χρώματα. Ακόμη υπάρχει η τελευταία έκδοση του χειριστηρίου του MMI με ικανότητα online και μια σουίτα λειτουργιών-βοηθημάτων για τον οδηγό. Αλλά μάλλον οι ενήλικες θα ενδιαφερθούν να καθίσουν στο πίσω κάθισμα με την οροφή, που έχει μεταξένια λειτουργία, κατεβασμένη. Εν κατακλείδι το A5 cabriolet είναι ένα αυτοκίνητο πιο καλό για να σε βλέπουν μέσα παρά για να το οδηγείς.


Τι λέει το DRIVE
Το νέο μοτέρ παρέχει πληθωρικά χρήσιμη και αποτελεσματική δύναμη, αλλά η ανταμοιβή για τον οδηγό είναι αναλογικά μικρή.
Τεχνολογία 2.995 cc, V6, 24v, 2x2 ΕΕΚ, κομπρέσορας, 271 PS, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 6,3”, τελική 250 km/h
Μέση κατανάλωση 8,5 lt/100 km
Εκπομπές CO2 199 gr/km
Μετρήσεις Κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube