Δοκιμάζουμε: Mini Cooper S 2011

Δοκιμάζουμε: Mini Cooper S 2011

Ύστερα από τον αναβαθμισμένο κινητήρα, σειρά τώρα έχουν μικρές αισθητικές αλλαγές που δεν αλλάζουν την ουσία

Μισό χρόνο αφού το Cooper S απέκτησε νέους κινητήρες, ήρθε η ώρα για μια σειρά από μικρές αισθητικές αναβαθμίσεις. Οι κυριότερες διαφορές είναι οι δύο νέες εισαγωγές αέρα χαμηλά στον προφυλακτήρα, καθώς και το σκούρο κάτοπτρο των φώτων. Στην καμπίνα έχει αλλάξει λίγο η διαρρύθμιση της κεντρικής κονσόλας και ο έλεγχος του ηχοσυστήματος είναι ευκολότερος. Οι πολύ όμορφοι διακόπτες αεροπορικού τύπου πάντως παραμένουν εργονομικό πρόβλημα.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές. Ο 1.600άρης turbo με τον άμεσο ψεκασμό και τους 184 ίππους εκπλήσσει με την απόκριση και την απόδοσή του, έχοντας δύναμη και ροπή όποτε κι εάν τη ζητήσεις.
Κι όταν ένας τέτοιος κινητήρας συναντήσει το πικάντικο οδηγικό ταμπεραμέντο του Mini, το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο που δε χορταίνεις να οδηγείς σε στροφές. Το μόνο μείον είναι η πολύ σφιχτή ανάρτηση και τα σκληρά λάστιχα run flat που στους ελληνικούς δρόμους περιορίζουν την άνεση.

Τι λέει το DRIVE
Το Cooper S ενώνει τους κόσμους του lifestyle και της σπορ οδήγησης, με το ανάλογο τίμημα φυσικά. Το facelift δεν έφερε καμία σημαντική αλλαγή.
Τεχνολογία: 1.598 cc, 16v, 2EEK, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός, turbo, 184 PS/5.500 rpm, 24,5* kgm/1.500-5.000 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Επιδόσεις: 0-100 σε 7,4”, τελική 228 km/h
Μέση κατανάλωση: 11,1 lt/100km
Εκπομπές CO2    136 gr/km
Μετρήσεις Drine, *26,5 kgm με overboost

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube