Δοκιμάζουμε: Fiat Bravo 1.4 Multiair Sport

Δοκιμάζουμε: Fiat Bravo 1.4 Multiair Sport

Τo δυνατό Fiat Bravo με MultiAir μπορεί να έχασε δέκα ίππους σε σχέση με τους 150 του T-Jet, αλλά κέρδισε σε οικονομία και σε τράβηγμα από χαμηλά

Αυτή η κατηγορία δεν θα ησυχάσει ποτέ… Πάνω που τα πράγματα δείχνουν ότι ξεκαθαρίζουν, έρχεται ένα μοντέλο, ένα facelift, μια νέα τεχνολογία για να ταράξει πάλι τα νερά. Αυτή τη φορά ο ταραξίας είναι το Bravo με το νέο κινητήρα 1.4 MultiΑir. Σε απόλυτους αριθμούς ο MultiAir δεν προσφέρει κάτι εντυπωσιακό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι 140 ίπποι πλέον είναι κάτι συνηθισμένο για τους 1.4 turbo. Το Bravo κερδίζει τις εντυπώσεις με τον τρόπο που απλώνει τη δύναμη και τη ροπή του. Επιταχύνει χωρίς κενά ισχύος, κομπιάσματα ή ξεσπάσματα, ακόμη και από τις πολύ χαμηλές στροφές. Το κέρδος, εκτός από την πολιτισμένη λειτουργία, είναι και στις επιδόσεις. Το Bravo είναι με διαφορά το ταχύτερο του ανταγωνισμού σε επιταχύνσεις από στάση. Στις ρεπρίζ η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου παίζει το ρόλο της και οι επιδόσεις παραμένουν εξαιρετικές, αλλά όχι κορυφαίες.

Τι λέει το DRIVE
Η δυναμική εμφάνιση υποστηρίζεται από εξαιρετικές επιδόσεις. Αν είχε δοθεί λίγη περισσότερη προσοχή στη λεπτομέρεια της καμπίνας θα μπορούσε να χτυπήσει την κορυφή.
Τεχνολογία: 1.368 cc, 16v, 1EEK, turbo, μεταβλητός χρονισμός MultiAir, 140 PS/5.000 rpm, 23,5 kgm/1.750 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 6σχέσεων
Επιδόσεις: 0-100 σε 9,0”, τελική 204 km/h
Μέση κατανάλωση: 9,8 lt/100km
Εκπομπές CO2    132 gr/km
Κυβισμός    1.368/4κύλινδρος
Τροφοδοσία    ψεκασμός, τούρμπο
Ισχύς    140 ίπποι/5.000 σ.α.λ.
Ροπή    23,5 kgm/1.750 σ.α.λ.
Κιβώτιο 
   χειροκίνητο 6 σχέσεων
Μετάδοση    εμπρός
Ελαστικά    225/45 R17
Ρεζέρβα    ανάγκης
Βάρος    1.370 κιλά

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube