BMW 525d xDrive

BMW 525d xDrive

Μια μέρα κάποιος φαντάστηκε μια λιμουζίνα με κατανάλωση σουπερμίνι, τετρακίνηση και επιδόσεις GTi. Και τη βάφτισε 525d xDrive

Μπορεί η 520d Efficient Dynamics να είναι η πιο εντυπωσιακή απόδειξη οικονομίας καυσίμου, όμως θεωρώ ότι στην 525d παίρνεις το καλύτερο δυνατό από το δίλιτρο τουρμποντίζελ. Με μέγιστη απόδοση 218 ίππων, ροπή 45,9 kgm και κερασάκι το αυτόματο 8άρι, τα 1.800 κιλά του μεγάλου και πολυτελούς οικογενειακού μοιάζουν παιχνιδάκι. Η καμπύλη απόδοσης μεγιστοποιείται από πολύ χαμηλά και αυτό το νιώθεις στο δρόμο ως προθυμία ενός κινητήρα τουλάχιστον διπλάσιας χωρητικότητας. Είναι που στην 525d χρησιμοποιείται σύστημα υπερτροφοδότησης δύο σταδίων, με μια μικρή και μια μεγάλη τουρμπίνα, ώστε να καλύπτεται άψογα όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα.
Όπως σε όλες τις 4κύλινδρες και 6κύλινδρες της Σειράς 5, βρίσκουμε και εδώ στο Driving Experience Control που ενσωματώνεται και το Eco Pro. Έτσι εκτός από τη ρύθμιση Comfort, Sport ή Sport+ για την απόκριση του γκαζιού, την υποβοήθηση στο τιμόνι και τις αλλαγές του κιβωτίου, μπορείς να εκμεταλλευτείς τη δυνατότητα για ακόμα πιο αποδοτική οδήγηση, με πιο χαμηλές στροφές και με τα ενεργοβόρα υποσυστήματα (λ.χ. κλιματισμός) να υπολειτουργούν.
Κι όμως, όταν όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά εξαντληθούν, η Σειρά 5 έχει ακόμα πολλά να πει. Είναι το αυτοκίνητο που θα παίξει τόσο το ρόλο του άψογου οικογενειακού όσο και της διακριτικής λιμουζίνας μέσα κι έξω από τον πράσινο δακτύλιο (CO2 134 g/km). Χάνεσαι στη λίστα του πρόσθετου εξοπλισμού, στα ηλεκτρονικά και στα γκάτζετ, αλλά ακόμα και όταν είναι «φορτωμένη» με όλα παραμένει απλή και εύχρηστη. Οι χώροι για πέντε είναι απολύτως ικανοποιητικοί, αλλά και πώς να μην είναι με διαστάσεις που φτάνουν κοντά στην προηγούμενη Σειρά 7. Όταν ζεις με ένα αυτοκίνητο σαν την 525d, δεν έχεις να ζητήσεις τίποτα παραπάνω διότι στα δίνει όλα. Το μόνο που της λείπει είναι μια πιο προσιτή τιμή.



Τι λέει το DRIVE
Ο ορισμός του μεγάλου οικογενειακού, που συνδυάζει χώρους, επιδόσεις, κράτημα παντός καιρού και οικονομία καυσίμου
Τιμή από €72.850
Τεχνολογία 1.995 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, common rail, τούρμπο, 218 PS/4.400 rpm, 45,9 kgm/1.500-2.500 rpm, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 7,0”, τελική 239 km/h
Μέση κατανάλωση 5,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2 134 gr/km
Μετρήσεις κατασκευαστή

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube