Test: Hyundai i20 1.4 3d

Test: Hyundai i20 1.4 3d

Χρυσή τομή: Η ελκυστική τιμή και ο πολύπλευρος χαρακτήρας του δημιουργούν μία καθόλα δελεα-στική πρόταση στην κατηγορία των σουπερμίνι

Όλα τα αυτοκίνητα θέλουν να ξεχωρίζουν σε κάποιο τομέα.
Εάν το Fiat 500 είναι στιλάτο, το Ford Fiesta διασκεδαστικό στην οδήγηση και το Honda Jazz υπόδειγμα πρακτικότητας, τότε γιατί κάποιος να θέλει να αγοράσει ένα Hyundai i20; Tο i20 μπορεί να μην είναι το κορυφαίο στους παραπάνω τομείς, καταφέρνει όμως να κάνει πολλά πράγματα πολύ καλά και κυρίως χωρίς να χρειάζεται να δώσετε μία περιουσία.

Η επιτυχία του μέσου όρου
Εάν μάλιστα συνυπολογίσετε την ασφαλή οδική συμπεριφορά, τη θέση οδήγησης με την καλή πλευρική στήριξη και τη καλά ηχομονωμένη καμπίνα, τότε έχετε ένα ελκυστικό σουπερμίνι. Δεν είναι ούτε πιο διασκεδαστικό ούτε πιο ήσυχο ούτε πιο άνετο από ένα Fiesta, παρόλα αυτά αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πακέτο.
Το τιμόνι είναι άμεσο και γρήγορο, και η ανάρτηση μπορεί να αντεπεξέλθει σε κάθε είδους τερέν. Ο ρωμαλέος 1.400άρης δίνει πολύ καλές επιδόσεις και είναι ολιγαρκής σε βενζίνη, πράγμα που έχει θετικό αντίκτυπο στις εκπομπές ρύπων (133 gr/km).
Το εσωτερικό είναι κλασικά σχεδιασμένο, εργονομικό και πλούσια εξοπλισμένο. Το κάθισμα με τις πολλές ρυθμίσεις και το τιμόνι που ρυθμίζεται σε ύψος και βάθος διευκολύνουν τον οδηγό να βρει την ιδανική θέση οδήγησης.
Πίσω και παρά την σχετικά χαμηλή γραμμή της οροφής, θα βολευτούν με άνεση δύο ενήλι-κες ανεξαρτήτως αναστήματος. Η πρόσβαση στις πίσω θέσεις είναι πολύ εύκολη, αλλά θα θέλαμε το κάθισμα του οδηγού να σύρεται από ειδική λαβή, όπως συμβαίνει με το κάθισμα του συνοδηγού. Και όχι να απασφαλίζει όλο κάτω από το κάθισμα. Ο χώρος αποσκευών εί-ναι μεγάλος (295 λίτρα) και πλήρως εκμεταλλεύσιμος. Σε περίπτωση όμως που αναδιπλώ-σετε την πλάτη δημιουργείται ένα μικρό σκαλοπάτι στο πάτωμα.
Εν κατακλείδι, το i20 θα μπορούσε να ποντάρει τα πάντα στην ελκυστική του τιμή. Προ-σφέρει όμως πολλά περισσότερα. Εάν ενδιαφέρεστε για αυτοκίνητο της κατηγορίας των σουπερμίνι σας συστήνουμε να το συμπεριλάβετε στην λίστα αγοράς.

[blockquote]Τι λέει το DRIVE
Με κύριο όπλο την εξαιρετική σχέση τιμής/εξοπλισμού και χωρίς να υστερεί σημαντικά κά-που, το 3θυρο i20 αποτελεί την πιο νεανική πρόταση της γκάμας του
Τεχνολογία
1.396 cc, 16V, 2EEK, 100 PS/????????rpm, 14 kgm/?????rpm (να βάλουμε του 5d)
Επιδόσεις
0-100 km/h 11,6”, τελική 180 km/h
Κατανάλωση 5,6 lt/100km
Τιμή Δεν ανακοινώθηκε
Τιμές κατασκευαστή[/blockquote]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube