Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz S500 Coupé 4MATIC

Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz S500 Coupé 4MATIC

Ίδιο όνομα, νέα κόλπα. Αυτή είναι η νέα S500 Coupé που έρχεται να αντικαταστήσει την CL500, επαναφέροντας ταυτόχρονα ένα από τα πλέον ισχυρά σύμβολα της Mercedes.

Ίδιο όνομα, νέα κόλπα. Αυτή είναι η νέα S500 Coupé που έρχεται να αντικαταστήσει την CL500, επαναφέροντας ταυτόχρονα ένα από τα πλέον ισχυρά σύμβολα της Mercedes.

Η σχεδίαση είναι μια επίδειξη υψηλού, εκλεπτυσμένου γούστου, με όλη την προσοχή στη λεπτομέρεια που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης. Πλέον στέκεται ως ένα αυθύπαρκτο μοντέλο και όχι απλώς ως η δίθυρη έκδοση της S-Class.

Την ίδια αίσθηση αποκομίζεις μόλις ανοίξεις την μεγάλη πόρτα. Στο εσωτερικό, είναι λίγα αυτά που μοιράζεται με την 4θυρη λιμουζίνα. Ο πίνακας οργάνων και ο γενικότερος διάκοσμος του ταμπλό έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά γι’ αυτήν. Είναι ένα εξαιρετικό περιβάλλον οδήγησης που επαναπροσδιορίζει το τέλειο σε ό,τι έχει να κάνει με την άνεση, την πολυτέλεια και την υψηλή τεχνολογία.

Όχι ότι θα περίμενες τίποτα λιγότερο από την Mercedes σε αυτή την κατηγορία. Οι πίσω επιβάτες δεν είναι ριγμένοι. Ο χώρος που τους αναλογεί έχει αυξηθεί. Αντίθετα, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί λόγω της σχεδίασης του πίσω μέρους.

Χωρίς ελάττωμα
Είναι αδύνατο να βρεις ελάττωμα στο διτούρμπινο V8 των 4,7 λίτρων, που αποδίδει 20 επιπλέον ίππους σε σχέση με αυτόν της CL500, αγγίζοντας πλέον τους 455 PS. Δεν έχει στις χαμηλές στροφές την εκρηκτικότητα του μεγαλύτερου V8 των 5,5 λίτρων που κινεί την S63 AMG Coupé, αλλά με 71,3 kgm ροπή στις μόλις 1.800 rpm ανταποκρίνεται σπρώχνοντας με κολοσσιαία ορμή το αυτοκίνητο σε κάθε άγγιγμα του γκαζιού. Χωρίς κενά, χωρίς ξεσπάσματα, από το μηδέν ως το άπειρο.

Ο λεβιές του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου είναι ενσωματωμένος στην κολόνα του τιμονιού έτσι ώστε να μην καταλαμβάνει χώρο στην κεντρική κονσόλα. Οι αλλαγές με τα αλουμινένια paddles στο τιμόνι είναι βελούδινα, απαλές στο χαλαρό ρολάρισμα και πειστικά γρήγορες με το πόδι στο πάτωμα.

Χάρη στην εξαιρετική πρόσφυση που εξασφαλίζει η τετρακίνηση 4MATIC, η Mercedes ανακοινώνει μόλις 4,6” για την επιτάχυνση 0-100 km/h, δηλαδή 0,3” ταχύτερα από την αντίστοιχη CL500. Πέρα από τους αριθμούς όμως, είναι ο τρόπος που αποδίδει συνολικά η S500 Coupé που τη διαφοροποιεί πλήρως σε σχέση με την προκάτοχό της.

Επιστημονική φαντασία
Το σασί είναι εντελώς καινούργιο, με φαρδύτερα μετατρόχια. Χρησιμοποιείται η τελευταία εξέλιξη της ηλεκτρομηχανικής κρεμαγέρας της Mercedes, ενώ η τεχνολογία της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης αεράναρτησης μοιάζει με επιστημονική φαντασία. Διαβάζοντας τον δρόμο εμπρός με κάμερες και ραντάρ, αλλάζει διαρκώς τα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό, αφού το μεγάλο κουπέ έχει υψηλό όριο πρόσφυσης, αλλά και απρόσμενη ευελιξία σε ορεινούς δρόμους. Δεν είναι στο επίπεδο της S63 AMG, αλλά χωρίς αμφιβολία η Mercedes μπορεί να καυχιέται ότι έχει βρει τη χρυσή τομή μεταξύ άνεσης και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς.

Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, αλλά ακόμη καλύτερη είναι η ηχομόνωση. Σε συνδυασμό και με την κορυφαία αεροδυναμική που εξουδετερώνει το θόρυβο του ανέμου. Μπορείς να ψιθυρίζεις στο συνοδηγό σου ακόμη και σε ταχύτητες κοντά στην τελική.

Η Mercedes καινοτομεί εξοπλίζοντας την S500 Coupé με το σύστημα Active Curve Tilting Function. Είναι μια επιπλέον λειτουργία της αερανάρτησης και του συστήματος Magic Body Control. Όταν τα ραντάρ ή οι κάμερες που διαβάζουν τον δρόμο εμπρός ανιχνεύσουν μια στροφή, δίνουν στο αυτοκίνητο κλίση ως και 2,5 μοίρες προς την εσωτερική πλευρά.

Έτσι μειώνεται η αντιλαμβανόμενη από τους επιβάτες  πλευρική επιτάχυνση, αυξάνοντας το επίπεδο άνεσης. Ταυτόχρονα, εξουδετερώνοντας την κλίση και την αδράνεια που αυτή συνεπάγεται, βοηθά το αυτοκίνητο να στρίψει ταχύτερα και με περισσότερη ασφάλεια. Το σύστημα λειτουργεί από τα 15 ως τα 180 km/h.

Η Mercedes δημιούργησε κάτι πραγματικά ξεχωριστό με την S500 Coupé. Η αριστοκρατική ομορφιά της συνδυάζεται με την απαράμιλλη ικανότητά της να μεταφέρει τους επιβάτες της από την μια άκρη του… πλανήτη στην άλλη, σε ένα περιβάλλον υψηλού γούστου και κορυφαίας άνεσης. Ταυτόχρονα, μπορεί να κινηθεί σε δρόμους με στροφές απρόσμενα γρήγορα και απολαυστικά για τον οδηγό της, δεδομένου του μεγέθους και της κατηγορίας στην οποία ανήκει.

Τι λέει το DRIVE
H Mercedes-Benz με την S500 Coupé παραδίδει μαθήματα για το πώς πρέπει να κατασκευάζεται και συμπεριφέρεται ένα κουπέ υψηλού τουρισμού
Τιμή €181.400
Τεχνολογία 4.663 cc, V8, 32v, άμεσος ψεκασμός, twin turbo,  455 PS/5.250 rpm, 71,3 kgm/1.800 rpm, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 4,6”
Τελική ταχύτητα 250 km/h
Κατανάλωση 9,9 lt/100 km
Εκπομπές CO2 232 g/km
Διαστάσεις 5.027 x 1.899 x 1.411 mm
Βάρος 2.090 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube