Οδηγούμε το Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125 PS

Οδηγούμε το Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125 PS

Το Fiesta με τον EcoBoost των 125 ίππων είναι αυτό που περιμένεις εάν έχεις οδηγήσει το 1.000άρι Focus: Λουκούμι, δηλαδή

Το Fiesta με τον EcoBoost των 125 ίππων είναι αυτό που περιμένεις εάν έχεις οδηγήσει το 1.000άρι Focus: Λουκούμι, δηλαδή. Ραφιναρισμένο, φουλ ροπάτο και με απόκριση από χαμηλά, το μοτέρ τονίζει ιδανικά το κράτημα και την οδηγική δυναμική του Fiesta. Και πάντα με το εξαιρετικά εύηχο γουργουρητό του 3κύλινδρου που κάνει αισθητή την παρουσία του χωρίς ποτέ να ενοχλεί.

Το τιμόνι παραμένει ό,τι καλύτερο υπάρχει σε σουπερμίνι από πλευράς πληροφορίας που σου δίνει, ενώ η ανάρτηση κοντρολάρει τέλεια το αμάξωμα, χωρίς να σε ταλαιπωρεί στις λακκούβες. Το μόνο που λείπει –κι αυτό κυρίως για ψυχολογικούς λόγους και λίγο πιο σπιρτόζικη αίσθηση επιτάχυνσης- είναι ένα 6άρι κιβώτιο. Πρακτικά, τα 20,4 kgm (με overboost) υπερκαλύπτουν το όποιο κενό στο μακρύ και αραιό υπάρχον 5άρι, ενώ τα 9,4” για τα 0-100 km/h δεν ακούγονται καθόλου άσχημα. Ο λεβιές του πάντως είναι μια χαρά με την ακρίβεια και το κούμπωμά του.Πέραν του 3κύλινδρου 1.000άρη κινητήρα, η ανανέωση στο Fiesta έχει φέρει αλλαγές και σε θέματα αισθητικής: Η μουσούδα του έχει πλέον μπόλικο χρώμιο προκειμένου να αποκτήσει περισσότερη περηφάνια, αυτοπεποίθηση και premium αισθητική, όπως μας είπαν οι επικεφαλής της σχεδιαστικής του ομάδας. Αν και για κάποιους έχει γίνει λίγο «αμερικανιά», ένα πρόχειρο γκάλοπ έδειξε ότι κατά γενική ομολογία αρέσει περισσότερο από ό,τι η προηγούμενη προσέγγιση.

Στο πίσω μέρος έχουν αλλάξει ανεπαίσθητα τα φανάρια, ενώ στην καμπίνα μερικές επενδύσεις καθώς και οι θέσεις των διακοπτών για τα ηλεκτρικά παράθυρα. Υπάρχει επίσης ένα νέο εξαιρετικό σύστημα infotainment αλλά και μερικά ακόμα ενδιαφέροντα γκατζετάκια: Όπως για παράδειγμα το στάνταρ MyKey και το Active Stop (€ 350). Με το πρώτο οριοθετείς κάποιες παραμέτρους όπως για παράδειγμα τη μέγιστη ταχύτητα ή την ένταση στο ηχοσύστημα συσχετίζοντάς τις με το κλειδί, ενώ το δεύτερο σε ταχύτητες έως 30 km/h φρενάρει το αυτοκίνητο αυτόματα ώστε να αποτρέψει μια σύγκρουση ή να μειώσει τη δύναμή της. Κατά τα άλλα δε θα δεις σοβαρές αλλαγές, κάτι που σημαίνει μοντέρνα σχεδίαση της οποίας στυλοβάτης είναι η φορτωμένη με κουμπάκια κεντρική κονσόλα που όμως υστερεί σε εργονομία. Από την άλλη, η θέση οδήγησης παραμένει εξαιρετική και με πολύ αναπαυτικό κάθισμα. Πρέπει ακόμα να αναφέρουμε ότι πλέον το Fiesta διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό και αερόσακους οροφής, οι οποίοι απουσίαζαν από το προηγούμενο μοντέλο, όπως και σύστημα ελέγχου ευστάθειας.

Η διάθεση του Fiesta Ecoboost στην Ελλάδα είναι γεγονός (δείτε αναλυτικά τις τιμές εδώ), με τιμή που ξεκινάει από τα 13.905 ευρώ για τα 3θυρα των 125 ίππων και τα 11.928 για εκείνα των 100 ίππων, σε συνδυασμό με το όφελος απόσυρσης και την προωθητική ενέργεια της Ford.


Τι λέει το DRIVE
Ανέκαθεν μας άρεσε το Fiesta και ο σπορ χαρακτήρας του αλλά τώρα με τον EcoBoost είναι στα καλύτερά του.
Τιμή από € 13.905 (125 PS Titanium 3d)
Τεχνολογία 999 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, Ti-VCT, 125 PS/6.000 rpm, 20,4 kgm/1.400-4.500 rpm, χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων
Επιδόσεις 0-100 km/h 9,4”, τελική 196 km/h
Μέση κατανάλωση 4,3 lt/100 km
Εκπομπές CO2 99 gr/km
Διαστάσεις 3.969x1.722x1.495 mm
Βάρος 1.091 kg
Τιμές κατασκευαστή   

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube