Οδηγούμε: Ford C-MAX 1.6 Ecoboost

Οδηγούμε: Ford C-MAX 1.6 Ecoboost

Η φάτσα του νέου Focus ντεμπουτάρει στο πολυχρηστικό C-Max, σε πενταθέσια και 7θέσια έκδοση.

Η φάτσα του νέου Focus ντεμπουτάρει στο πολυχρηστικό C-Max, σε πενταθέσια και 7θέσια έκδοση.

ΜΕ ΤΗΝ κατασκευή του να γίνεται αποκλειστικά στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας, το νέο C-MAX είναι το πρώτο µοντέλο της φίρµας που χρησιµοποιεί την «παγκόσµια» πλατφόρµα C. Σε αυτή µελλοντικά θα βασίζονται όλα τα µοντέλα της Ford αυτού του µεγέθους, µε σπουδαιότερο απ’ όλα το νέο Focus που παρουσιάστηκε στο Παρίσι και το αναµένουµε το 2011.

Το νέο 5θέσιο C-MAX απέκτησε πιο σπορτίβ εµφάνιση συγκριτικά µε τον προκάτοχό του και ολοκαίνουργιο εσωτερικό διάκοσµο που σχεδιαστικά δείχνει να αποτελεί συνέχεια αυτού που παρουσίασε η Ford στο τελευταίο Fiesta. Από την προηγούµενη γενιά του C-MAX παρέµεινε το έξυπνο σύστηµα διαµόρφωσης των πίσω καθισµάτων, το οποίο επιτρέπει στο αυτοκίνητο να µεταµορφωθεί σε ένα πολύ άνετο τετραθέσιο.

Όσον αφορά τους κινητήρες, το µεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει ο 1.6 Ecoboost µε τους 150 ή 180 PS. Διαθέτει turbo, άµεσο ψεκασµό, διπλό χρονισµό των βαλβίδων και δυνατό τράβηγµα ακόµα και κάτω από τις 2.000 rpm. Θυµίζει ντίζελ σε ροπή και ξεκινά µια νέα εποχή για τη Ford στο κοµµάτι των τετρακύλινδρων µοτέρ.

Στο δρόµο το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό: Ευκολοδήγητο, άµεσο στις εντολές του οδηγού και µε πολύ καλή πρόσφυση. Έχει επίσης φαρδύτερα µετατρόχια εµπρός πίσω κι ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικά υποβοηθούµενο τιµόνι που προσφέρει καλύτερη αίσθηση. Οι κάτοχοι του παλιού C-MAX θα βρουν αρκετές οµοιότητες µε το νέο σε επίπεδο οδικής συµπεριφοράς, αλλά και αρκετές βελτιώσεις. Ο θόρυβος από τον άνεµο και το δρόµο που φθάνει στην καµπίνα είναι µειωµένος και η κύλιση γενικά πιο ραφιναρισµένη.

Δεν υπάρχει αµφιβολία πως το νέο 5θέσιο C-MAX είναι καλύτερο και πιο ενδιαφέρον µοντέλο από το τωρινό, καθώς επίσης και πως η επταθέσια έκδοσή του θα προσελκύσει και αυτή αρκετούς νέους πελάτες. Η οδική συµπεριφορά του θα αποτελέσει σηµείο αναφοράς για την κατηγορία από το νέο έτος. Παράλληλα προσφέρει και όλη την πρακτικότητα που θα αναζητήσουν οι υποψήφιοι αγοραστές από ένα MPV.

Τι λέει το DRIVE
Το σπορτίφ πενταθέσιο C-Max δεν είναι μόνο εξαιρετικό στην οδήγηση, αλλά διαθέτει επιπλέον ποιοτική και πρακτική καμπίνα
Κινητήρας 4κύλινδρος σε σειρά, 1.596 cc, 2 EEK, άμεσος ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων, turbo, 150 PS/5.700 rpm, 24,5 (27,5)** kgm/1.600 – 4.000 rpm
Μετάδοση Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
Βάρος 1.385 kg
Επιδόσεις
0-100 km/h σε 9,4”, τελική 204 km/h
Μέση κατανάλωση 6,6 lt/100km
Εκπομπές CO2: 154 gr/km CO2
Τιμές κατασκευαστή, * κατ’ εκτίμηση, **με overboost

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube