Mercedes-Benz E250 CDI BlueEFFICIENCY

Mercedes-Benz E250 CDI BlueEFFICIENCY

Αυτή η πετρελαιοκίνητη έκδοση αναμένεται στις χώρες που τα μνημόνια τις άφησαν ανέγγιχτες να είναι το best seller της ανανεωμένης E-Class

Αυτή η έκδοση αναμένεται στις χώρες που τα μνημόνια τις άφησαν ανέγγιχτες να είναι το best seller της E-Class.

Ύστερα από έξι δεκαετίες και 13 εκατ. πελάτες, η E-Class συνεχίζει να αποτελεί τον πυρήνα της Mercedes-Benz, σύμφωνα με το αφεντικό της Ντίτερ Τσέτσε. Παραμένει ένα από τα πιο καλοπουλημένα αυτοκίνητα τη εταιρείας και για να συνεχίσει να είναι τέτοιο στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, υπέστη ένα τόσο εκτεταμένο facelift που όμοιό του δεν έχει υπάρξει ποτέ στην ιστορία της Mercedes-Benz. Τουλάχιστον αυτό διατείνονται.

Intelligent Drive
Η νέα E-Class φορτώθηκε επιπλέον με τεχνολογικά συστήματα που μόλις τώρα έκαναν την εμφάνισή τους και μάλιστα στην πολύ ακριβότερη S-Class. Τα περισσότερα αφορούν την επέκταση δυνατοτήτων στα ενεργά συστήματα ασφαλείας της Mercedes-Benz υπό τη νέα περιγραφή «Intelligent Drive»: Μια νέα στέρεο κάμερα μπορεί να αναγνωρίσει εμπόδια σε απόσταση 50 μέτρων, περιλαμβανομένων των πεζών, ενώ άλλα συστήματα σε κρατούν μέσα στη λωρίδα σου εντοπίζοντας και αποφεύγοντας την εισερχόμενη κυκλοφορία από διπλανή λωρίδα, τη στιγμή που το σύστημα υποβοήθησης φρεναρίσματος μπορεί να εντοπίσει εισερχόμενη κυκλοφορία από κάθετους δρόμους. Ουφ! Η περιγραφή από μόνη της είναι ήδη πολύπλοκη...

Το υπόλοιπο περιεχόμενο του facelift έχει να κάνει με μια πιο φορμαρισμένη αισθητική, χωρίς τα «πρηξίματα» στα φτερά του απερχόμενου μοντέλου. Μαζί έρχονται δύο νέα σχέδια για τη μάσκα, περισσότερος εξοπλισμός με σημαντική αύξηση στην τιμή βέβαια και μια απλοποιημένη γκάμα από εκδόσεις SE και AMG Sport, για τα προτεινόμενα έξι μοτέρ της E-Class, συν την E63 AMG.

Ίδιο και απράλλαχτο
Το αναμενόμενα δημοφιλέστερο μοτέρ στην Ευρώπη θα συνεχίσει να είναι το 4κύλινδρο 250 CDI, που παραμένει απαράλλαχτο. Και είναι λίγο κρίμα, καθώς η τραχύτητά και το κροτάλισμα έρχεται σε αντίθεση με την κατά τα άλλα εντυπωσιακά ξεκούραστη εμπειρία που σου προσφέρει η ροπή του μοτέρ που ενισχύεται από το 7άρι αυτόματο σασμάν.

Όλα αυτά κάνουν τη Mercedes Ε250 CDI να κινείται με ευχερή επιδεξιότητα, ακόμα και στους στενούς δρόμους της ισπανικής περιφέρειας, όπου οδηγήσαμε το αυτοκίνητο. Η βαλβίδα στο ηλεκτρομηχανικό τιμόνι προέρχεται πλέον από την έκδοση AMG και βελτιώνει την ακρίβεια και την αυτοπεποίθησή σου στις στροφές. Μια αίσθηση που έχει για αντιπάλους την κλίση, που τελικά μάλλον δεν σε επηρεάζει και τόσο, όσο τουλάχιστον στο βαθμό που το κάνει η πλεύση της Ε250 CDI. Το φαινόμενο οφείλεται στη στάνταρ ρύθμιση της ανάρτησης -SE. Η ίδια συνταγή αλλά με ρύθμιση AMG Sport, στην E250 BlueEFFICIENCY που οδηγήσαμε δεν υπήρχε.

Η Ε250 CDI με τις στάνταρ 17άρες ζάντες και τα συμβατικά ελατήρια πρόκειται για ένα μαλακό αυτοκίνητο (η αερανάρτηση Airmatic είναι έξτρα), αλλά οι συμβιβασμοί που έχεις να κάνεις είναι λίγοι μπροστά στην ενδοτική κύλιση. Μολονότι, τα έντονα σαμάρια τα νιώθεις στα μαλακά σου και υπάρχει κάμποσος θόρυβος κύλισης, η φινέτσα είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Ε, όπως εξάλλου έχουν επιβεβαιώσει πολλές φορές στο παρελθόν και οι προπάτορές της.

Προς επίρρωση, που λένε
Σε επιβεβαίωση της παραπάνω αύρας έρχεται η άνετη και στιβαρή καμπίνα της E-Class. Και αν η αρχιτεκτονική του ταμπλό της Ε δείχνει χοντροκομμένη και ντεμοντέ μπροστά σε αυτή ενός Audi A6 για παράδειγμα, τα πράγματα διορθώνουν εν μέρει το νέο αναλογικό ρολόι, ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου που μετακόμισε στην κολόνα του τιμονιού, η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και η κατανοητή εργονομία.
Το αποτέλεσμα του εκτενούς facelift της E-Class δικαιώνει τη Mercedes-Benz που έφτιαξε ένα αυτοκίνητο που αρέσει. Προφανώς δεν πρόκειται για ένα σπορ σεντάν, αλλά για ένα δυνατό, πολιτισμένο, άνετο και ασφαλή δρομέα μεγάλων αποστάσεων. Όπως ακριβώς και οι 13 εκατ. πρόγονοί της.

Τι λέει το DRIVE
Ένας πολυτελής δρομέας μεγάλων αποστάσεων με οικονομικό, αν και όχι ανάλογα πολιτισμένο μοτέρ
Τιμή από 56.000
Τεχνολογία 2.143 cc, i4, 16v, 2 EEK άμεσος ψεκασμός, τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας, 204 PS/3.800 rpm, 51,0 kgm/1.600-1.800 rpm, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 7,7”  
Τελική ταχύτητα 240 km/h
Κατανάλωση 4,8 lt/100 km
Εκπομπές CO2 126 gr/km
Διαστάσεις 4.789 x 1.854 x 1.474 mm
Βάρος 1.765 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube