Δοκιμάζουμε: Ford Kuga 2.0 TDCi

Δοκιμάζουμε: Ford Kuga 2.0 TDCi

Γίνεται το πιο ενδιαφέρον οδηγικά SUV να είναι ένα diesel με μόλις 136 PS; Ίσως και να γίνεται...

Γίνεται το πιο ενδιαφέρον οδηγικά SUV να είναι ένα diesel με μόλις 136 PS; Ίσως και να γίνεται...

Το Ford Kuga διαθέτει ένα εξαιρετικά δυναμικό παρουσιαστικό που κρύβει καλά τον όγκο του ενώ τα τονισμένα φτερά, τα νεύρα στο καπό και το μεγάλο άνοιγμα του εμπρός προφυλακτήρα του δίνουν έναν ξεκάθαρα σπορτίφ χαρακτήρα. Με τέτοια εμφάνιση περιμένεις πολλά στο δρόμο και ευτυχώς το Kuga δεν σε απογοητεύει. Η ακρίβεια και η αίσθηση του τιμονιού χτυπούν κορυφή, η υποστροφή εμφανίζεται δύσκολα παρά το μεγάλο βάρος (1.613 kg) ενώ ακόμα και σε τοποθέτηση κατά την είσοδο ανταποκρίνεται θετικά, μέχρι που επεμβαίνει το μη απενεργοποιούμενο ESP για να βάλει φρένο στη διασκέδασή σου.

Ουδείς άσφαλτος
Το Kuga δεν είναι ποτέ αποκλειστικά προσθιοκίνητο αφού το Haldex στέλνει ανά πάσα στιγμή από 5 έως 50% της δύναμης στους πίσω τροχούς και στην πράξη, στους λασπωμένους δρόμους που κινηθήκαμε, δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα πρόσφυσης. Το τίμημα όμως που πληρώνει ο οδηγός για την εξαιρετική συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι το μειωμένο επίπεδο άνεσης εκτός αυτής. Οδηγώντας το Kuga, απομονωμένος από το περιβάλλον χάρη στην καλή ηχομόνωση, νιώθεις πως κάθεσαι μέσα και όχι πάνω στο αυτοκίνητο. Το ταμπλό ακολουθεί τα πρότυπα του Mondeo, ο εξοπλισμός στην «καλή» έκδοση Titanium είναι υπερπλήρης και η καμπίνα παρέχει ικανοποιητικούς χώρους, αν και για τις αποσκευές θα ήθελες σίγουρα κάτι περισσότερο από 410 lt.
Το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των diesel ακούγεται αρκετά στο ρελαντί. Ίσως αυτό να είναι και το σημαντικότερο μειονέκτημα του 2λιτρου TDC γιατί κατά τα άλλα, εκμεταλλευόμενος το 6άρι κιβώτιο με τη σωστή κλιμάκωση δε μένεις ποτέ από δύναμη, ενώ οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι μάλλον λογικές (10,8 lt./100km). Βέβαια το «κυρίως πιάτο» αναμένεται και δεν είναι άλλο από το βενζινοκίνητο Kuga 2.5 Τ, όμως όσοι επιλέξουν το 2.0 TDCi μπορεί να «χορτάσουν» από σήμερα κιόλας.


Τι λέει το DRIVE
Ένα crossover με σαφή προσανατολισμό στη σπορ συμπεριφορά επί ασφάλτου
Τεχνολογία 1.997 cc, 4κύλινδρος σε σειρά, 136 PS / 4.000 rpm, 32,6 kgm / 2.000 rpm
Επιδόσεις 0-100 km/h σε 10,7’’ Τελική 180 km/h
Μέση κατανάλωση 10,8 lt/100 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube