Επιστροφή στις πίστες για την Bentley με την Continental GT3 των 608 ίππων

Επιστροφή στις πίστες για την Bentley μετά από δέκα ολόκληρα χρόνια σε μια προσπάθεια αναβίωσης του ένδοξου παρελθόντος της.

Θέλοντας να θυμίσει το παρελθόν της αλλά και να αποδείξει πως δεν είναι μόνον ένας κατασκευαστής πολυτελών (με όλη τη σημασία της λέξης) αυτοκινήτων, η Bentley κάνει μια δυναμική επιστροφή στους αγώνες ύστερα από απουσία δέκα ολόκληρων ετών με την Continental GT3, η οποία σε τίποτα δεν θυμίζει το μοντέλο παραγωγής.

Σημαντικότερη διαφορά της είναι το τι ζυγίζει 1000 (!!!) κιλά λιγότερο, προκειμένου το βάρος της να βρίσκεται κάτω στα 1.300 κιλά που ορίζεται ως όριο στην κατηγορία, αλλά και να είναι ανταγωνιστική. Με δεδομένους τους κανονισμούς, δεν έχουμε σύστημα τετρακίνησης οπότε οι 608 ίπποι του 4λιτρου κινητήρα V8  με τα διπλά τούρμπο, κατευθύνονται όλοι στους πίσω τροχούς μέσω άξονα από ανθρακονήματα. Τα τελευταία είναι πανταχού παρόντα, από την εντυπωσιακή πτέρυγα έως το αμάξωμα. Προς το παρόν είναι άγνωστο πότε ακριβώς θα κάνει η GT3 το αγωνιστικό ντεμπούτοτ ης, αλλά αυτό δεν προβλέπεται να αργήσει πολύ… Σε κάθε περίπτωση, όσοι ήταν τυχεροί είδαν το αυτοκίνητο να... κινείται στο Goodwood (μεταξύ αυτών και εμείς) από όπου και το video που φιλοξενούμε.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4.0 λίτρων  twin-turbo V8, με σύστημα διαχείρισης από το αγωνιστικό τμήμα
Ισχύς Πάνω από 600 ίπποι
Λίπανση Ξηρό κάρτερ
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς. Κιβώτιο 6 σχέσεων σειριακό, αγωνιστικός συμπλέκτης και paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι. Αξονας ματάδοσης από ανθρακονήματα και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης
Ανάρτηση Διπλά ψαλίδια εμπρός - πίσω και αμορτισέρ ρυθμιζόμενα σε τέσσερις θέσεις
Σύστημα διεύθυνσης Υδραυλική υποβοήθηση
Φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός πίσω με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα
Ρεζερβουάρ Ασφαλείας, πιστοποιημένο από τη FIA-specification racing fuel cell
Ηλεκτρονικά ABS και traction control με αγωνιστικές ρυθμίσεις. Μπαταρία μικρού βάρους
Ζάντες OZ Racing 18” x 13”
Λάστιχα 310/710 R18
Aεροδυναμική Αεροδυναμικό splitter και πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. Χαμηλού βάρους προφυλακτήρες
Μήκος 4.950 mm
Πλάτος 2.030 mm
Υψος 1.350 mm
Βάρος Καταρχήν μικρότερο των 1,300 kg (Στους κανονισμούς της FIA για τα GT3 δεν υπάρχει ένα ενιαίο βάρος για όλα τα αυτοκίνητα. Υπάρχει ένα ελάχιστο βάρος για κάθε ένα αυτοκίνητο χωριστάχ άλλο βάρος έχει η BMW και άλλο η Aston Martin- και στη συνέχεια, η FIA προσθέτει ή και αφαιρεί κιλά, ανάλογα του πόσο ανταγωνιστικό είναι το αυτοκινητο, με προφανη στόχο να εξισώσει όσο μπορεί τις επιδόσεις και να εξασφαλίσει μεγαλύτερο ανταγωνισμό και θέαμα).
Κατανομή βάρους 52:48 εμπρός πίσω