Η Ferrari μπορεί να ξαναφτιάξει την 250 GTO, με την αυθεντική συνταγή

Η Ferrari μπορεί να φτιάξει κάποιες ολοκαίνουριες 250 GTO με τα αυθεντικά μηχανικά μέρη και τις παραδοσιακές μεθόδους του 1962.

Η αναβίωση θρυλικών κλασικών αυτοκινήτων είναι μια τάση με απήχηση στην παγκόσμια αγορά. Και η Ferrari το σκέφτεται σοβαρά.

Την αρχή έκανε η Jaguar με την lightweight E-Type και πρόσφατα αναβίωσε και η D-Type. Η Aston Martin ανέστησε την DB4 GT σε μια παραγωγή 25 κομματιών. Η Ferrari παρατηρεί τις εξελίξεις. Αλλά δεν θα μείνει για πολύ σε ρόλο παρατηρητή. Όπως αποκάλυψε ο Marchionne, πιθανότατα σύντομα θα αναλάβει δράση. Έχει άλλωστε όλα τα υλικά για να το κάνει, την τεχνογνωσία, τις υποδομές, και άφθονα θρυλικά μοντέλα που θα έχουν τεράστια ζήτηση. Λέγονται “continuation cars” γιατί ουσιαστικά είναι σαν να συνεχίζεται η παραγωγή, που είχε απλώς παγώσει για 50-60 χρόνια. Χρησιμοποιούνται οι παραδοσιακές μέθοδοι ώστε να κατασκευαστούν τα μηχανικά μέρη εποχής. Το λέμε για να μην υπάρχει σύγχυση με τα restomods, τις αποκαταστάσεις κλασικών αυτοκινήτων με σύγχρονα μηχανικά μέρη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 GTB και γιορτάζουμε 70 χρόνια Ferrari [video]

Μιλώντας στο Top Gear στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, το αφεντικό της Ferrari, Sergio Marchionnne αποκάλυψε ότι το σκέφτονται στο Maranello. Και όχι για όποιο και όποιο μοντέλο, αλλά για την σπουδαία 250 GTO. «Αυτό που έκανε η Jaguar είναι έξυπνο. Αλλά είναι δύσκολο να διαχειριστείς τον θρύλο της 250 GTO», είπε χαρακτηριστικά ο Marchionne. «Αλλά σίγουρα υπάρχει μια πλατφόρμα, ένα κομμάτι αγοράς στο οποίο ίσως δείξουμε κάτι τα επόμενα λίγα χρόνια».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Η υπέροχη διαχρονική σχεδίαση της 250 GTO και ο συγκλονιστικός V12 (διαβάστε τη δοκιμή της Ferrari 812 Superfast) την καθιστούν ένα από τα πιο επιθυμητά κλασικά αυτοκίνητα. Και είναι από τις πιο σπάνιες Ferrari καθώς είχαν φτιαχτεί μόλις 39 κομμάτια, από το 1962 ως το 1964, περιλαμβανομένων τριών 330 GTO με 4λιτρο V12, ενώ τα υπόλοιπα είχαν μοτέρ 3.000 κυβικών. Επειδή κάθε αυτοκίνητο ήταν φτιαγμένο φυσικά στο χέρι, κάποια από αυτά φέρουν πολύ μικρές σχεδιαστικές αλλαγές μεταξύ τους. Όσο ακριβή κι αν είναι πάντως η Ferrari 250 GTO ως continuation model, δύσκολα θα ξεπεράσει την τιμή που πιάνουν οι αυθεντικές στο χρηματιστήριο των κλασικών αυτοκινήτων. Μια εξ αυτών έχει πουληθεί σε δημοπρασία προς $38 εκατομμύρια, ενώ πληροφορίες θέλουν άλλη μια να έχει αλλάξει χέρια προς $52 εκατομμύρια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 458 Speciale [video]