Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2017 - 8:59μμ

Γιορτάζουμε 70 χρόνια Ferrari στο τιμόνι της 488 GTB

Επίσκεψη στο Maranello και οδήγηση της 488 GTB στους λόφους της Emilia Romagna. Δύσκολα φαντάζεται κανείς έναν καλύτερο τρόπο για να γιορτάσει τα 70 χρόνια Ferrari.

Επισήμως, το πρώτο αυτοκίνητο με σήμα Ferrari ήταν η 125S του 1947. Αυτό ορίζει την αφετηρία της μάρκας όπως την ξέρουμε σήμερα και είναι το σημείο αναφοράς για την επέτειο των 70 χρόνων.

Η πορεία του Enzo προς την αιωνιότητα ωστόσο ξεκίνησε πολύ νωρίτερα. Που να το φανταζόταν όταν ίδρυσε την Scuderia Ferrari το 1929 και δέκα χρόνια μετά την Auto Avio Costruzioni, ότι έβαζε τα θεμέλια ενός μύθου αυτού του βεληνεκούς. Ότι δημιουργούσε ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Ένα μνημείο πολιτισμού, έναν οικονομικό κολοσσό, ένα σύμβολο. Ευτυχώς για εκείνον έζησε 90 χρόνια, ως το 1988. Και πρόλαβε να τον απολαύσει σε όλο του το μεγαλείο, παρότι ο δρόμος δεν ήταν πάντα βατός.

Η 70η επέτειος βρίσκει την Ferrari σε μια από τις καλύτερες στιγμές στην ιστορία της: Η μετοχή της καλπάζει, η κερδοφορία της αυξάνεται, τα αυτοκίνητά της είναι κορυφαία, ανακηρύσσεται σχεδόν κάθε χρόνο το πλέον αναπτυσσόμενο σε δυναμική brand παγκοσμίως και έχει την πολυτέλεια να μειώνει την παραγωγή για να προστατέψει τον ελιτίστικο προφίλ της. Ιδανικά θα ήθελε να κλείσει αυτή τη χρονιά ορόσημο με έναν τίτλο στην F1. Δεν το πέτυχε, αλλά και πάλι, αυτή ήταν μία από τις καλύτερες σεζόν της πρόσφατης ιστορίας της Scuderia και αποτελεί μια γερή βάση για το 2018.

Για την δική μας γενιά η Ferrari θα είναι πάντα η αφίσα στο παιδικό μας δωμάτιο. Για ένα περιοδικό αυτοκινήτου, ειδικά μάλιστα κάποιου που εστιάζει στην απόλαυση της οδήγησης είναι ο λόγος της ύπαρξής του. Στα 20 χρόνια που εκδίδεται το DRIVE είχαμε το προνόμιο να οδηγήσουμε δεκάδες από τα αριστουργήματα του Maranello, χάρη στην εμπιστοσύνη ανθρώπων της μάρκας στην Ελλάδα και στην Ιταλία, αλλά και ιδιωτών φίλων του περιοδικού. Τόσα χρόνια, τόσες εμπειρίες  μετά, κι όμως πάλι είναι η εικόνα της αφίσας του δωματίου που ζωντανεύει κάθε φορά που γυρίζει η μίζα ενός V8 ή V12 έξω από το εργοστάσιο της Via Abetone. Αποδεικνύοντας απλώς ότι η Ferrari δεν συνηθίζεται, δεν ξεπερνιέται.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία