30 χρόνια Volkswagen Corrado

30 χρόνια Volkswagen Corrado

Δύο σπάνια VW Corrado στο Σαλόνι Κλασικών Αυτοκινήτων της Βρέμης με την ευκαιρία της επετείου 30 χρόνων του μοντέλου.

Δύο πολύ ξεχωριστά αντίτυπα του Volkswagen Corrado εκτέθηκαν στο Σαλόνι Κλασικού Αυτοκινήτου της Βρέμης με αφορμή τα 30ά γενέθλια του μοντέλου. Το ένα είναι ένα πρωτότυπο G60 κατασκευασμένο από την Karmann με 210 άλογα και το δεύτερο ένα VR6 190 ίππων.

Το G60 είναι κατασκευασμένο το 1989. Έχει τις κλασικές ακτινωτές ζάντες της BBS και τη γρίλια στη μάσκα με τα λεπτότερα και περισσότερα στοιχεία (στην κύρια φωτογραφία). Το VR6 είναι του 1995, το τελευταίο που κατασκευάστηκε, τον Ιούλιο. Έχει ελαφρώς διαφοροποιημένο προφυλακτήρα και τη νέα γρίλια με λιγότερα και πιο χοντρά στοιχεία (κάτω).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Golf GTI 1976-1983

Κανονικά το G60 είχε 8βάλβιδο κινητήρα 1.8 με ψεκασμό πολλαπλών σημείων και μηχανικό συμπιεστή, έναν ειδικά πατενταρισμένο που σπειροειδή που η Volkswagen ονόμαζε G-Lader. Αλλά το συγκεκριμένο πρωτότυπο είναι 16βάλβιδο και αποδίδει 210 άλογα αντί 160. Το VR6 φορούσε τον επαναστατικό για εκείνη την εποχή V6 με την πολύ στενή περιεχόμενη γωνία ώστε να χρησιμοποιεί μια ενιαία κεφαλή και για τις δύο σειρές κυλίνδρων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εσείς πόσα θα δίνατε για ένα Volkswagen Coraddo shooting brake;

Το Corrado παρουσιάστηκε το 1988 με σκοπό να αντικαταστήσει το Scirocco MkII. Το οποίο όμως τελικά συνέχισε να παράγεται ως το 1992. Η παραγωγή του Corrado ολοκληρώθηκε τελικά το 1995. Βασίζονταν στο πάτωμα του Golf MkII, διατηρούσε τις πίσω θέσεις σε μια διάταξη καμπίνας 2+2 και διακρίνονταν για το κορυφαίο κράτημα, με τον Τύπο της εποχής να εκθειάζει την αποτελεσματικότητά του σε κάθε είδους δρόμο με στροφές. Λανσαρίστηκε με τον μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο 1.8 των 160 ίππων και στη συνέχεια προστέθηκε στη γκάμα και ένας 4κύλινδρος δίλιτρος 16βάλβιδος 136 ίππων, πριν την κορυφαία έκδοση VR6.

Η εμφάνιση του Corrado ήταν ιδιαίτερα κομψή. Η πίσω αεροτομή ήταν αυτόματη και ενεργή, ανέβαινε αυτόματα πάνω από τα 60 km/h και χαμήλωνε ξανά μόλις η ταχύτητα έπεφτε και πάλι. Ήταν το αισθητικό και τεχνολογικό highlight.








 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube