Xpeng X9: Θηριώδες EREV με μπαταρία 63,3 kWh και 450 km

Xpeng X9: Θηριώδες EREV με μπαταρία 63,3 kWh και 450 km

Αν και θα μπορεί να γεμίσει και στο βενζινάδικο, το νέο Xpeng EREV θα έχει μπαταρία κι αυτονομία ανώτερες πολλών 100% ηλεκτρικών.

Xpeng X9

Πρόσφατη μελέτη έδειξε ότι τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά θα συνεχίσουν να διεκδικούν σημαντικό ποσοστό των πωλήσεων την επόμενη δεκαετία. Έτσι, κινεζικές εταιρείες με 100% ηλεκτρικές γκάμες προσθέτουν διατάξεις που φουλάρουν και στο πρατήριο, εκτός από τον φορτιστή. Το Xpeng X9 μόλις απέκτησε EREV έκδοση, δηλαδή με τον θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. 

Το Xpeng X9 EREV βασίζεται στην πλατφόρμα SEPA 3.0, η οποία καθιστά δυνατή την ενσωμάτωση ενός συστήματος επέκτασης αυτονομίας σε ένα υπάρχον ηλεκτρικό μοντέλο. Χωρίς ο κατασκευαστής να χρειάζεται να ξεκινήσει από το μηδέν.

Στην περίπτωση του X9 EREV, θα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 63,3 kWh. Μία από τις μεγαλύτερες που προσφέρονται σε οποιοδήποτε υβριδικό μοντέλο, μικρότερη μόνο σε σχέση με την μπαταρία των 70 kWh του νέου επαναφορτιζόμενου υβριδικού Zeekr 9X.

Η Xpeng έχει γίνει διάσημη χάρη στα εξαιρετικά της ηλεκτρικά μοντέλα, αλλά συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να αγνοήσει τη ζήτηση για υβριδικά

Xpeng X9

Τα δεδομένα που κατατέθηκαν στο Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας Πληροφοριών (MIIT) της Κίνας δείχνουν ότι το X9 EREV θα έχει ηλεκτρική αυτονομία 450 km στον κύκλο CLTC.

Συνδυαστικά με την μπαταρία θα λειτουργεί ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,5 lt που αποδίδει 150 ίππους. Συνολικά, το νέο μοντέλο θα είναι ικανό να διανύσει έως και 1.600 km χωρίς ανεφοδιασμό ή επαναφόρτιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Αutohellas Group φέρνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της XPENG στην ελληνική αγορά

Αυτό το νούμερο είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς ότι Xpeng X9 ζυγίζει 2.750 kg και έχει μήκος 5.316 mm, πλάτος 1.988 mm και ύψος 1.785 mm.

Xpeng X9

Πρόσφατες εικόνες που δημοσίευσε η Xpeng δείχνουν το X9 EREV να δοκιμάζεται σε μερικές από τις πιο σκληρές συνθήκες της χώρας. Συμπεριλαμβανομένων αμμωδών ερήμων όπου οι περισσότεροι ιδιοκτήτες είναι απίθανο να κινηθούν ποτέ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Magna Steyr, θα φτιάχνει τα κινεζικά GAC και Xpeng στην Ευρώπη

Οι Κινέζοι ανακοινώνουν με καμάρι ότι οι δοκιμές εξέλιξης περιελάμβαναν 19 ακόμα χώρες και 330 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Οι λεπτομέρειες για την τιμολόγηση και τη διαθεσιμότητα θα ανακοινωθούν κοντά στην κυκλοφορία του νέου μοντέλου, το τέταρτο 3μηνο του έτους.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube