node/31642

Ξεπούλησε μέσα σε 39’ το Volvo S60 Polestar Engineered

Για την αγορά των ΗΠΑ προορίζονται μόλις 20 Volvo S60 Polestar Engineered, και βρέθηκαν αγοραστές για αυτά μέσα σε λιγότερο από μία ώρα.

Φαίνεται ότι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει το όνομα της Volvo, την εμφάνιση του νέου S60  και τις επιδόσεις της έκδοσης Polestar Engineered, δεν δυσκολεύεται καθόλου να βρει αγοραστές.

Η Volvo δημοσίευσε μόλις την περασμένη Πέμπτη τις λεπτομέρειες απόκτησης του S60 Polestar Engineered, της κορυφαίας, υβριδικής εκδοχής του μοντέλου που αποδίδει 415 PS. Η συγκεκριμένη έκδοση δεν πωλείται από το δίκτυο αντιπροσώπων της Volvo όπως οι υπόλοιπες. Διατίθεται μόνο μέσω του νέου προγράμματος Care by Volvo και της αντίστοιχης εφαρμογής για smartphone, με προκαταβολή $500 και μηνιαίο μίσθωμα $1.100 (προ φόρων).

Την Παρασκευή λοιπόν, η Volvo ανακοίνωσε ότι χρειάστηκαν μόνο… 39’ για να εξαντληθούν τα μόλις 20 S60 Polestar Engineered που προορίζονται για την αμερικανική αγορά. Σε σχέση με το S60 T8 στο οποίο βασίζεται, εκτός της αυξημένης ισχύος από τους 390 στους 415 PS, το Polestar Engineered έχει ακόμη ειδικά εξελιγμένη ανάρτηση Ohlins, φρένα Brembo, μπάρα θόλων, ξεχωριστές ζάντες 19" κ.ά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Volvo V60 D4

Πλέον, όποιος θέλει να αποκτήσει ένα Volvo S60 με σπορ χαρακτήρα και κορυφαίες επιδόσεις, θα πρέπει να επιλέξει ένα από τα πρώτα 200 T8 R-Design. Αυτά θα εφοδιάζονται με λογισμικό Polestar Engineered, που ανεβάζει την ισχύ στους 400 PS, βελτιώνει την απόκριση του γκαζιού και επηρεάζει τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Αυτή είναι η λύση που επέλεξε να προσφέρει η Volvo για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση.

Τα παραπάνω δεν επηρεάζουν καθόλου τη συμβατική γκάμα του νέου Volvo S60, η οποία ξεκινά από τα $35.800 για την προσθιοκίνητη έκδοση T5 των 250 PS.

Volvo S60 Polestar Engineered

[Πηγή: Motor1]

node/39150
Koenigsegg  & Polestar

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Στην ιστορία της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας υπήρξαν ελάχιστες στενές σχέσεις μεταξύ εταιρειών. Η ανακοινωθείσα συνεργασία μεταξύ Polestar και Koenigsegg ανοίγει νέο κεφάλαιο στη Σουηδία.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Koenigsegg και Polestar: Μια συνεργασία-γρίφος

Εκτός από ένα κοινό πρότζεκτ για επαναφορτιζόμενα υβριδικά στα τέλη της δεκαετίας του ’00, που ένωσε τη Volvo, τη SAAB και την προμηθεύτρια μπαταριών Vattenfall, τα παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ μεγάλων σουηδών κατασκευαστών με αντικείμενο τις μεταφορές παντός είδους τα ψάχνεις με το τουφέκι. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές σουηδικές φίρμες που έχουν συνιστώσες δυνατότητες.

Ξεκινώντας με τη Volvo και την Koenigsegg, τις δύο εναπομείνασες και εξαιρετικές οντότητες στο σουηδικό τοπίο αυτοκινήτων. Για την ακρίβεια, η αντίκλητος της Volvo, η θυγατρική Polestar (πρώην σπορ βραχίονας της Volvo και νέα πλέον φίρμα) που ανακοινώνει μια αναδυόμενη συνεργασία με την Koenigsegg. Ανακοίνωση που δεν υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες, αφήνοντάς μας να μαντέψουμε με μια φωτογραφία-γρίφο που δείχνει το σούπερκαρ Gemera από την Koenigsegg και το πολύ πρόσφατο πρωτότυπο Precept από την Polestar.

Koenigsegg  & Polestar

Και ο γρίφος, όσον κι αν προσπαθούμε να αναλύσουμε και να συνθέσουμε πράγματα, παραμένει. Προσώρας δεν έχουμε καταλάβει ποιο θα είναι το αντικείμενο και τελικά ο καρπός αυτής της συνεργασίας. Θα μπορούσε λοιπόν να έχει εύρος από μια κοινή γκάμα πιο μαζικών μοντέλων μέχρι μια κοινή, σπέσιαλ δημιουργία περιορισμένης παραγωγής…

node/39059

Volvo: Δώστε κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Ο CEO της Volvo θεωρεί σπατάλη χρημάτων τα μέτρα απόσυρσης για αγορά βενζινοκίνητων ή πετρελαιοκίνητων οχημάτων.

Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Volvo: Δώστε κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων

O Håkan Samuelsson, CEO της Volvo, πιστεύει πως είναι αφελές για τις εταιρείες να περιμένουν πως οι πελάτες τους θα επιστρέψουν στις εκθέσεις για να αγοράσουν αυτοκίνητα με κνητήρες βενζίνης ή πετρελαίου μετά από την άρση των μέτρων του lockdown.

Στα πλαίσια του συνεδρίου Financial Times Global Boardroom, ο Håkan Samuelsson δήλωσε ότι τα μέτρα απόσυρσης για ενίσχυση των πωλήσεων καινούριων αυτοκινήτων με θερμικά μοτέρ είναι σπατάλη χρημάτων προσθέτοντας: «Η ηλεκτροκίνηση θα έρθει ταχύτερα. Θα ήταν καλό να προωθήσουμε τη νέα τεχνολογία - καλό για τις κυβερνήσεις να υποστηρίξουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία είναι πιο ακριβά στα πρώτα χρόνια.»

«Η ζήτηση στην Ευρώπη είναι περίπου στο 30% της συνηθισμένης ζήτησης, όμως στην Κίνα έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την προ-κορονοιού εποχή. Αν διαβάζουμε σωστά τα σημάδια, τότε έχουμε να κάνουμε με μια καλή ανάκαμψη. Πραγματικά ελπίζω να είναι έτσι τα πράγματα, καθώς οτιδήποτε άλλο θα ήταν καταστροφή για την αυτοκινητοβιομηχανία.»

Ο ισχυρός άντρας της Volvo παραδέχθηκε πως η πτώση των πωλήσεων λόγω πανδημίας έχει αναγκάσει την εταιρεία να λειτουργεί το κεντρικό της εργοστάσιο μόλις τρεις ημέρες την εβδομάδα.

Τέλος, αναφέρθηκε στο θέμα της ανάγκης προμήθειας μεγάλου μέρους ανταλλακτικών από την Κίνα, το οποίο προκάλεσε προβλήματα στην παραγωγή το προηγούμενο διάστημα: «Είναι ανάγκη για την Ευρώπη και τις ΗΠΑ να δημιουργήσουν περισσότερες θέσεις εργασίας στη βιομηχανία. Χρειάζεται να παράγουμε αυτοκίνητα στο μέρος που τα πουλάμε. Δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στην Κίνα για να παράγει τα πάντα.»

[Πηγή: Autocar]