node/35076

Volkswagen I.D. Neo: Έκδοση 48kWh από €29.990

Με ανακοινωμένη αυτονομία πάνω από 300 km, η βασική έκδοση του Volkswagen I.D., η «Neo», δεν θα είναι διαθέσιμη με το άνοιγμα των παραγγελιών στις 8 Μαΐου.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport, το βασικό μοντέλο του επερχόμενου ηλεκτρικού κόμπακτ χάτσμπακ της Volkswagen, το I.D. Neo (ή I.D. 3, το τελικό όνομα δεν έχει ανακοινωθεί) θα χρησιμοποιεί μπαταρία 48kWh. Πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες, θα πετυχαίνει 330 km αυτονομία στον πρότυπο κύκλο WLTP και θα πωλείται έναντι 29.990 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποιες χώρες όπου το οικολογικό μπόνους είναι υψηλό, η τιμή θα κατεβαίνει ακόμα και κάτω από τις 24.000 ευρώ.

Έκδοση λανσαρίσματος με μπαταρία 62kWh
Το παράδοξο για ένα τέτοιο μοντέλο είναι ότι θα χρειαστεί να περιμένεις μέχρι τον Σεπτέμβριο και το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για να ανακαλύψεις τον τελικό σχεδιασμό του κόμπακτ ηλεκτρικού Volkswagen, ενώ οι προ-παραγγελίες θα έχουν ανοίξει ήδη τέσσερις μήνες νωρίτερα, από τις 8 Μαΐου. Λανσάρισμα που ο γερμανικός όμιλος θα γιορτάσει με μια ειδική έκδοση εξοπλισμένη με μπαταρία 62kWh. Με αυτονομία της τάξης των 450 km, θα πρέπει να ξεπερνά στην Ευρώπη εύκολα τις 35.000 ευρώ, εξαιρουμένων των κρατικών ενισχύσεων που ποικίλουν από χώρα σε χώρα –πλην Λακεδαιμονίων.

Volkswagen I.D.

Στην ιστοσελίδα του, ο Γερμανός κατασκευαστής αναφέρει επίσης την άφιξη μιας «premium» εκδοχής του I.D. που θα προσεγγίζει τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας και προφανώς θα λανσαριστεί σε δεύτερο χρόνο.

Πωλήσεις με ζημία
Προορισμένο να αντικαταστήσει το e-Golf, το νέο κόμπακτ Volkswagen θα είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που θα βασίζεται στη σπονδυλωτή ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Αρχιτεκτονική που θα επεκταθεί προοδευτικά σε όλες τις κατηγορίες και στα περισσότερα σήματα του ομίλου.

Volkswagen I.D.

Στη φάση του εγκαινιασμού της πλατφόρμας και της οικογένειας I.D., η Volkswagen δεν σχεδιάζει να έχει κέρδος από το ηλεκτρικό μοντέλο της. Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να χάνει περίπου 3.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πουλάει. Μια κατάσταση που θα μπορούσε να διαρκέσει έως το 2025, όταν τα μοντέλα που θα κάνουν χρήση της πλατφόρμα MEB «θα μπορούν να είναι πιο επικερδή από τα συμβατικά».

node/39638
Sony Vision-S Concept

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Θυμάστε που η Sony μας παρουσίασε online νωρίτερα εφέτος το εντυπωσιακό Vision-S. Τώρα βλέπουμε τη γιαπωνέζικη ηλεκτρική μπερλίνα να βολτάρει στο Tokyo κοντά στην έδρα της Sony.

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

To Sony Vision-S εμφανίζεται στο Tokyo [video]

Οι τελείως ψεύτικες και στατικές φωτογραφίες του απροσδόκητου Sony Vision-S μας έδωσαν μια πρόγευση γι’ αυτό που ετοιμάζουν οι Ιάπωνες τον περασμένο Ιανουάριο. Αλλά το 4θυρο Sony φαίνεται ότι κινείται κιόλας! Απόδειξη, αυτό το σύντομο διαφημιστικό κλιπάκι που δημοσιεύτηκε στο Youtube από τον ιαπωνικό γίγαντα.

Στο video, ένα μυστηριώδες λευκό φορτηγό μπαίνει στον υπόγειο χώρο στάθμευσης των κεντρικών γραφείων της Sony. Στη συνέχεια, οι πλευρικές πόρτες αποκαλύπτουν το προφίλ του ιαπωνικού ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Οι εικόνες που ακολουθούν μας δείχνουν σε animation την καμπίνα και τον φωτισμό του Vision-S. Και βάζοντας όπισθεν, το αυτοκίνητο κατεβαίνει απαλά, με μικρή ταχύτητα, από την πλατφόρμα του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η Sony λέει ότι δεν έχει την πρόθεση να λανσάρει εμπορικά το ηλεκτρικό πρωτότυπό της. Το Vision-S χρησιμοποιείται επίσημα μόνο για την εξέλιξη onboard τεχνολογιών που συνδέονται, μεταξύ άλλων, με την ψυχαγωγία.

node/39596
EMP Izera

Η Πολωνία επιστρέφει στο αυτοκίνητο, ηλεκτρικά!

Το πολωνικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατασκευάστηκε από Πολωνούς, για Πολωνούς. Το όνομά του είναι Izera, μοιάζει με Jaguar I-Pace και θα λανσαριστεί έως το 2023.

Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Η Πολωνία επιστρέφει στο αυτοκίνητο, ηλεκτρικά!

Αυτός είναι ο απροσδόκητος νέος παίκτης στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας: EMP, για το «Electromobility Poland». Ένας Πολωνός κατασκευαστής είναι κάτι που δεν έχουμε δει και ακούσει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Η EMP ενώνει έτσι τα σπάνια ονόματα του πολωνικού αυτοκινήτου, όπως την FSO και την FIAT Polski, αλλά καταχωρισμένη σε εντελώς διαφορετικό μητρώο.

Η φίρμα λοιπόν μας παρουσιάζει τα δύο πρώτα πρωτότυπά της, περιλαμβανομένου ενός λευκού SUV με προσεγμένο σχεδιασμό, τον οποίο επιμελήθηκε ένα ιταλικό στούντιο σχεδιασμού: Το Torino Design, το οποίο έχει ήδη εργαστεί για τη McLaren και την BMW, για να αναφέρουμε μερικές συνεργασίες του. Το Izera, αυτό είναι το όνομά του SUV, θα πρέπει ωστόσο να περιμένει κάμποσο προτού πάρει το δρόμο για τις εκθέσεις: Οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για το 2023 και μόνο για την Πολωνία -τουλάχιστον αρχικά.

EMP Izera

Το Izera θα μπορούσε, ωστόσο, να προσελκύσει ένα μεγαλύτερο κοινό στην Ευρώπη. Η EMP υπόσχεται μια πολύ προσιτή τιμή για ένα SUV με αυτονομία 400 km (θα προσφέρονται δύο χωρητικότητες μπαταριών, με πιθανώς δυνατότητα ταχείας φόρτιση). Όσο για την επιδόσεις, η EMP κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-100 km/h σε περίπου 7”.

EMP Izera

To πρότζεκτ του Izera το οφείλουμε σε έναν Πολωνό μηχανολόγο που εργάστηκε για μεγάλο χρονικό διάστημα στην... Jaguar. Οπότε, μπορεί να μην είναι συμπτωματικό ότι αυτό το Izera με Jaguar I-Pace. Συμπτωματικό ή όχι πάντως, οι πρώτες εικόνες φαίνονται πολλά υποσχόμενες.

Ένας από τους επικεφαλής του πρότζεκτ σωστά υπενθύμισε ότι η Πολωνία είναι η «μεγαλύτερη χώρα στην Ευρώπη χωρίς κατασκευαστή αυτοκινήτων». Αυτό κατά τα φαινόμενα θα πάψει να ισχύει.