Volkswagen I.D. Neo: Έκδοση 48kWh από €29.990

Με ανακοινωμένη αυτονομία πάνω από 300 km, η βασική έκδοση του Volkswagen I.D., η «Neo», δεν θα είναι διαθέσιμη με το άνοιγμα των παραγγελιών στις 8 Μαΐου.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport, το βασικό μοντέλο του επερχόμενου ηλεκτρικού κόμπακτ χάτσμπακ της Volkswagen, το I.D. Neo (ή I.D. 3, το τελικό όνομα δεν έχει ανακοινωθεί) θα χρησιμοποιεί μπαταρία 48kWh. Πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες, θα πετυχαίνει 330 km αυτονομία στον πρότυπο κύκλο WLTP και θα πωλείται έναντι 29.990 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποιες χώρες όπου το οικολογικό μπόνους είναι υψηλό, η τιμή θα κατεβαίνει ακόμα και κάτω από τις 24.000 ευρώ.

Έκδοση λανσαρίσματος με μπαταρία 62kWh
Το παράδοξο για ένα τέτοιο μοντέλο είναι ότι θα χρειαστεί να περιμένεις μέχρι τον Σεπτέμβριο και το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για να ανακαλύψεις τον τελικό σχεδιασμό του κόμπακτ ηλεκτρικού Volkswagen, ενώ οι προ-παραγγελίες θα έχουν ανοίξει ήδη τέσσερις μήνες νωρίτερα, από τις 8 Μαΐου. Λανσάρισμα που ο γερμανικός όμιλος θα γιορτάσει με μια ειδική έκδοση εξοπλισμένη με μπαταρία 62kWh. Με αυτονομία της τάξης των 450 km, θα πρέπει να ξεπερνά στην Ευρώπη εύκολα τις 35.000 ευρώ, εξαιρουμένων των κρατικών ενισχύσεων που ποικίλουν από χώρα σε χώρα –πλην Λακεδαιμονίων.

Volkswagen I.D.

Στην ιστοσελίδα του, ο Γερμανός κατασκευαστής αναφέρει επίσης την άφιξη μιας «premium» εκδοχής του I.D. που θα προσεγγίζει τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας και προφανώς θα λανσαριστεί σε δεύτερο χρόνο.

Πωλήσεις με ζημία
Προορισμένο να αντικαταστήσει το e-Golf, το νέο κόμπακτ Volkswagen θα είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που θα βασίζεται στη σπονδυλωτή ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Αρχιτεκτονική που θα επεκταθεί προοδευτικά σε όλες τις κατηγορίες και στα περισσότερα σήματα του ομίλου.

Volkswagen I.D.

Στη φάση του εγκαινιασμού της πλατφόρμας και της οικογένειας I.D., η Volkswagen δεν σχεδιάζει να έχει κέρδος από το ηλεκτρικό μοντέλο της. Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να χάνει περίπου 3.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πουλάει. Μια κατάσταση που θα μπορούσε να διαρκέσει έως το 2025, όταν τα μοντέλα που θα κάνουν χρήση της πλατφόρμα MEB «θα μπορούν να είναι πιο επικερδή από τα συμβατικά».