node/35076

Volkswagen I.D. Neo: Έκδοση 48kWh από €29.990

Με ανακοινωμένη αυτονομία πάνω από 300 km, η βασική έκδοση του Volkswagen I.D., η «Neo», δεν θα είναι διαθέσιμη με το άνοιγμα των παραγγελιών στις 8 Μαΐου.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του γερμανικού περιοδικού Auto Motor und Sport, το βασικό μοντέλο του επερχόμενου ηλεκτρικού κόμπακτ χάτσμπακ της Volkswagen, το I.D. Neo (ή I.D. 3, το τελικό όνομα δεν έχει ανακοινωθεί) θα χρησιμοποιεί μπαταρία 48kWh. Πάντα κατά τις ίδιες πληροφορίες, θα πετυχαίνει 330 km αυτονομία στον πρότυπο κύκλο WLTP και θα πωλείται έναντι 29.990 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι σε κάποιες χώρες όπου το οικολογικό μπόνους είναι υψηλό, η τιμή θα κατεβαίνει ακόμα και κάτω από τις 24.000 ευρώ.

Έκδοση λανσαρίσματος με μπαταρία 62kWh
Το παράδοξο για ένα τέτοιο μοντέλο είναι ότι θα χρειαστεί να περιμένεις μέχρι τον Σεπτέμβριο και το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για να ανακαλύψεις τον τελικό σχεδιασμό του κόμπακτ ηλεκτρικού Volkswagen, ενώ οι προ-παραγγελίες θα έχουν ανοίξει ήδη τέσσερις μήνες νωρίτερα, από τις 8 Μαΐου. Λανσάρισμα που ο γερμανικός όμιλος θα γιορτάσει με μια ειδική έκδοση εξοπλισμένη με μπαταρία 62kWh. Με αυτονομία της τάξης των 450 km, θα πρέπει να ξεπερνά στην Ευρώπη εύκολα τις 35.000 ευρώ, εξαιρουμένων των κρατικών ενισχύσεων που ποικίλουν από χώρα σε χώρα –πλην Λακεδαιμονίων.

Volkswagen I.D.

Στην ιστοσελίδα του, ο Γερμανός κατασκευαστής αναφέρει επίσης την άφιξη μιας «premium» εκδοχής του I.D. που θα προσεγγίζει τα 600 χιλιόμετρα αυτονομίας και προφανώς θα λανσαριστεί σε δεύτερο χρόνο.

Πωλήσεις με ζημία
Προορισμένο να αντικαταστήσει το e-Golf, το νέο κόμπακτ Volkswagen θα είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου που θα βασίζεται στη σπονδυλωτή ηλεκτρική πλατφόρμα MEB. Αρχιτεκτονική που θα επεκταθεί προοδευτικά σε όλες τις κατηγορίες και στα περισσότερα σήματα του ομίλου.

Volkswagen I.D.

Στη φάση του εγκαινιασμού της πλατφόρμας και της οικογένειας I.D., η Volkswagen δεν σχεδιάζει να έχει κέρδος από το ηλεκτρικό μοντέλο της. Σύμφωνα με το Auto Motor und Sport, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει να χάνει περίπου 3.000 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πουλάει. Μια κατάσταση που θα μπορούσε να διαρκέσει έως το 2025, όταν τα μοντέλα που θα κάνουν χρήση της πλατφόρμα MEB «θα μπορούν να είναι πιο επικερδή από τα συμβατικά».

node/39139
Geely Geometry C

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Πέρυσι, η κινεζική Geely, ιδιοκτήτης της Volvo ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές φιλοδοξίες της με το Geometry A. Τώρα ήρθε η σειρά του Geometry C, στοχεύοντας τα Nissan Leaf και Kia e-Niro.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Η Geely ανακοίνωσε το ηλεκτρικό Geometry C

Σήμανε πια η ώρα για τον εξηλεκτρισμό όλων των Κινέζων κατασκευαστών που στοχεύουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό προγεφύρωμα στην κατηγορία των EV. Πολλά νέα προϊόντα γεννιούνται, μπερλίνες ή SUV/crossover, και σε αυτήν την τελευταία κατηγορία καταφθάνει η Geely με το Geometry C -Geometry ονομάζεται η ηλεκτρική φίρμα της Geely.

Αυτή η νέα πρόταση βασίζεται στο Geely Emgrand GS, μια ψηλωμένη κόμπακτ μπερλίνα με θερμική γκάμα. Συνεπώς, το Geometry C διατηρεί τις διαστάσεις της, με μήκος 4,43 m, μεταξόνιο 2,70 m και ύψος 1,56 m. Και αν στρατηγικά ο στόχος του νέου ηλεκτρικού Geely είναι το Nissan Leaf, το κινεζικό EV έρχεται να πέσει ταμάμ στο μπόι του Kia e-Niro.

Το Geometry C διαθέτει ηλεκτρομοτέρ 200 ίππων και 300 Nm. Επισήμως δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμη οι επιδόσεις του, με την Geely να αρκείται να σημειώσει ότι η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 150 km/h.

Ούτε οι τεχνικές λεπτομέρειες των μπαταριών έχουν γίνει γνωστές σε αυτό το στάδιο, με την Geely να μιλά για αυτονομία 400 έως 500 km σε κύκλο NEDC. Αν όμως ανατρέξουμε στις παρόμοιες προδιαγραφές του Geely Geometry A, τότε μπορούμε να μιλάμε για συστοιχίες με ενεργειακή πυκνότητα 51,9 kWh και 61,9 kWh.

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.