node/32707

Porsche 911 με αληθινό κινητήρα TAG V6 Turbo της Formula 1!

Η Lanzante θα φτιάξει 11 κλασικές 911 (930) με κινητήρες που έχουν τρέξει σε αγώνες Grand Prix F1 πριν τρεις δεκαετίες!

Νομίζατε ότι είχατε δει τα πάντα σε μετατροπές και restomods της Porsche 911;

Μάθετε λοιπόν ότι η φημισμένη βρετανική φίρμα βελτίωσης McLaren, η Lanzante, ανακοίνωσε την κατασκευή μιας σειράς Porsche 930 Turbo με αληθινούς κινητήρες TAG V6 Turbo της F1 από τη δεκαετία του 1980.

Για χρόνια υπήρχε ένα μύθος ότι η McLaren είχε φτιάξει μια 911 με τον κινητήρα F1 TAG-Porsche Turbo που χρησιμοποίησε ύστερα στα μονοθέσιά της, από το 1984 έως το 1987. H McLaren τελικά επιβεβαίωσε το θρύλο παρουσιάζοντας το αυτοκίνητο αυτό στο εργοστάσιό της, πριν μερικά χρόνια.

Πάνω από 30 χρόνια μετά, η Lanzante ανακοινώνει με post στο Instagram ότι πήρε την άδεια από τη McLaren Racing για να φτιάξει άλλα 11 τέτοια αυτοκίνητα, το καθένα με κινητήρα που να έχει πραγματικά πάρει μέρος σε αγώνα Formula 1. Για σκεφτείτε να καυχιέστε ότι η Porsche σας έχει μοτέρ με το οποίο έχει τρέξει ο Lauda ή ο Prost!... 

Η πρώτη από τις «νέες» 930 TAG V6 Turbo επιδείχθηκε στην εκδήλωση Porsche Rennsport Reunion, στη Laguna Seca της California, όμως για κάποιο λόγο πέρασε απαρατήρητη – μέχρι τώρα. Φορώντας μόνο ένα σετ τροχούς της RUF, η 911 αυτή δεν κάνει μπαμ. Στο εσωτερικό υπάρχουν μόνο δύο καθίσματα μπάκετ, κι αυτό είναι όλο. Μέχρι να δεις το στροφόμετρο, που γράφει “TAG Turbo” κι έχει κόκκινο στις 9.000 rpm. Και να προσέξεις και το θερμόμετρο νερού.

911 TAG Turbo πίνακας οργάνων

Ο διτούρμπινος TAG TTE 1.5 V6 λέγεται ότι μπορούσε να αποδώσει μέχρι και 1.000 ίππους με ρυθμίσεις κατατακτηρίων δοκιμών. Προφανώς δεν θα έχει αντίστοιχη ιπποδύναμη στην 930 που θα μπορεί να κυκλοφορεί στο δρόμο, αλλά η Lanzante δεν δίνει ακόμα στοιχεία.

Θα θυμίσουμε ότι η Lanzante Motorsport είναι υπεύθυνη για αυτοκίνητα όπως η McLaren P1 GT και η P1 LM που είναι η νόμιμη για το δρόμο έκδοση της αγωνιστικής P1 GTR. Η σχέση της φίρμας με τη McLaren πάει πίσω πολλά χρόνια και περιλαμβάνει την προετοιμασία της 3θέσιας McLaren F1 GTR που νίκησε στο Le Mans το 1995 (video).

Κι εμείς που νομίζαμε ότι η RUF και η Singer φτιάχνουν τις πιο εντυπωσιακές (ημι)κλασικές Porsche…

[Πηγή: Lanzante / Instagram μέσω Carscoops]

node/39655

Έβαλε μοτέρ Wankel σε Tesla Model S!

To Tesla Model S P100D μεταμορφώνεται με κινητήρα από Mazda RX-7.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έβαλε μοτέρ Wankel σε Tesla Model S!

Ο μηχανικός Reuben Bemrose από τη Ν.Ζηλανδία, έκανε μια από τις πιο περίεργες επεμβάσεις σε Tesla που θα μπορούσε να φανταστεί κανείς - τοποθέτησε έναν κινητήρα wankel της Mazda κάτω από το καπό ενός Tesla Model S!

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το Tesla Model S P100D που "θυσιάστηκε" προερχόταν από ατύχημα. Ο κινητήρας αποτελεί τον υπετροφοδοτούμενο 13Β της Mazda που χρησιμοποιήθηκε από διάφορες εκδοχές του RX-7.

Δεδόμένου ότι η τοποθέτηση του περιστροφικού κινητήρα συνεπάγεται και την αφαίρεση των μπαταριών, θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πώς θα συμπεριφέρεται το πρώην ηλεκτρικό μοντέλο μετά από την ολοκλήρωση της μετατροπής.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Reuben Bemrose ασχολείται με wankel, καθώς παλαιότερα απασχόλησε τον ειδικό τύπο με αντίστοιχη μετατροπή της Ferrari 456 GT!

[Πηγή: Which Car]

node/39557

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Η Manhart βελτιώνει την κορυφαία έκδοση του MINI για ακόμα περισσότερη δύναμη.

Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Manhart GP3 F350 βασισμένο στο MINI JCW GP

Ο βελτιωτικός οίκος Manhart παρουσίασε τη δική του εκδοχή για το κορυφαίο MINI John Cooper Works GP που φέρει μια σειρά από αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις, με το όνομα Manhart GP3 F350.

Αισθητικά, το hot hatch διαφέρει από την μαύρη ματ απόχρωση που συνδυάζεται με χρυσές λεπτομέρειες σε αεραγωγούς, καπό, οροφή, φτερά, προφίλ, καθρέφτες, διαχύτη και αεροτομή. Νέες είναι και οι ζάντες 19" Manhart Concave One που φορούν ελαστικά 235/30 ZR19.

Παρόμοιες είναι και οι επεμβάσεις στο εσωτερικό με την χρυσή απόχρωση να κάνει και εδώ την εμφάνισή της σε συνδυασμό με επενδύσεις από Alcantara. Επιπλέον, η Manhart σε συνεργασία με την ολλανδική Beek Auto Racing (minispeed.eu) θα προσφέρει μια σειρά από αξεσουάρ για το μοντέλο όπως το ψηφιακό όργανο P3Cars.

Manhart

O υπετροφοδοτούμενος κινητήρας 2,0 λίτρων του MINI JCW GP αποδίδει πλέον 350 PS (+44 PS) και 530 Nm (+80 Nm). Οι επεμβάσεις της Manhart  αφορούν τη νέα ρύθμιση του εγκεφάλου, νέο intercooler από την Airtec, αντικατάσταση του φίλτρου μικροσωματιδίων και εξάτμιση cat-back της Remus με ενεργό κλαπέτο για ακόμα πιο δυνατό ήχο. Παράλληλα, για το μέλλον ετοιμάζονται ακόμα εκτενέστερες αναβαθμίσεις, όπως εισαγωγή από carbon της ARMAspeed, downpipe χωρίς καταλύτη και νέο λογισμικό με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη αύξηση της ισχύος.

Ως ειδική έκδοση με πιστάδικο προσανατολισμό, το MINI JCW GP ήταν ήδη επιθετικά στημένο από το εργοστάσιο. Έτσι, η Manhart περιορίστηκε σε χαμηλωμένα αμορτισέρ της AST Suspension που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20 mm εμπρός και 15 mm πίσω. Επιπλέον η εταιρεία ετοιμάζει ένα πλήρες σετ ανάρτησης τύπου coil-over.

Το βελτιωμένο Manhart GP3 F350 θα διατεθεί σε περιορισμένο αριθμό κατά παραγγελία, ενώ η εταιρεία δεν ανακοίνωσε την τιμή του πακέτου.

[Πηγή: Manhart]