RUF CTR 2017: Η σύγχρονη Yellow Bird

RUF CTR 2017: Η σύγχρονη Yellow Bird

Ο γερμανικός οίκος RUF αναβιώνει το θρυλικότερο μοντέλο του με ένα ρετρό αυτοκίνητο με 710 PS, εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από τον ίδιο.

Η RUF είναι μια εταιρία που φτιάχνει ξεχωριστά αυτοκίνητα με βάση κάποιο μοντέλο της Porsche, και το θρυλικότερο εξ αυτών ήταν σίγουρα η RUF CTR Yellow Bird του 1987.

Σήμερα, 30 χρόνια αργότερα, η RUF φτιάχνει τη σύγχρονη CTR, ένα αυτοκίνητο-φόρο τιμής στη Yellow Bird. Κάθε εκατοστό του παραπέμπει σε εκείνη, όμως δεν βασίζεται ούτε σε κάποια παλιά ούτε στη σημερινή Porsche 911. Είναι ένα μοντέλο σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το μηδέν, εξ ολοκλήρου από τη RUF. Έχει μάλιστα ανθρακονημάτινο πλαίσιο, το πρώτο για αυτοκίνητο με τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρία.

Το αμάξωμα της CTR σαφώς παραπέμπει στις Porsche 911 της δεκαετίας του ’80, και είναι σχεδιασμένο με στόχο τη βέλτιστη αεροδυναμική για την επίτευξη υψηλής τελικής ταχύτητας, όμως είναι κι αυτό κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Από κάτω του κρύβεται ένα εμπρός υποπλαίσιο από ατσάλι, αλλά και ένας ατσάλινος κλωβός ασφαλείας. Το εσωτερικό είναι ντυμένο με alcantara και δέρμα, τα εμπρός καθίσματα είναι ανθρακονημάτινα και πίσω κάθισμα δεν υπάρχει. Το συνολικό βάρος περιορίζεται στα 1.200 kg, χωρίς υγρά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ρεκόρ στα Μέγαρα με Porsche 911 Turbo S [in-car video]

Τίποτα το «ρετρό» δεν υπάρχει στην ανάρτηση της CTR, αφού αυτή αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, με οριζόντια τοποθετημένα αμορτισέρ τα οποία συνδέονται με τις πλήμνες με ράβδους ώσης, όπως στα καθαρόαιμα σύγχρονα αγωνιστικά. Στο πίσω μέρος βρίσκεται ένας κινητήρας 3,6 lt σχεδίασης RUF, με δύο τούρμπο και ξηρό κάρτερ, ο οποίος αποδίδει 710 PS στις 6.750 rpm και 89,7 kgm στις 2.750 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, αποκλειστικά μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων.



Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε λιγότερα από 3,5’’, ενώ για τα 200 km/h χρειάζονται λιγότερα από 9,0’’. Ακόμα πιο εντυπωσιακή όμως είναι η τελική, αφού η σύγχρονη CTR μπορεί να αγγίξει τα 360 km/h. Για την επιβράδυνση φροντίζουν δίσκοι carbon ceramic με διάμετρο 380 mm εμπρός και 350 mm πίσω, ενώ οι τροχοί πατάνε σε λάστιχα διαστάσεων 245/35R19 και 305/30R19, αντίστοιχα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέα Porsche 911 GT3, με 500 PS και χειροκίνητο 6άρι [video]

Ο ιδρυτής και πρόεδρος της RUF, Alois Ruf, δήλωσε: «Είχα στο μυαλό μου ένα τέτοιο project για πολύ καιρό. Περιμέναμε την κατάλληλη στιγμή της Ιστορίας μας για να φτιάξουμε ένα δικό μας αυτοκίνητο, και η 30η επέτειος από τη Yellow Bird είναι αυτή η στιγμή». Το σκεπτικό πίσω από τη δημιουργία της νέας CTR εξήγησε η διευθύνουσα σύμβουλος της ετιαρίας, Estonia Ruf: «Η εξέλιξη της νέας CTR ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια, και στόχος ήταν η δημιουργία μιας ανατριχιαστικής, αναλογικής οδηγικής εμπειρίας με τον συνδυασμό της εξαιρετικής σχέσης κιλών ανά ίππο, ενός χειροκίνητου κιβωτίου και της σύγχρονης αγωνιστικής τεχνολογίας».

Δεν πρόκειται για απλή σχεδιαστική άσκηση, αφού η CTR θα λάβει έγκριση τύπου για τον δρόμο, και η RUF πρόκειται να κατασκευάσει 30 τέτοια αυτοκίνητα, μαζί με το πρωτότυπο που παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην Έκθεση Γενεύης. Η τιμή τους; Μάλλον εδώ έχει εφαρμογή το ρητό «αν χρειάζεται να ρωτήσεις πόσο κάνει, πιθανότατα δεν είναι για σένα».

[Πηγή: RUF]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube