node/31782

Η Singer υπογράφει το απόλυτο όνειρο

Παρουσιάστηκε στο Goodwood και κοστίζει 1.500.000 ευρώ!

Η Porsche 964 είναι μια από τις πιο κλασικές Porsche, όνειρο για κάθε λάτρη όχι μόνον της μάρκας αλλά και των κλασικών αυτοκινήτων γενικότερα.

Αυτό το όνειρο πήρε η γνωστή Καλιφορνέζικη εταιρεία Singer και το μετέτρεψε σε ένα μοναδικό αυτοκίνητο, το οποίο και παρουσίασε στο Goodwood στο πλαίσιο του γνωστού Festival of Speed που άνοιξε τις πύλες του και φέτος.

Για την εξέλιξη του αυτοκινήτου χρειάστηκε και η βοήθεια της βρετανικής Williams Advanced Engenireeing και το όλο πρότζεκτ ακούει στο όνομα όνομα Dynamics and Lightweight Study, ή αλλιώς, Singer DLS. Η συνεργασία δεν είναι η πρώτη μια και στο παρελθόν είχαν δημιουργήσει μια Absinthe Porsche 911 500 ίππων.

Η πρώτη ύλη για την Singer DLS ήταν μια 964 αλλά αυτό δεν αρκεί. Για να έρθει το τελικό αποτέλεσμα που βλέπετε στις φωτογραφίες χρειάστηκαν δεκάδες παρεμβάσεις η κυριότερη των οποίων έγινε στον 4λιτρο (εξέλιξη του 3,6) boxer που για την περίσταση αποδίδει 500 ίππους στις 9.000 rpm. Βαλβίδες από τιτάνιο, εγχυτήρες καυσίμου με τεχνολογία από F1, μαγνήσιο και αλουμίνιο αλλά και η υπογραφή του μετρ Hanz Mezger, είναι μερικά από τα στοιχεία που κρύβονται στο μοτέρ αυτό της  Singer DLS. Το σύνολο συνδυάζεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο της Hewland, το οποίο είναι κατασκευασμένο από μαγνήσιο.

Την ίδια στιγμή η Williams Advanced Engenireeing υπογράφει την ανάρτηση (τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι της XTC), αλλά και τις αλλαγές στο σώμα του αυτοκινήτου το οποίο χάρη στην χρήση carbon έχει μειωθεί στα 990 κιλά.
Το αυτοκίνητο πατά πάνω στα ειδικά εξελιγμένα Pilot Sport Cup 2 της Michelin που φοριούνται σε 18άρες ζάντες της BBS, ενώ για να φρενάρει χρησιμοποιεί κεραμικά φρένα CCM-R με την υπογραφή της Brembo.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το πορτοκαλί και μαύρο δέρμα, την ώρα που όλος ο σχεδιασμός έχει την ταυτότητα της Recaro.

Το Singer DLS θα είναι διαθέσιμο σε ελάχιστα κομμάτια και το κόστος του υπολογίζεται στο 1,5 εκατ. ευρώ!
Όσοι πιστοί προσέλθετε!

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.