node/37068

Η Toyota Supra με το αεροδυναμικό πακέτο της Autotuned

Το ιαπωνικό σπορτσκαρ απέκτησε τη φτερούγα που του αξίζει.

Η αμερικάνικη εταιρεία Autotuned με βάση την California παρουσίασε τη δική της εκδοχή της Toyota Supra με μια γιγαντιαία φτερούγα στο πίσω μέρος που θυμίζει τις παλιές καλές εποχές των '90s.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε την Toyota GR Supra

Supra

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, η φτερούγα ενσωματώνεται στην ουρά τύπου ducktail της Supra, με βάσεις στο χρώμα του αμαξώματος και κεντρικό στέλεχος σε γυαλιστερό μαύρο που ταιριάζει με τα υπόλοιπα πρόσθετα μέρη, τα A-Pillars και τους καθρέπτες. Αρκετοί χρήστες του διαδικτύου σχολίασαν πως ο σχεδιασμός της θυμίζει στολή σαμουράι, κάτι που συνδέεται με την ιαπωνική κουλτούρα του ονόματος Supra.

Εκτός από την αεροτομή που αναμφίβολα κλέβει την παράσταση, η Supra απέκτησε νέο εμπρός σπλίτερ από ανθρακονήματα με πλευρικά πτερύγια, αεροδυναμικές προεκτάσεις των μαρσπιέ, πεντάκτινες ζάντες της Rays και γραφικά σε πορτοκαλί και λευκό χρώμα με τα ονόματα των χορηγών.

Supra

Εικάζουμε πως το πακέτο της Autotuned θα συμβάλλει σε μεγαλύτερη παραγωγή κάθετης δύναμης, όμως εκτός από την αισθητική θα έχει σίγουρα αντίκτυπο στις επιδόσεις και τη μέση κατανάλωση του ιαπωνικού σπορτσκαρ.

Η Toyota Supra της  Autotuned θα κάνει πρεμιέρα στη φετινή SEMA, ενώ οι προ-παραγγελίες για το αεροδυναμικό πακέτο έχουν ήδη ανοίξει χωρίς να γνωρίζουμε το κόστος των επί μέρους εξαρτημάτων.

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]

node/39082

Πώς διατηρήθηκε αυτή η διαφήμιση της Toyota Supra από το 1993 μέχρι σήμερα;

Όλη η αλήθεια για τη διαφημιστική πινακίδα που μας ταξίδεψε πίσω στο χρόνο.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Πώς διατηρήθηκε αυτή η διαφήμιση της Toyota Supra από το 1993 μέχρι σήμερα;

Το μυστήριο της διαφημιστικής πινακίδας με την Toyota Supra η οποία παραμένει ακόμα στη θέση της από το 1993, φαίνεται πως λύθηκε από το αμερικανικό thedrive. Το θέμα ήρθε στη δημοσιότητα τον Ιανουάριο του 2020, όταν ένας οδηγός που περνούσε από τον αυτοκινητόδρομο U.S. Highway 101 στο San Fransisco δημοσίευσε στο Instagram την εν λόγω φωτογραφία.

Μια διαφήμιση 27 ετών σε ένα τόσο πολυσύχναστο σημείο, σίγουρα δεν είναι κάτι συνηθισμένο, ειδικά αν συνυπολογίσουμε την αρκετά καλή κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί.

Τελικά, η αλήθεια είναι πως η επανεμφάνιση της Supra δεν αποτελεί διαφημιστικό τρικ της Toyota, αλλά οφείλεται σε μια συγκυρία.

Οι διαφημιστικές πινακίδες του είδους είναι φτιαγμένες από βινύλιο που τοποθετείται με κόλλα πάνω στη σταθερή βάση, ευνοώντας την γρήγορη και συχνή αντικατάστασή τους. Παρόλα αυτά, μέχρι το 1993, η διαδικασία ήταν εντελώς διαφορετική, καθώς το θέμα βαφόταν απευθείας πάνω στην πινακίδα. Η εικόνα της Toyota Supra λοιπόν ήταν η τελευταία διαφήμιση παλαιάς κοπής στο συγκεκριμένο billboard, με την εταιρεία στην οποία ανήκει η πινακίδα να επιλέγει να την κρατήσει ως βάση αντί να την καλύψει με μαύρο χρώμα.

Από το 1993 μέχρι σήμερα, η διαφήμιση της Supra έχει καλυφθεί από εκατοντάδες μεταγενέστερες διαφημίσεις βινυλίου, για αυτό και τα χρώματά της έχουν διατηρηθεί σε τόσο καλή κατάσταση προστατευμένα από την ακτινοβολία του ηλίου. Το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι πως κάθε φορά που οι εργάτες αλλάζουν βινύλιο - μια διαδικασία που διαρκεί περίπου 2 ώρες - η Supra αποκαλύπτεται σε όλους όσους περνούν από τον αυτοκινητόδρομο. Έτσι, διατηρείται ζωντανό ένα κομμάτι αυτοκινητιστικής ιστορίας, τουλάχιστον μέχρι η πινακίδα να αντικατασταθεί εντελώς από κάποιο ψηφιακό πάνελ.

[Πηγή: thedrive]