node/38742

Η BMW M340i της G-Power είναι το αντίδοτο για την M3

Με έως και 510 PS από το εξακύλινδρο μοτέρ, η βελτιωμένη G20 γίνεται πιο γρήγορη από ποτέ.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος G-Power παρουσίασε την ισχυρότερη πρόταση του για την σημερινή BMW 3 Series (G20) η οποία βασίζεται στην M340i xDrive και ξεπερνά σε απόδοση ακόμα και την Μ3!

Να θυμίσουμε πως η εργοστασιακή M340i xDrive φορά εξακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 374 PS και 500 Nm, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,4" και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Για όσους θέλουν κάτι παραπάνω και δεν μπορούν να περιμένουν για την παρουσίαση των επερχόμενων BMW M3 και M4, η G-Power προσφέρει μια σειρά από βελτιωτικά πακέτα που αυξάνουν την απόδοση του γερμανικού σεντάν.

Το GP-420 κοστίζει €1.695 και με τη βοήθεια επεμβάσεων στο λογισμικό αυξάνει την ισχύ στους 420 PS (+46 PS) και τη ροπή στα 600 Nm (+100 Nm) με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 km/h να απαιτεί 4". Το επόμενο βήμα είναι το GP-470 που περιλαμβάνει λογισμικό (€1.995), εξάτμιση (€3.927) και καταλύτη (€2.250), με αποτέλεσμα 470 PS (+96 PS) και 650 Nm (+150 Nm) και με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 3,8".

BMW G-Power

Τέλος, το κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο GP-510 προσφέρει 510 PS (+136 PS) και 690 Nm (+190 Nm) χάρη σε όλες τις παραπάνω αναβαθμίσεις, νέα ρύθμιση του λογισμικού (€2450) και νέο turbo της G Power. Σε αυτή την εκδοχή, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 300 km/h με το προαιρετικό ανέβασμα του κόφτη (€490). Με αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, η M340i xDrive ισοφαρίζει την επερχόμενη BMW M3 Competition αλλά και την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.

Πέρα από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη που είναι διαθέσιμες και για την έκδοση Touring, η G-Power προσφέρει και την επιλογή τροχών Hurricane RR με διάμετρο 20" για ένα πιο επιθετικό look.

[Πηγή: Carthrottle]

node/39144

Επίσημο: Νέα BMW 4 Series Coupé [video]

Η BMW 4 Series επιστρέφει με δυναμική σχεδίαση που θα συζητηθεί.

Τρίτη, 02 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα BMW 4 Series Coupé [video]

Μετά από τις πρόσφατες διαρροές, η BMW παρουσίασε και επίσημα τη νέα γενιά της 4 Series Coupé μέσω διαδικτύου, η οποία θα κυκλοφορήσει στην αγορά από τον Οκτώβριο του 2020.

Από πλευράς διαστάσεων, η νέα 4 Series Coupé έχει μεγαλώσει σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, με μήκος 4.768 mm (+128 mm), πλάτος 1.852 mm (+27 mm), ύψος 1.383 mm (+6 mm) και μεταξόνιο 2.851 mm (+41 mm) ενώ αυξημένα είναι και τα μετατρόχια (+28 mm εμπρός και +18 mm πίσω). Παράλληλα, αρκετά βελτιωμένος είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής που φτάνει τα 0.25 cd.

Οι σχεδιαστές της βαυαρικής φίρμας επέλεξαν να διαφοροποιήσουν σημαντικά το δίπορτο premium μεσαίο coupé τους από την συγγενική 3 Series όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση, κάνοντας ένα γενναίο βήμα όσον αφορά τη διαμόρφωση της γρίλιας ενώ εισήγαγαν και αρκετά στοιχεία στο αμάξωμα από τη μεγαλύτερη 8 Series Coupé. Η νέα kidney grille είναι και το στοιχείο που αναμένεται να συζητηθεί περισσότερο, καθώς καλύπτει όλο το ύψος του προφυλακτήρα όπως ακριβώς και στο πρωτοτυπο BMW Concept 4, παίρνοντας έμπνευση από τις κλασικές BMW 328 and BMW 3.0 CSi. Τα μακρόστενα φώτα LED (προαιρετικά με τεχνολογία BMW Laserlight) έχουν επιθετικό look και αγγαλιάζουν τον κοντό εμπρός πρόβολο, ενώ οι δυναμικές γραμμές στο μακρύ καπό τονίζουν τον χαρακτήρα του μοντέλου.

BMW 4 Series

Στο προφίλ οι μεγάλες πόρτες, οι τραβηγμένες αναλογίες και η γραμμή των παραθύρων που ανεβαίνει προς τα πίσω παραπέμπουν στην 8 Series Coupé, με τονισμένους πίσω ώμους και εντονότερες δυναμικές γραμμές σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά. Πίσω, πρωταγωνιστούν τα οριζόντια τοποθετημένα φώτα LED με σκουρόχρωμα κρύσταλλα, η έντονη κλίση της οροφής και η ενσωματωμένη αεροτομή στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών.

Το αισθητικό πακέτο M Sport διαφοροποιείται όσον αφορά το σχεδιασμό των προφυλακτήρων με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός από τις υπόλοιπες εκδόσεις που υιοθετούν ένα σαφώς πιο ήπιο look διατηρώντας όμως την μεγάλη γρίλια. Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος οι απλές εκδόσεις έχουν στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης και πιο διακριτικές εσοχές στον προφυλακτήρα, ενώ οι M Sport έχουν μεγαλύτερο πλαίσιο για τον διαχύτη και τραπεζοειδείς απολήξεις. Τέλος υπάρχουν και τα εξαρτήματα M Performance για εξατομίκευση του οχήματος με ένα ακόμη πιο σπορ look.

BMW 4 Series

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη από την συγγενική BMW 3 Series, με νέο τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, σπορ καθίσματα, ψηφιακό πίνακα οργάνων έως 12,3", μια οθόνη 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και προηγμένο Head-Up display νέας γενιάς με 70% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής στο παρμπρίζ. Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας BMW Operating System 7 υποστηρίζει όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto). Έχουμε επίσης βελτιωμένη ηχομόνωση, στάνταρ τριζονικό κλιματισμό, φιμέ γυάλινη ανοιγόμενη ηλιοροφή, ambient φωτισμό, προαιρετικό ηχοσύστημα Harman Kardon και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα που δίνουν πρόσβαση στον χώρο αποσκευών.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο των συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας που προσφέρει δυνατότητα ημιαυτόνομης οδήγησης, κάμερες περιμετρικά του οχήματος και προαιρετικά αυτόνομο παρκάρισμα.

BMW 4 Series

Το πλαίσιο της νέας 4 Series έχει βελτιωμένη ακαμψία σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά, η αναλογία βάρους είναι 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες ενώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 21 mm σε σχέση με την BMW 3 Series. Η ανάρτηση έχει πιο επιθετικό στήσιμο από το τετράθυρο μοντέλο και προαιρετικά διατίθεται ανάρτηση M Sport με πιο σφιχτή ρύθμιση και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Επιπλέον, διατίθενται ισχυρότερα φρένα M Sport με μπλε ή κόκκινες δαγκάνες και προαιρετικό διαφορικό M Sport για τον πίσω άξονα με κλείδωμα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα σε σειρά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου τα οποία συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων (προαιρετικά Steptronic Sport). Τα εξακύλινδρα μοτέρ διαθέτουν επίσης ήπια υβριδική τεχνολογία 48V που προσφέρει επιπλέον 11 PS και συμβάλλει στη μείωση εκπομπών ρύπων. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς ενώ υπάρχει και η επιλογή για τετρακίνητα μοντέλα με το σύστημα xDrive για ορισμένες εκδόσεις.

BMW 4 Series Coupe

Αναλυτικάλ έχουμε τις παρακάτω εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου (όλες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων Steptronic):

  • BMW 420i Coupé: τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 184 PS και 300 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,5" και τελική ταχύτητα 240 km/h.
  • BMW 430i Coupé: τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 258 PS και 400 Nm, επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,8" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW M440i xDrive Coupé: εξακύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 375 PS και 500 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,5" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW 420d Coupé: τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 2,0 λίτρων με απόδοση 190 PS και 400 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,1" (7,4") και τελική ταχύτητα 240 km/h (238 km/h). Διαθέσιμη και σε πισωκίνητη έκδοση ή σε τετρακίνητη xDrive.
  • BMW 430d xDrive Coupé (διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2021): εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 286 PS και 650 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,2" και τελική ταχύτητα 250 km/h.
  • BMW M440d xDrive Coupé (διαθέσιμη από τον Μάρτιο του 2021): εξακύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 3,0 λίτρων με απόδοση 340 PS και 700 Nm, ήπια υβριδικό σύστημα 48V (+11 PS), επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,7" και τελική ταχύτητα 250 km/h.

[Πηγή: BMW]

node/39102

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής της BMW σε μια κόντρα με το ισχυρότερο δίκυκλο της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Drag Race: BMW M8 Competition εναντίον S1000RR [video]

Το αυστραλέζικο CarExpert οργάνωσε μια αντισυμβατική κόντρα μεταξύ αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας, θέλοντας να διαπιστώσει πόση διαφορά έχουν στις επιδόσεις δύο κορυφαία μοντέλα του ίδιου κατασκευαστή - η BMW M8 Competition και η BMW S1000RR!

H M8 Competition είναι το ισχυρότερο μοντέλο παραγωγής της BMW με 625 PS και 750 Nm από τον twin-turbo V8 4,4 λίτρων. Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,2" και τελική ταχύτητα έως 305 km/h.

Αντίστοιχα, στον κόσμο των δύο τροχών, η S1000RR είναι η ισχυρότερη πρόταση από τη βαυαρική φίρμα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα 999 cc να αποδίδει 207 PS και 113 Nm. Το χαμηλό βάρος των 193,3 kg επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,6" και τελική ταχύτητα 303 km/h σε ιδανικές συνθήκες. 

Συνοψίζοντας, το αυτοκίνητο έχει το πλεονέκτημα της τετρακίνησης (ειδικά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης), ενώ το δίκυκλο έχει το πλεονέκτημα της ασυναγώνιστης αναλογίας kg/hp. Μπορεί λοιπόν στα χαρτιά η διαφορά να είναι χαοτική, όμως σε πραγματικές συνθήκες τα δεδομένα μπορεί να αλλάξουν.

Εκτός από το drag race, οι Αυστραλοί υπέβαλαν τα δύο οχήματα σε μια σειρά από ενδιαφέρουσες δοκιμασίες όπως sound check, μετρήσεις επιτάχυνσης και φρένων. Πριν σας αφήσουμε να δείτε το βίντεο, να πούμε πως τα δύο μοντέλα έχουν τεράστια διαφορά στην τιμή, καθώς η M8 Competition κοστίζει στην Αυστραλία $352.900 (€211.655) ενώ η S1000RR ξεκινά από τα $30.990 (€18.585).

[Πηγή: CarExpert]