node/35914

Η ABT βελτιώνει το SEAT Tarraco

Η πετρελαιοκίνητη έκδοση του ισπανικού SUV αποκτά περισσότερη δύναμη και ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου.

Το SEAT Tarraco μπορεί να μην είναι η πρώτη επιλογή όσων ενδιαφέρονται για τις επιδόσεις και τη σπορ οδική συμπεριφορά, όμως αυτό δεν εμπόδισε την ABT Sportsline από το να παρουσιάσει το δικό της βελτιωτικό πακέτο για το επταθέσιο SUV μήκους 4,74 m.

Χάρη στο ABT Engine Control (AEC), η απόδοση του τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI ανεβαίνει στους 220 PS (από 190 PS) ενώ η ροπή φτάνει τα 440 Nm (από 400 Nm). Η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Παρά το βάρος των 1,8 τόννων, το Tarraco επιταχύνει από τα 0-100km/h σε 8" σε εργοστασιακή μορφή, με το πακέτο της ABT να προσφέρει μια ελαφρώς βελτιωμένη τιμή. 

SEAT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Test drive: SEAT Tarraco 1.5 TSI 150 PS ACT

Εκτός από τον κινητήρα, η ABT προσφέρει και μια γκάμα από μεγαλύτερες ζάντες που δίνουν μια σπορ νότα στην εμφάνιση του Tarraco, παρόλο που μειώνουν σε μεγάλο βαθμό τις εκτός δρόμου δυνατότητες του μοντέλου. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα σχέδια DR (19"-21") με δέκα ακτίνες και σχεδιασμό που παραπέμπει σε τουρμπίνα, αλλά και τις ER-C (19"-20"), FR (20") και GR (20"), όλα τους με τα αντίστοιχων διαστάσεων ελαστικά επιδόσεων.

node/39901

Οι τιμές του νέου SEAT Leon στην Ελλάδα

Έφτασε στη χώρα μας η ολοκαίνουρια, τέταρτη γενιά του SEAT Leon.

Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του νέου SEAT Leon στην Ελλάδα

Η ελληνική αντιπροσωπεία της SEAT ανακοίνωσε σήμερα τις τιμές του νέου Leon που είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας από €18.190 ευρώ για τη βασική έκδοση με τον 1.0 EcoTSI.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο SEAT Leon [video]

Το νέο μικρομεσαίο της SEAT βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo του VW Group την οποία χρησιμοποιούν επίσης τα νέα Volkswagen Golf VIII και Škoda Octavia. Το αμάξωμα υιοθετεί μια σπορ σιλουέτα ενισχύοντας το δυναμισμό που χαρακτήριζε όλες τις προηγούμενες γενιές του και εισάγωντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της SEAT, ενώ διατίθεται σε πεντάθυρη έκδοση hatchback (δεν θα υπάρξει τρίθυρο Leon) και το πιο πρακτικό Sportstourer

SEAT Leon

Στο εσωτερικό βρίσκουμε το SEAT Digital Cockpit το οποίο αποτελείται από ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25" και μια οθόνη αφής με διάμετρο έως 8,25" ή 10", η οποία δεσπόζει στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας και φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με υποστήριξη φωνητικών εντολών, και όλες τις σύγχρονες επιλογές συνδεσιμότητας (Full Link). Βελτιωμένοι είναι και οι χώροι για τους πίσω επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 380 λίτρα στο hatchback και 617 λίτρα στο Sportourer.

Η πλούσια γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης (EcoTSI), πετρελαίου (TDI) και mild-hybrid (eTSI), ενώ αργότερα θα προστεθούν σύνολα φυσικού αερίου (TGI) και Plug-in Hybrid (eHybrid).

Κατά το λανσάρισμα, από πλευράς κινητήρων βενζίνης, το Leon διατίθεται με τον τρικύλινδρο 1.0 EcoTSI (110 PS), τον ήπια υβριδικό 1.0 eTSI (110 PS), τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 EcoTSI (130 PS και 150 PS) και τον ήπια υβριδικό 1.5 eTSI (150 PS). Τα ήπια υβριδικά μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Όσοι προτιμούν πετρέλαιο, έχουν την επιλογή του τετρακύλινδρου 2.0 TDI (115 PS και 150 PS) με τις ισχυρότερες εκδόσεις να συνδυάζονται με το αυτόματο DSG.

Το Leon διατίθεται στα επίπεδα εξοπλισμού Business, Reference, Style, Xcellence και FR. Από τη βασική έκδοση το μοντέλο διαθέτει φώτα LED εμπρός-πίσω, ζάντες 16”, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα, οθόνη αφής 8” για το infotainment, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, κλιματισμό, Keyless Go, σύστημα Front Assist, σύστημα διατήρησης λωρίδας κα.α.

Η κορυφαία FR Plus διαθέτει σπορ ανάρτηση ενώ ξεχωρίζει αισθητικά από τους τροχούς 18”, τα full-led φώτα, τα φιμέ τζάμια και τους FR προφυλακτήρες με διαφορετικά πλαίσια αεραγωγών και χρωμιωμένες διακοσμητικές απολήξεις στο πίσω μέρος.

Ακολουθεί πίνακας με τις τιμές ενώ πιο κάτω θα βρείτε αρχεία με τον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων και τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Έκδοση Τιμή
SEAT Leon 5θυρο 
1.0 EcoTSI 110hp Business €18.190
1.0 EcoTSI 110hp Style €19.590
1.0 eTSI 110hp Style DSG MHEV €21.490
1.5 EcoTSI 130hp Style €20.190 
1.5 EcoTSI 130hp Xcellence €20.990 
1.5 EcoTSI 150hp FR €22.290
1.5 EcoTSI 150hp FR PLUS €23.490
1.5 eTSI 150hp Style DSG MHEV €23.790
1.5 eTSI 150hp FR DSG MHEV €25.290
1.5 eTSI 150hp FR DSG MHEV PLUS €26.490
2.0 TDI 115HP Style €22.890
2.0 TDI 150HP Style DSG €24.890
2.0 TDI 150HP Xcellence DSG €26.590
SEAT Leon Sportourer
1.5 EcoTSI 150hp Style €22.190
1.5 EcoTSI 150hp Xcellence €23.190
1.5 EcoTSI 150hp FR €23.190
1.5 EcoTSI 150hp FR PLUS €24.390 
1.5 eTSI 150hp Xcellence DSG MHEV €24.690
2.0 TDI 115HP Style €23.890
2.0 TDI 150HP Style DSG €25.890
2.0 TDI 150HP Xcellence DSG €27.590

[Πηγή: SEAT]

node/39881

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Ένα τρελό project που συνδυάζει γερμανική και ιταλική τεχνολογία.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Είναι γνωστό πως η BMW M3 Cabriolet (E92) φορούσε έναν εξαιρετικό κινητήρα V8, όμως ένας ιδιοκτήτης της από τη Νότιο Αφρική είχε την πιο τρελή ιδέα για αντικατάστασή του με ιταλικό μοτέρ αντίστοιχων κυλίνδρων εξελιγμένο από τη Ferrari!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας της BMW έπαθε σοβαρή βλάβη. Αντί να ψάξει για κάποιο αντίστοιχο μοτέρ, ο ιδιοκτήτης της M3 αγόρασε έναν ατμοσφαιρικό V8 της Maserati (ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ferrari) και ξεκίνησε ένα δύσκολο και χρονοβόρο project παντρέματος γερμανικής και ιταλικής τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόκληση ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW, αλλά και να βρεθεί ο απαραίτητος χώρος για τα μηχανικά μέρη. Τρία χρόνια μετά, η πρώτη M3 με κινητήρα κατασκευασμένο από την Ferrari είναι γεγονός! 

engine

Προς το παρόν, το αυτοκίνητο τρέχει με πρόγραμμα στους 300 PS καθώς η μετατροπή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη 100%, όμως ο V8 χωρητικότητας 4,2 είναι γνωστό πως μπορεί να φτάσει μέχρι και 460 PS (όπως στην Maserati GranTurismo MC Stradale). Ο ιδιοκτήτης μάλιστα έχει σκοπό να προσθέσει twin-turbo λίγο αργότερα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την ισχύ!

Εκτός από τη μεγάλη είδηση που βρίσκεται κάτω από το καπό, η M3 απέκτησε ενεργή αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος, νέα εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις, ένα ιαπωνικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, σπλίτερ, αεροτομή, σταθερή μεταλλική οροφή, νέους τροχούς, κομμένο τιμόνι και εξωτερική απόχρωση από την χρωματική παλέτα της Porsche (!)

[Πηγή: Cars.co.za]

TAGS