node/37138

Hyundai Kona Ultimate Concept στη SEMA

Το απόλυτο Kona για εκτός δρόμου διαδρομές από την Rockstar Performance Garage.

Η Hyundai σε συνεργασία με την Rockstar Performance Garage παρουσιάζουν στην έκθεση SEMA στο Las Vegas το Kona Ultimate Concept, την απόλυτη εκτός δρόμου έκδοση του B-SUV με μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές επεμβάσεις.

Το πρώτο πράγμα που προσέχει κανείς στο Kona Ultimate είναι τα θηριώδη ελαστικά 30" Mickey Thomspon σε χρυσές ζάντες 16" της Motegi. Η ανάρτηση της King αυξάνει ακόμα περισσότερο την απόσταση από το έδαφος, ενώ τα επιπλέον φώτα Baja Design LED στη γρίλια κάνουν τη νύχτα μέρα.

Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.6 T-GDI του Kona με απόδοση 175 PS έχει αναβαθμιστεί με Race Chip Performance, φίλτρα K&N και εξάτμιση Magnaflow. Τα μεγαλύτερα φρένα είναι της R1 Concepts και το αμάξωμα έχει ανθεκτική μαύρη επένδυση Bulletliner με χρυσά γραφικά και μαύρες λεπτομέρειες. Στο εσωτερικό για το οποίο δεν έχουμε εικόνες, η Roadwire ανέλαβε τις επενδύσεις των καθισμάτων από δέρμα αλιγάτορα ενώ το ηχοσύστημα είναι της Kicker.

Το Kona Ultimate Concept θα δηλώσει το παρόν στην έκθεση SEMA μαζί με τα βελτιωμένα Veloster Grappler Concept και Veloster N Performance Concept.

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39146

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Αισθητικό φρεσκάρισμα μέσα-έξω και σημαντικές αναβαθμίσεις στα μηχανικά μέρη για το Hyundai Santa Fe.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Hyundai Santa Fe [video]

Μόλις δύο χρόνια μετά από την πρεμιέρα της τέταρτης γενιάς Santa Fe, η Hyundai παρουσίασε την ανανεωμένη εκδοχή της με φρεσκαρισμένη εμφάνιση και σημαντικές παρεμβάσεις στα μηχανικά μέρη.

Οι μεγαλύτερες διαφορές εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη μάσκα του Santa Fe, με τη γρίλια να έχει φαρδύνει και να ενσωματώνει πλέον το κάτω τμήμα από τα διπλά φώτα. Χαμηλότερα στον προφυλακτήρα βρίσκουμε μια κεντρική εισαγωγή αέρα πλαισιωμένη από πτερύγια με αλουμινένιο look που ενώνονται με την ποδιά, και δύο λεπτές πλευρικές εισαγωγές αέρα στα πρότυπα της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της Hyundai.

Hyundai Santa Fe

Πίσω, οι αλλαγές εντοπίζονται στο νό προφυλακτήρα με απλούστερη εμφάνιση και ποδιά σε απόχρωση απλουμινίου, αλλά και τα φώτα με πιο σύγχρονα γραφικά και πιο γωνιώδες σχήμα, τα οποία πλέον ενώνονται με μια λεπτή λωρίδα LED. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τα πλευρικά μαρσπιε και τα φρύδια στους θόλους των τροχών μπορούν να είναι βαμμένα και στο χρώμα του αμαξώματος.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα νέα σχέδια τροχών 20" και οι νέες εξωτερικές αποχρώσεις.

Hyundai Santa Fe

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ανασχεδιασμένο ταμπλό με νέα κεντρική κονσόλα η οποία πλέον έχει έντονη κλίση και διαφορετική διάταξη των φυσικών πληκτρων και του επιλογέα για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής έχει φτάσει πλέον στις 10,25" και ενσωματώνει το navigation, κάμερα οπισθοπορείας και το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Hyundai, ενώ ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με διαγώνιο 12,3".

Επιπλέον, στην κεντρική κονσόλα θα βρούμε και το νέο επιλογέα Terrain Mode selector που επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει το κατάλληλο πρόγραμμα οδήγησης ανάλογα με τις συνθήκες ανάμεσα στα: sand, snow and mud, eco, sport, comfort και smart. Τέλος, έχουμε νέους συνδυασμούς αποχρώσεων για τις επενδύσεις από μαλακά υλικά οι οποίες αφήνουν μια premium αίσθηση.

Η Hyundai δεν αναφέρει τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Santa Fe, όμως ανακοίνωσε πως θα έχει σημαντικές επεμβάσεις στην αρχιτεκτονική του όσον αφορά το κράτημα, την ηχομόνωση και την ασφάλεια. Η γκάμα των κινητήρων είναι άγνωστη προς το παρόν, αλλά είναι σίγουρο πως θα περιλαμβάνει υβριδικές και plug-in hybrid εκδόσεις σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης HTRAC® All-Wheel-Drive (AWD).

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Santa Fe θα ξεκινήσει στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο. Όπως και ο προκάτοχός του, δεν θεωρούμε πολύ πιθανό το μοντέλο να έρθει στη χώρα μας.

[Πηγή: Hyundai]