node/32136

H νέα Ford Mustang Cobra Jet είναι ταχύτερη από την Dodge Demon

Η Ford αποκάλυψε μια Mustang που προορίζεται για drag racing. Και είναι τόσο γρήγορη, αλλά δυστυχώς όχι και street-legal.

Η Ford Performance έχει εισέλθει πλέον και επισήμως στην αρένα του drag racing, αποκαλύπτοντας αυτή τη Ford Mustang Cobra Jet.

Θεωρούμενη ως η εργοστασιακή ταχύτερη Mustang, η επονομαζόμενη Cobra Jet αναδύεται ως ο άμεσος αντίπαλος της Ford της θηριώδους Dodge Challenger SRT Demon, ενώ γιορτάζει παράλληλα την 50ή επέτειο της πρώτης Cobra Jet που λανσαρίστηκε το 1968. Για την Ιστορία να αναφέρουμε ότι η κόντρα μεταξύ Dodge και Ford κρατά από τότε. Μόνο που το 1968, ήταν η Dodge Dart 426 Hemi που δεν ήταν street-legal. Ένα muscle car του οποίου ο σιδερένιος cross ram 426 Hemi με τις αλουμινένιες κεφαλές και τη συμπίεση 12,5:1, ονομαστικά δινόταν στα 425 άλογα, αλλά μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση ήταν τουλάχιστον 535! Και έκανε το ¼ του μιλίου σε 10” με ελάχιστη τροποποίηση. Χρειάστηκε δε ελάχιστος χρόνος για να κατέβει στα 9”, εισάγοντας ένα εντελώς νέο επίπεδο στους αγώνες Super Stock. Οι επιδόσεις του ήταν τέτοιες που το καθιστούν το ταχύτερο εργοστασιακό αυτοκίνητο στην ιστορία των muscle cars.

Ford Mustang Cobra Jet

Επανερχόμενοι στο νέο δημιούργημα περιορισμένης παραγωγής του Μπλε Οβάλ, να πούμε ότι διαθέτει σαφώς όλα εκείνα που χρειάζονται να έχει το αυτοκίνητο το όνομα «Cobra Jet». Οι αλλαγές ξεκινούν κάτω από το καπό, όπου το στοκ V8 των 5,0 λίτρων απετέλεσε τη βάση για ένα υπερκυβισμένο μοτέρ 5,2 λίτρων που το «ταΐζει» ένας 3λιτρος κομπρέσορας Whipple.

Ford Mustang Cobra Jet

Παραδόξως, η Ford δεν αποκαλύπτει επίσημη μέγιστη ισχύ για τη Mustang Cobra Jet, αλλά μπορείτε να υπολογίζετε σε πάνω από 800 άλογα. Κατά τα ειωθότα, όλο αυτό το ιπποφορβείο περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός 9ιντσου άξονα, σε συνδυασμό με ρυθμιζόμενα με ύψος αμορτισέρ coil-over δύο δρόμων, πίσω ανάρτηση τεσσάρων συνδέσμων, καθώς και νέες αντιστρεπτικές ράβδους προστασίας και πανάρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη νέα Ford Mustang 2018

Η εμπνευσμένη από την dragstrip νέα Mustang ολοκληρώνεται με εγκεκριμένο ρολκέιτζ, σπέσιαλ φρένα, μπάκετ που πληρούν τις προδιαγραφές της FIA, αγωνιστικούς τροχούς και την απαραίτητη σήμανση.

Ford Mustang Cobra Jet

Και στο εσωτερικό υπάρχει ομοίως αγωνιστικό μοτίβο που υποδηλώνεται από την απογυμνωμένη καμπίνα, την ψηφιακή οθόνη οργάνων οθόνη και το τιμόνι της Sparco.

Σε απόλυτους όρους απόδοσης, η νέα Mustang Cobra Jet αναβιβάζει το όνομα του ιστορικού muscle car σε νέο επίπεδο. Η Ford δηλώνει ότι το αυτοκίνητο είναι σε θέση να ολοκληρώσει το ¼ του μιλίου (402,3 m) σε περίπου 8,5 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου 241 km/h.

Ford Mustang Cobra Jet

Ο άμεσος εργοστασιακός ανταγωνιστής της, η Dodge Demon των 851 PS και 101,9 kgm, είναι δηλωμένη επίσημα στα 9” 65 για το ¼ του μιλίου –και για το σπριντ των 0-100 km/h στα 2,3”. Αντίθετα όμως από την Demon που παραμένει η street-legal πρωταθλήτρια στο ¼ του μιλίου και φιγουράρει ως το ταχύτερο πισωκίνητο αυτοκίνητο με μοτέρ V8, η Cobra Jet δεν είναι νόμιμη για το δρόμο.

Διατιθέμενη μόνο σε κόκκινο ή άσπρο χρώμα, η Mustang Cobra, που θα περιοριστεί σε παραγωγή στα 68 κομμάτια, δεν γνωρίζουμε αν θα διατεθεί εκτός ΗΠΑ. Όπως και να ’χει, όμως, ο ενδιαφερόμενος θα χρειαστεί να καταβάλει 130 χιλιάδες δολάρια.

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39165

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μια σκληρή δοκιμασία μέχρι "θανάτου" για τρία ταλαιπωρημένα οχήματα.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μετά από το βίντεο με τις εκτός δρόμου περιπέτειες προσιτών μεταχειρισμένων που έγινε viral, Matt Watson του βρετανικού Carwow σκέφτηκε ακόμα μια δοκιμασία για τα ταλαιπωρημένα Peugeot 206 (1998-2006), Ford Focus MK2 (2004-2008) και Honda Civic MB Fastback (1997–2001) προτού τα αποχαιρετίσει για τελευταία φορά. Αφαίρεσε όλο το λάδι από τον κινητήρα και στη συνέχεια τα έθεσε σε λειτουργία για να διαπιστώσει ποιο θα αντέξει περισσότερη ώρα προτού "παραδώσει τα όπλα".

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός δρόμου περιπέτειες με προσιτά μεταχειρισμένα [video]

Για να φτάσει την καταπόνηση του κινητήρα στα άκρα, ο παρουσιαστής έβαλε μια πέτρα στο γκάζι και των τριών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν τα έβαλε μπροστά να δουλεύουν στα κόκκινα.

Όπως θα δείτε, το Ford Focus είναι το πρώτο που παθαίνει καταστροφική βλάβη μετά από 20" λειτουργίας. Μετά από λίγο ακολουθεί το Peugeot 206 που μας αποχαιρετά στα 47". Η έκπληξη έχει να κάνει με την διάρκεια του αθάνατου Honda Civic την οποία δεν θα σας αποκαλύψουμε ώστε να έχει νόημα να δείτε και το βίντεο.

Για να προλάβουμε τα σχόλια των θεατών για την αναίτια καταστροφή τριών λειτουργικών αυτοκινήτων, πρέπει να σημειώσουμε πως τα μοντέλα αγοράστηκαν έναντι £600 (€688) και για τα τρία μαζί, ενώ μετά από τη συμμετοχή τους στο προηγούμενο βίντεο, προορίζονταν για την πρέσα. 

[Πηγή: Carwow]