node/20022

Εξωφρενικό Mazda MX-5 V8 με 525 ίππους

Στρίμωξαν έναν V8 κάτω από το καπό του MX-5, χωρίς μάλιστα να αυξήσουν το βάρος του.

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, οι βελτιωτές λάτρεψαν το 4ης γενιάς Mazda MX-5. Η Flyin’ Miata το παρατράβηξε όμως, στριμώχνοντας έναν V8 της GM κάτω απο καπό.

Η Mazda για το MX-5 έχει «σημαία» το χαμηλό βάρος και την τέλεια ισορροπία. Είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο να προσφέρει αγνή, ανόθευτη αίσθηση καθαρόαιμου και όχι απόλυτη δύναμη. Παρόλα αυτά, κάποιοι το φαντάζονται διαφορετικά.

Η Flyin’ Mazda δημιούργησε ένα MX-5, 525 ίππων. Όχι με τούρμπο ή κάποιο άλλο κιτ βελτίωσης στον δίλιτρο κινητήρα, τον μεγαλύτερο από τους δύο με τους οποίους διατίθεται το μοντέλο. Αλλά με απευθείας μεταμόσχευση ενός τερατώδους V8. Ακούγεται δύσκολο, αλλά ο ιδρυτής της εταιρείας Keith Tanner, έχοντας εμπειρία από ανάλογα project στο παρελθόν, δήλωσε ότι δεν είναι και τόσο. Και ότι σίγουρα το ND δέχεται το «μόσχευμα» πιο εύκολα από ότι το NB ή το NC.

Οι τροποποιήσεις φυσικά δεν σταματούν στον κινητήρα. Ο LS3 της GM συνδυάζεται με το μηχανικό εξάρι σασμάν Τ56 Tremec και ένα μπλοκέ διαφορικό φτιαγμένο για οκτακύλινδρες Camaro και Cadillac CTS-V. Την Corvette θυμίζει και η διάταξη της εξάτμισης, με τα δύο τελικά καζανάκια και τις δύο κεντρικά τοποθετημένες μπούκες.



Δεν έχει ζυγιστεί στην τελική του μορφή, έτσι όπως κυκλοφορεί, αλλά όταν ο Tanner το μέτρησε με όλα τα βασικά μηχανικά μέρη ήδη συναρμολογημένα η ζυγαριά έδειξε 1.133 kg αντί των 1.055 kg του εργοστασιακού. Μικρή είναι και η διαφορά στην κατανομή, από 52-48 εμπρός πίσω, στο 53-47. Κάτι που μοιάζει με θαύμα.

Τζάμπα θαύματα πάντως δεν γίνονται σήμερα. Για την μεταμόσχευση η Flyin’ Mazda χρειάζεται περίπου $50.000.

Πηγή R&T

TAGS