node/33676

Επίσημο: Gemballa GTR 8XX EVO-R Biturbo

Βελτιωμένη έκδοση της Porsche 911 Turbo S με widebody και απόδοση 818 PS

Η Gemballa αποκάλυψε το πιο ολοκληρωμένο πακέτο βελτίωσης για τις Porsche 911 Turbo και 911 Turbo S, το οποίο περιλαμβάνει εκτενέστατες αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις.

Ξεκινώντας από την εμφάνιση, η Gemballa GTR 8XX EVO-R Biturbo, φορά ένα πλήρες αεροδυναμικό πακέτο κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα (σε ματ ή πολύ γυαλιστερές αποχρώσεις), το οποίο περιλαμβάνει φαρδύτερα φτερά (+30 mm εμπρός και +50 mm πίσω), διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και νέο σπλίτερ, πλευρικά μαρσπιέ, νέο καπό, ανασχεδιασμένο κάλυμμα κινητήρα, θηριώδη αεροτομή με επιπλέον εισαγωγές αέρα καθώς και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερο διαχύτη και 4πλή απόληξη της εξάτμισης που θυμίζει Carrera GT.

Όσοι θεωρήσουν υπερβολική τη σχεδίαση της GTR 8XX EVO-R Biturbo πρέπει να διαβάσουν τα παρακάτω. Οι μηχανικοί της Gemballa κατάφεραν να αυξήσουν την απόδοση του διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 3,8 λίτρων στους 818 PS (7.050 rpm), από τους 540 PS του εργοστασιακού μοντέλου. Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η ροπή που πλέον αγγίζει τα 112 kgm, από τα "μόλις" 67,3 kgm της 911 Turbo S στην οποία βασίζεται.

Η τρομακτική αύξηση της ισχύος έχει αντίκτυπο και στις επιδόσεις, με την Gemballa 8XX EVO-R Biturbo να επιταχύνει για τα 0-100 km/h σε μόλις 2,38'' - δηλαδή πιο γρήγορα από όσο θα χρειαστεί κάποιος για να προφέρει το όνομά της -ενώ για τα 0-200 km/h χρειάζεται 7,5''. Με τελική ταχύτητα 370 km/h, το βελτιωμένο μοντέλο απειλεί ακόμη και τα γρηγορότερα σούπερκαρ του πλανήτη.

Όσοι ενδιαφέρονται για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά την τιμή και τη διαθεσιμότητα του πακέτου μπορούν να απευθυνθούν στην επίσημη σελίδα της Gemballa, όλοι οι υπόλοιποι ας αρκεστούμε στην gallery...

node/39176

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore ανεβάζει την ισχύ του Audi RS Q8 σε επίπεδα Bugatti Veyron.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Βελτιωμένο Audi RS Q8 με 1.010 PS!

Η Wheelsandmore είναι γνωστή για τις βελτιώσεις που κάνει σε μοντέλα της Audi και άλλων κατασκευαστών, οπότε θα ήταν περίεργο αν δεν έβαζε το χεράκι της και στο κορυφαίο SUV επιδόσεων της γερμανικής φίρμας - το Audi RS Q8 - ανεβάζοντας την ισχύ του έως και τους 1.010 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο κορυφαίο βελτιωτικό πακέτο που περιλαμβάνει όλες τις επεμβάσεις σε λογισμικό, εξάτμιση, εισαγωγή, φίλτρο και turbo, ο twin-turbo V8 4.0 TFSI αποδίδει 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm) τοποθετώντας το SUV στα χωράφια των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά, όλες αυτές οι βελτιώσεις έχουν και το αντίστοιχο οικονομικό τίμημα, καθώς το κόστος του πακέτου ανέρχεται στα €41.933 επιπλέον του αυτοκινήτου. Να θυμίσουμε πως η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και του συστήματος τετρακίνησης quattro.

Η εταιρεία δεν ανακοινώνει επίσημα τα νούμερα των επιδόσεων, όμως είναι σίγουρο πως το πανίσχυρο RS Q8 θα επιταχύνει από τα 0-100 km/h ταχύτερα από τα 3,8" του εργοστασιακού, ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 305 km/h χάρη στην αφαίρεση του κόφτη.

Για όσους δεν θέλουν κάτι τόσο ακραίο αλλά προτιμούν να μη μείνουν "εργοστασιακοί", υπάρχουν και τα πιο προσιτά Stage 1 (710 PS/920 Nm) με €2.100, Stage 2 (725 PS/930 Nm) με €7.688, Stage 3 (800 PS/1.060) με €12.521 και Stage 4 (965 PS/1.250 Nm) με €33.529. Όλα τα πακέτα συνοδεύονται με εγγύηση 2 ετών.

Εκτός από τις επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, η Wheelsandmore προσφέρει την επιλογή του συστήματος LowMaXX για την αερανάρτηση έναντι €1.680, που επιτρέπει το χαμήλωμα του SUV από την οθόνη του smartphone! Επιπλέον, έχουμε και ένα σετ από θηριώδεις τροχούς 24" με ελαστικά Vredestein 295/30 εμπρός και 355/25 πίσω.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39149

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

Ο Oliver Blume από την Porsche στο τιμόνι της VW. 

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW Group: Αλλαγές στην ηγεσία των VW, Porsche και Škoda

To Group Volkswagen είναι έτοιμο να αλλάξει την ηγεσία σε κάποιες από τις μάρκες του και συγκεκριμένα στις Volkswagen, Porsche και Škoda,όπως αναφέρουν γερμανικά μέσα ενημέρωσης. 

Σύμφωνα με αυτά τα δημοσιεύματα, ο σημερινός Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, ο Oliver Blume (φωτό άρθρου) θα αναλάβει το τιμονι της Volkswagen, με το αφεντικό της Skoda, τον Bernhard Maier να παίρνει τη θέση του Blume στην Porsche.

Ο Herbert Diess θα διατηρήσει τον έλεγχο των συνολικών δραστηριοτήτων του Ομίλου Volkswagen, αλλά παραδίδει την καθημερινή διαχείριση της μάρκας Volkswagen στον Blume, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που άφησε η πανδημία στην πιο δημοφιλή μάρκα του group αλλά και κάποια άλλα, όπως αυτά που έχουν να κάνουν με το λογισμικό του Golf VIII και του ID. 3 και τα οποία είχαν αντίκτυπο στην παραγωγή τους. 

Οι αλλαγές έρχονται μετά από αυτήν της περασμένης εβδομάδας, κατά την οποία ο «επικεφαλής τεχνολογίας» της Volkswagen, ο Matthias Rabe, μετακόμισε στο Bentley, αντικαθιστώντας τον Werner Tietz, ο οποίος μετακόμισε στη SΕΑΤ για να ηγηθεί του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης.

Τέλος, ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο επικαφαλής μάρκετινγκ της VW, ο Jochen Sengpiehl, είναι έτοιμος να δει την πόρτα της εξόδου από την εταιρεία, καθώς σε αυτόν χρεώνεται η ρατσιστική διαφήμιση του Golf η οποία αποσύρθηκε (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο), αφού προηγουμένως σήκωσε θύελλα ειδικά στα social media.