node/35343

Ένας μικρός στόλος από βελτιωμένα Volkswagen για την έκθεση του SOWO

Golf, Jetta, Arteon, Tiguan και Atlas με αισθητικές και μηχανικές αναβαθμίσεις.

Η Volkswagen παρουσίασε ένα μικρό στόλο από 7 βελτιωμένα μοντέλα της για την έκθεση SOWO: The European Experience, η οποία έλαβε χώρα στο Hutchinson Island στη Georgia των ΗΠΑ μεταξύ 18-19 Μάη.

Golf Alltrack Combi Concept

Ξεκινάμε με το VW Golf Alltrack Combi Concept το οποίο ξεχωρίζει χάρη στον εμπρός προφυλακτήρα από το Golf GTE που ενσωματώνει τα LED φώτα ημέρας. Επιπλέον, το station wagon εξοπλίζεται με αεροτομή από το Golf GTI Rabbit Edition, ζάντες μεγαλύτερης διαμέτρου, χαμηλωμένα και ρυθμιζόμενα ελατήρια H&R VTF, γραφικά σε μωβ απόχρωση εμπνευσμένα από τη δεκαετία του '90 και μια πρακτική μπαγκαζιέρα Thule® Motion XT L στην οροφή.

Golf GTI Rabbit Confetti Concept

Το Golf GTI Rabbit Confetti Concept είναι αυτό με την πιο εκκεντρική εμφάνιση αφού τα πολύχρωμα γραφικά με μικρά λαγουδάκια μοιάζουν με κομφετί πάνω στη γαλάζια απόχρωση. Το συγκεκριμένο GTI ξεχωρίζει και από τις ζάντες 19" Rotiform RSE, με τους εμπρός τροχούς να φορούν τα καλύμματα Rotiform Aerodisk. Στην οροφή βρίσκουμε μια μπαγκαζιέρα Thule Canyon XT πάνω στις ειδικές μπάρες οροφής από τον κατάλογο αξεσουάρ της Volkswagen. Τέλος, η ανάρτηση έχει χαμηλώσει με τα ρυθμιζόμενα ελατήρια H&R VTF. 

VW Golf R Spektrum Concept

Το δεύτερο Golf της "παρέας" είναι το Golf R Spektrum Concept, με το οποίο η Volkswagen διαφημίζει την πλούσια παλέτα 40 ειδικών αποχρώσεων για την κορυφαία έκδοση του μικρομεσαίου. Το Spektrum Concept είναι βαμμένο σε Ginster Yellow, φορά ζάντες 20" Vossen Hybrid Forged HF-1, έχει φιμέ τζάμια και μαύρες λεπτομέρειες στους προφυλακτήρες. Επιπλέον εξοπλίζεται με χαμηλωμένα ρυθμιζόμενα ελατήρια H&R VTF. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε αλλαγές στα μηχανικά μέρη οπότε κάτω από το καπό θα βρίσκεται ο γνωστός 2.0 TSI με απόδοση 310 PS και 400 Nm ροπής που στέλνει την κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου DSG 7 σχέσεων.

Jetta GLI Super Touring Concept

Το Jetta GLI Super Touring Concept κατασκευάστηκε σε συνεργασία με την ομάδα Fifteen52. Βασίζεται στην κορυφαία έκδοση του σεντάν GLI Autobahn και ξεχωρίζει χάρη στις μεγάλες πεντάκτινες ζάντες και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ. Διαφορετικός είναι ο εμπρός προφυλακτήρας, η πίσω αεροτομή και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί από K&W Variant 3 DDC coil overs όπως και τo ενισχυμένο σύστημα πέδησης.

VW Arteon R-Line SEMA

Επόμενο στη λίστα είναι το Arteon R-Line SEMA Concept που παρουσιάστηκε στη φετινή έκθεση SEMA. Το μοντέλο είναι βαμμένο σε απόχρωση Pure White με φιλμ προστασίας XPEL Stealth που συνδυάζεται με εντυπωσιακές ζάντες 21" Vossen Forged M-X4T. Όπως είναι εμφανές η ανάρτηση έχει χαμηλώσει χάρη στα H&R Ultra Low coil overs ενώ εξοπλίζεται και με μεγαλύτερα δισκόφρενα 380mm της Forge Motorsport στον εμπρός άξονα.

Tiguan Adventure Concept

Το επόμενο βελτιωμένο όχημα είναι το Tiguan Adventure Concept που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την H&R . Η ανάρτηση έχει ψηλώσει χάρη στα ελατήρια H&R Adventure Raising Springs και οι ζάντες 18" Rotiform WGR φορούν ελαστικά παντός εδάφους. Εκτός από τα γραφικά στο αμάξωμα, η VW εξόπλισε το μοντέλο με μια σειρά από αξεσουάρ που ενισχύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Αυτά περιλαμβάνουν χαλάκια Monster Mats στο εσωτερικό, πίσω αεροτομή, αλουμινένια σκαλοπάτια στα μαρσπιέ και μπάρες μεταφοράς kayak της Thule στην οροφή.

VW Atlas Basecamp Concept

Κλείνουμε με το γνωστό Atlas Basecamp Concept που πρωτοείδαμε τον περασμένο Απρίλιο στην Έκθεση Νέας Υόρκης. Η ειδική έκδοση του μεγάλου SUV της Volkswagen σχεδιάστηκε για τους λάτρεις του mountain bike. Εξωτερικά ξεχωρίζει χάρη στο bodykit της Air Design, την ράμπα οροφής Front Runner Slimline II τα επιπλέον φώτα LED και την απόχρωση Platinum Gray και Black Uni με πορτοκαλί λεπτομέρειες. Για βελτιωμένες δυνατότητες εκτός δρόμου, η ανάρτηση έχει κιτ ανύψωσης 3,8 cm με αμορτισέρ coil over της H&R, ενώ οι ζάντες fifteen52 Traverse MX φορούν λάστιχα παντός εδάφους διαστάσεων 265/70 R17.

Τα μοντέλα θα ταξιδέψουν σε διάφορες πολιτείες για να εκτεθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, περνώντας από Illinois, New Jersey, Vermont, Pennsylvania, California, Orlando και Texas.

node/39111
Volkswagen Golf Cabriolet Mk.3

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Οι ανακλήσεις για προβληματικούς αερόσακους είναι συχνές αλλά αφορούν πρόσφατα μοντέλα. Η VW όμως έκανε ανάκληση για αερόσακους σε Passat και Golf, κατασκευής 1997-1999!

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Στη Γερμανία, η Volkswagen ανακαλεί τα Golf… Mk.3!

Tα τελευταία χρόνια, έγιναν πολλές ανακλήσεις για προβλήματα αερόσακων,  με την εταιρεία Takata να βρίσκεται αδιαφιλονίκητα στην πρώτη θέση. Οι ελαττωματικοί αερόσακοί της είχαν αποτέλεσμα εκατομμύρια αυτοκίνητα να περάσουν από τα συνεργεία διαφόρων κατασκευαστών. Σε κάθε περίπτωση, ο λογαριασμός πέφτει ως πέλεκυς, τόσο στις αυτοκινητοβιομηχανίες όσο και στους προμηθευτές εξοπλισμού. Όλες αυτές οι ανακλήσεις όμως είχαν (και έχουν) έναν κοινό τόπο: Αφορούν πρόσφατα οχήματα.

Το αντίθετο δηλαδή της μίνι ανάκλησης που πραγματοποιήθηκε από τη Volkswagen στη Γερμανία. Η KBA (Ομοσπονδιακή Αρχή Οδικών Μεταφορών) αποκάλυψε προβλήματα που εντοπίστηκαν σε παλιά Golf και Passat, στα οποία ο αερόσακος θα μπορούσε να ενεργοποιηθεί αναίτια.

Έτσι 4.100 αυτοκίνητα, Golf Mk.3 Cabriolet και Passat, κατασκευής μεταξύ 1997 και 1999 ανακλήθηκαν, εκ των οποίων τα 3.200 στη Γερμανία. Προφανώς, η όλη δυσκολία της ανάκλησης είναι ο Γερμανός κατασκευαστής να εντοπίσει τους ιδιοκτήτες που λογικά κάθε αυτοκίνητο, αν ζει ακόμη, θα έχει αλλάξει μπόλικους. 

Η KBA έδωσε στη δημοσιότητα το θέμα και οι ιδιοκτήτες καλούνται να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της Volkswagen. Η αποκατάσταση μιας ελαττωματικής στεγανοποίησης θα διασφαλίσει το σωστό φούσκωμα του αερόσακου μόνο σε περίπτωση ατυχήματος.

node/39107
Volkswagen Nivus

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Το νέο VW Nivus, ένα πρωτοεμφανιζόμενο μικρό κουπέ SUV προερχόμενο από το Polo και το T-Cross, το σκαρφίστηκε η θυγατρική της Volkswagen στη Βραζιλία. Αλλά το Wolfsburg ανακοινώνει ότι θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2021.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Volkswagen Nivus, ένα κουπέ T-Cross [video]

Η οικογένεια SUV της Volkswagen αυγατίζει με το νέο Nivus -σας έχουμε ήδη μιλήσει γι' αυτό από τον περασμένο Δεκέμβριο, το οποίο μόλις παρουσιάστηκε στη Βραζιλία. Λογικά, είναι η εκεί θυγατρική της VW που το εξέλιξε και θα το λανσάρει εμπορικά εφέτος, πρώτα στη Βραζιλία και ύστερα στην Αργεντινή. Το 2021 όμως, θα ενταχθεί και σε άλλες αγορές στη Νότια Αμερική... και στην Ευρώπη. Ωστόσο, η VW δεν διευκρίνισε σε ποιες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου θα κάνει εμπορική καριέρα, οπότε η ασάφεια παραμένει για τις χώρες της Δύσης.

Το νέο Nivus πατάει πάνω στη σύγχρονη βάση του τελευταίου Polo, δηλαδή την MQB A0, επομένως και του T-Cross. Μπορούμε δηλαδή να πούμε πως είναι ένα κουπέ T-Cross! Η Volkswagen λοιπόν, με το νέο Nivus δημιουργεί (περίπου) ένα νέο slot στην παγκόσμια γκάμα της, αυτή του μικρού κουπέ SUV. Το Nivus όμως διαφοροποιείται ξεκάθαρα τόσο από το Polo όσο και από το T-Cross, καθώς η εμπρός όψη του είναι τελείως διαφορετική.

Volkswagen Nivus

Η σιλουέτα είναι λογικά πιο δυναμική, με πολύ πιο κεκλιμένο παρμπρίζ σε σύγκριση με αυτό του T-Cross. Μια άλλη διαφορά: Η εμφάνιση ενός τρίτου πλευρικού παραθύρου. Στο πίσω μέρος, η οικογενειακή ομοιότητα προέρχεται από τη μαύρη τρέσα ανάμεσα στα φώτα. Αλλά εδώ η φωτεινή υπογραφή εκτείνεται για τα καλά στην πίσω πόρτα και δεν πρόκειται για ψεύτικο ντεκόρ!

Στο εσωτερικό, το ταμπλό προέρχεται από το Polo. Η παρουσίαση είναι επομένως μοντέρνα και δεν αφήνει το Nivus να μοιάζει με φτωχό συγγενή κάποιας αναδυόμενης αγοράς. Επιπλέον, μπορεί να εξοπλιστεί με ψηφιακά όργανα και μια μεγάλη οθόνη αφής που υποστηρίζει ένα νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ονομάζεται «VW Play».

Volkswagen Nivus

Με προίκα την πλατφόρμα MQB, το νέο VW Nivus, στη Βραζιλία, φορά βενζινοκινητήρα τύπου flexfuel με 128 άλογα. Φανταζόμαστε ότι όταν έρθει στην Ευρώπη, η γκάμα του θα είναι πανομοιότυπη με αυτή του T-Cross: Βενζινοκινητήρες 1.0 με 95 και 115 άλογα και TDI 1.6 με 95 άλογα. Το ερώτημα που εξακολουθεί να τίθεται είναι σχετικά με την τοποθέτηση του μοντέλου στην Ευρώπη, καθώς με μήκος 4,27 m, ξεπερνά το T-Cross κατά 16 πόντους και το T-Roc κατά 4 cm!