node/37772

Βελτιωμένο Hyundai i30N με 400+ PS

Η απόδοση του δίλιτρου μοτέρ εκτοξεύεται με τη βοήθεια νέου turbo της Turbozentrum.

Ο βελτιωτικός οίκος Turbozentrum από τη Γερμανία, ανακοίνωσε ένα νέο πακέτο για τον κινητήρα του Hyundai i30 N, αυξάνοντας την απόδοση του προσθιοκίνητου hot hatchback.

Να θυμίσουμε πως ο κινητήρας 2,0 λίτρων αποδίδει 250 PS στη βασική έκδοση και 275 PS στην έκδοση Performance. Χρησιμοποιώντας ως βάση το εργοστασιακό turbo και αναβαθμίζοντας το με νέα εξαρτήματα, η απόδοση μπορεί να ξεπεράσει τους 400 PS, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που ανακοινώνει η Turbozentrum.

Το turbo διατηρεί τις εξωτερικές του διαστάσεις, όμως αποκτά μεγαλύτερη φτερωτή από αλουμίνιο,αναβαθμισμένο κέλυφος συμπιεστή, ενισχύσεις στον άξονα και μεγαλύτερη διάμετρο στην έξοδο.

Το κόστος για το αναβαθμισμένο turbo είναι €2.590 (ή €1666 εφόσον χρησιμοποιήσετε το υπάρχον turbo ως βάση) ενώ η εταιρεία προτείνει στους ενδιαφερόμενους να το συνδυάσουν με νέο σύστημα εξάτμισης, μεγαλύτερο intercooler και σύστημα εισαγωγής για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

 

node/39466
Hyundai intelligend Manual Transmission

Hyundai iMT: Χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς πεντάλ συμπλέκτη

Ήδη γνωρίζαμε ότι τα χειροκίνητα κιβώτια μετατρέπονταν (φθηνά) σε αυτόματα (ρομποτιζέ), αλλά της Hyundai το intelligend Manual Transmission είναι πιο πρωτότυπο: Xειροκίνητο με κλασικό μοχλό μεν, αλλά χωρίς πεντάλ συμπλέκτη.

Τρίτη, 14 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Hyundai iMT: Χειροκίνητο κιβώτιο χωρίς πεντάλ συμπλέκτη

O όμιλος Hyundai/Kia εξέλιξε ένα «έξυπνο» χειροκίνητο κιβώτιο με συμπλέκτη που ελέγχεται μέσω υδραυλικής πίεσης. Αν ο στόχος είναι να μπορέσεις να επωφεληθείς από τα πλεονεκτήματα του μικροϋβριδισμού και του υβριδισμού στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, η Hyundai προχώρησε παραπάνω στην Ινδία με το crossover της, το Venue.

Η αρχή είναι απλή: Μόλις αρχίσεις να μετακινείς το λεβιέ για να αλλάξεις ταχύτητα, η πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα αυξάνεται και ελέγχει έναν ενεργοποιητή που ενεργοποιεί τον συμπλέκτη και προς στις δύο κατευθύνσεις (αποσύμπλεξη και σύμπλεξη). Σαφώς, αυτό προσομοιώνει το πόδι σου στο πεντάλ του συμπλέκτη, αλλά χωρίς την ταλαιπωρία του «πάτα άσε» και με τις φάσεις του συμπλέκτη να λειτουργούν ιδανικά, όπως λέει η Hyundai/Kia. 

Με αυτό το σύστημα, ο κορεατικός όμιλος σκοπεύει να «προσφέρει στους πελάτες την ευκολία μιας διαμόρφωσης με δύο πεντάλ με τo “διασκεδαστικό” χειρισμό ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων». Φανταζόμαστε ότι ένα τέτοιου είδους κιβώτιο θα συνοδεύεται από κάποιο σύστημα «rev matching» που θα δίνει λίγο γκαζάκι στα κατεβάσματα. Έτσι θα έχεις το τέλειο (;) χειροκίνητο σασμάν χωρίς μειονεκτήματα στην καθημερινή χρήση.

Βέβαια, θυμόμαστε ότι κατά τη δεκαετία του ’90, τόσο η Renault με το Twingo Easy όσο και η SAAB με το 900 Sensonic, που στην ουσία είχαν το ίδιο σύστημα, δεν σημείωσαν αξιόλογη εμπορική καριέρα. Ούτε και θυμόμαστε με νοσταλγία αυτό το σύστημα.

node/39444

Alfa Romeo Giulia GTAm από την Κίνα [video]

Ένα bodykit κινεζικής προέλευσης που κάνει την Alfa Romeo Giulia να μοιάζει με GTAm.

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Alfa Romeo Giulia GTAm από την Κίνα [video]

Οι εκρηκτικές Alfa Romeo Giulia GTΑ και GTAm είναι ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής (500 μονάδες), με τις τιμές τους στην Ευρώπη να ξεκινούν από τα €143.000 και €147.000 αντίστοιχα (προ φόρων). Τι κάνεις όμως όταν θέλεις μια GTAm και έχεις μια απλή Giulia; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνει μια κινεζική εταιρεία που αναλαμβάνει να φτιάξει το απαραίτητο bodykit για αυτή τη δουλειά!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Όλες οι Alfa Romeo GTA που αγαπήσαμε

Όπως βλέπουμε από τα δύο βίντεο που δημοσιεύθηκαν στο YouTube, το αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει νέο προφυλακτήρα εμπρός που θυμίζει έντονα αυτόν της GTAm με πτερύγια που μπλέκονται με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, εσοχές γύρω από τη γρίλια και σπλίτερ. Στο προφίλ, το όχημα απέκτησε μαρσπιέ με πτερύγια και προεκτάσεις των πίσω φτερών. Πίσω, βρίσκουμε την χαρακτηριστική σταθερή φτεργούγα και νέο προφυλακτήρα που ενσωματώνει διαχύτη, επιπλέον εσοχές και διπλές απολήξεις της εξάτμισης (οι οποίες μοιάζουν λίγο μικρότερες από τις γνήσιες).

Δε γνωρίζουμε το κόστος των μετατροπών αλλά σίγουρα θα είναι αρκετά πιο οικονομικό από το γνήσιο bodykit που είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα. Μπορεί λοιπόν η βελτιωμένη Giulia να μην έχει τον Bi-Turbo V6 2,9 λίτρων των 540 PS, ούτε την ανάρτηση και τα φρένα της έκδοσης GTAm, όμως είναι σίγουρο πως θα ξεγελάσει τους περαστικούς με την αρκετά πειστική της εμφάνιση.

[Πηγή: Peiming David μέσω Αutoappasionatti]