node/38911

Βελτιωμένο Audi RS 6 Avant με 1.010 PS από την Wheelsandmore

Για όσους θέλουν να συνδυάζουν αμάξωμα station wagon με περισσότερη δύναμη από την Bugatti Veyron 16.4!

Ο βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore παρουσίασε μια σειρά από πακέτα για το Audi RS 6 Avant που ανεβάζουν την ισχύ του μέχρι και το αστρονομικό νούμερο των 1010 PS!

Οι επιλογές βελτίωσης του bi-turbo V8 4,0 λίτρων που φορά το RS 6 ξεκινούν με το Stage 1 που κοστίζει €2.100 και περιλαμβάνει επεμβάσεις στο λογισμικό που αυξάνουν την απόδοση σε 710 PS (+110 PS) και 920 Nm (+120 Nm).

Το Stage 2 με €7.688 προσθέτει σπορ εξάτμιση της Capristo προσφέροντας 725 PS (+125 PS) και 930 Nm (+130 Nm), ενώ βελτιώνει και την ηχητική εμπειρία με το πάτημα ενός κουμπιού (λειτουργίες Race, Cruise και Sport).

Το Stage 3 κοστίζει €12.521 και περιλαμβάνει επιπλέον των προηγούμενων νέα πολλαπλή εισαγωγής και φίλτρο αέρα, έχοντας ως αποτέλεσμα 786 PS (+186 PS) και 1060 Nm (+260 Nm).

Αν επιλέξετε το Stage 4 με €33.529 τα πράγματα σοβαρεύουν καθώς έχουμε νέα turbo που αυξάνουν την απόδοση στους 965 PS (+365 PS) και τα 1.250 Nm (+450 Nm).

Τέλος, υπάρχει το κορυφαίο Stage 5 με κόστος €41.932 που περιλαμβάνει όλα τα προηγούμενα συν διαφορετικούς καταλύτες, φίλτρο μικροσωματιδίων και σιλανσιέ που επιτρέπουν στον κινητήρα να φτάσει στην απόλυτη τιμή των 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm). Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθιστούν το RS 6 Avant της Wheelsandmore ισχυρότερο από το βελτιωμένο ABT RS6-R, και πιο δυνατό ακόμα και από την Bugatti Veyron 16.4!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: ABT RS6-R: Η ισχυρότερη έκδοση του Audi RS 6 Avant με 740 PS [video]

Audi RS 6 Avant by Wheelsandmore

Πέρα από τις βελτιώσεις στον κινητήρα, η Wheelsandmore προσφέρει και διάφορες επιλογές για το στήσιμο του αυτοκινήτου, όπως η περαιτέρω μείωση της απόστασης από το έδαφος χρησιμοποιώντας την εργοστασιακή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (€1.499), σπορ ελατήρια της KW (€849) για τα οχήματα που εξοπλίζονται με συμβατική ανάρτηση, ή τα ακόμα ακριβότερα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα coilover της KW (€4.749).

Αισθητικά, το μοντέλο ξεχωρίζει από τους τροχούς 22" σε τρία διαφορετικά σχέδια - 6SPORZ² (από €12.900 το σετ), FIWE (από €14.990 το σετ) και Atom (από €6.999 το σετ) - τα οποία είναι διαθέσιμα σε διάφορους συνδυασμούς αποχρώσεων.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών, τοποθετώντας κινητήρα από GT-R.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση ενός βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί.

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήριξη της ST Suspensions -παρακλάδι της KW.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής. Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]