node/38911

Βελτιωμένο Audi RS 6 Avant με 1.010 PS από την Wheelsandmore

Για όσους θέλουν να συνδυάζουν αμάξωμα station wagon με περισσότερη δύναμη από την Bugatti Veyron 16.4!

Ο βελτιωτικός οίκος Wheelsandmore παρουσίασε μια σειρά από πακέτα για το Audi RS 6 Avant που ανεβάζουν την ισχύ του μέχρι και το αστρονομικό νούμερο των 1010 PS!

Οι επιλογές βελτίωσης του bi-turbo V8 4,0 λίτρων που φορά το RS 6 ξεκινούν με το Stage 1 που κοστίζει €2.100 και περιλαμβάνει επεμβάσεις στο λογισμικό που αυξάνουν την απόδοση σε 710 PS (+110 PS) και 920 Nm (+120 Nm).

Το Stage 2 με €7.688 προσθέτει σπορ εξάτμιση της Capristo προσφέροντας 725 PS (+125 PS) και 930 Nm (+130 Nm), ενώ βελτιώνει και την ηχητική εμπειρία με το πάτημα ενός κουμπιού (λειτουργίες Race, Cruise και Sport).

Το Stage 3 κοστίζει €12.521 και περιλαμβάνει επιπλέον των προηγούμενων νέα πολλαπλή εισαγωγής και φίλτρο αέρα, έχοντας ως αποτέλεσμα 786 PS (+186 PS) και 1060 Nm (+260 Nm).

Αν επιλέξετε το Stage 4 με €33.529 τα πράγματα σοβαρεύουν καθώς έχουμε νέα turbo που αυξάνουν την απόδοση στους 965 PS (+365 PS) και τα 1.250 Nm (+450 Nm).

Τέλος, υπάρχει το κορυφαίο Stage 5 με κόστος €41.932 που περιλαμβάνει όλα τα προηγούμενα συν διαφορετικούς καταλύτες, φίλτρο μικροσωματιδίων και σιλανσιέ που επιτρέπουν στον κινητήρα να φτάσει στην απόλυτη τιμή των 1.010 PS (+410 PS) και 1.250 Nm (+450 Nm). Αυτά τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθιστούν το RS 6 Avant της Wheelsandmore ισχυρότερο από το βελτιωμένο ABT RS6-R, και πιο δυνατό ακόμα και από την Bugatti Veyron 16.4!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: ABT RS6-R: Η ισχυρότερη έκδοση του Audi RS 6 Avant με 740 PS [video]

Audi RS 6 Avant by Wheelsandmore

Πέρα από τις βελτιώσεις στον κινητήρα, η Wheelsandmore προσφέρει και διάφορες επιλογές για το στήσιμο του αυτοκινήτου, όπως η περαιτέρω μείωση της απόστασης από το έδαφος χρησιμοποιώντας την εργοστασιακή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (€1.499), σπορ ελατήρια της KW (€849) για τα οχήματα που εξοπλίζονται με συμβατική ανάρτηση, ή τα ακόμα ακριβότερα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα coilover της KW (€4.749).

Αισθητικά, το μοντέλο ξεχωρίζει από τους τροχούς 22" σε τρία διαφορετικά σχέδια - 6SPORZ² (από €12.900 το σετ), FIWE (από €14.990 το σετ) και Atom (από €6.999 το σετ) - τα οποία είναι διαθέσιμα σε διάφορους συνδυασμούς αποχρώσεων.

[Πηγή: Wheelsandmore μέσω Carscoops]

node/39701
Audi S3

Επίσημο: Νέα Audi S3 Sportback και S3 Sedan [video]

Tα ολοκαίνουργια S3 Sportback και S3 Sedan έρχονται σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της γκάμας του Α3 που ήδη οδηγήσαμε σε Sportback και είδαμε σε μπερλίνα, με ελαφρά αυξημένη ισχύ στα 310 άλογα.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Νέα Audi S3 Sportback και S3 Sedan [video]

Ύστερα από το πρόσφατο λανσάρισμά του, το νέο Audi A3 ενισχύει ακόμα περισσότερο την παρουσία του στην αγορά με αυτή την πρώτη σπορ έκδοση «S». Και κατά τα ειωθότα, το νέο S3 παρουσιάζεται με τις δύο εκδοχές του κόμπακτ αυτοκινήτου του Ingolstadt, σε 4θυρη μπερλίνα (Audi S3 Sedan) και 5θυρο Sportback. Προφανώς, οι τεχνικές προδιαγραφές και των δύο εκδοχών θα είναι πανομοιότυπες.

Το S3 παραμένει στο αναμενόμενο επίπεδο που το έχουμε συνηθίζει. Ο 4κύλινδρος κινητήρας 2.0 TFSI αποδίδει 310 άλογα, δηλαδή μόνο δέκα ίππους περισσότερο από την προηγούμενη έκδοση. Εδώ να θυμίσουμε ότι η τελευταία αρχικά είχε λανσαριστεί με 300 PS, στη συνέχεια ανέβηκε στους 310 για να επιστρέψει τελικά στους 300 ίππους με την αναβάθμιση του μοτέρ στο πρότυπο WLTP . Με 310 ίππους λοιπόν, το νέο S3 είναι ονομαστικά πιο ισχυρό από τις BMW M135i και Mercedes-AMG A 35 κατά τέσσερα άλογα.

Audi S3

Η μέγιστη ταχύτητα του νέου Audi S3 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, ενώ χρειάζεται κατά το εργοστάσιο 4,8” για το σπριντ των 0-100 km/h. Φυσικά διαθέτει τετρακίνηση quattro, αυτόματο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο S tronic με επτά σχέσεις, ενώ η ανάρτηση είναι χαμηλότερη κατά 1,5 πόντο σε σχέση με τα στάνταρ Α3.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη γνωριμία με το νέο Audi A3 Sportback

Όσον αφορά την εμφάνιση, οι νεωτερισμοί του ή καλύτερα τα διαφοροποιά στοιχεία είναι διακριτικά σε σύγκριση με την έκδοση S Line του Α3. Το πιο ορατό είναι στο πίσω μέρος του S3, με τον διαχύτη και τη τετράμπουκη εξάτμιση. Στο εμπρός μέρος, η μάσκα διαθέτει νέα γρίλια και τις οριζόντιες σχισμές που εμφανίζονται κάτω από το χείλος του καπό.

Audi S3

Οι βασικές εκδόσεις έχουν ασημένιο καβούκι στους πλευρικούς καθρέφτες και οι 18άρες ζάντες αποκαλύπτουν από πίσω τους δαγκάνες φρένων σε μαύρο χρώμα… που προαιρετικά μπορούν να γίνουν κόκκινες, όπως και οι ζάντες να ανέβουν κατά μια ίντσα, στις 19”.

Στην καμπίνα, το πιο χτυπητό στοιχείο είναι τα μονοκόμματα σπορ καθίσματα (ενσωματωμένο προσκέφαλο), ενώ η ταπετσαρία μπορεί να επιλεγεί με μοτίβο «κερήθρας».

Audi S3

Έγκαιρα, η ελληνική αντιπροσωπεία έχει προχωρήσει σε γνωστοποίηση της τιμής εκκίνησης για το νέο Audi S3. Έτσι, οι ενδιαφερόμενοι χρειάζεται να γνωρίζουν ότι η τιμή εκκίνησης για το Audi S3 Sportback είναι οι €51.530, ενώ κατά τι ακριβότερα ξεκινά το S3 Sedan, από τις €51.700.

Διαμόρφωσε το δικό σου Audi S3 Sportback στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας, εδώ...

Διαμόρφωσε το δικό σου Audi S3 Sedan στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας, εδώ...

Προσώρας δεν γνωρίζουμε πότε ξεκινούν στην Ελλάδα οι πρώτες παραδόσεις. Κάτι που όμως εκτιμούμε ότι θα γίνει τον προσεχή Οκτώβριο ή τον Νοέμβριο.

node/39698

Ένα Peugeot 106 με κινητήρα από Mitsubishi Evo! [video]

Αυτό το Peugeot 106 Evo δε μοιάζει με κανένα άλλο.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Peugeot 106 με κινητήρα από Mitsubishi Evo! [video]

Το Peugeot 106 είναι μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές για μετατροπές κάθε είδους, όμως το συγκεκριμένο όχημα του Γάλλου Philippe Duperray είναι κάτι μοναδικό καθώς φορά κινητήρα από Mitsubishi Evo!

To project ξεκίνησε το 2012 συνδυάζοντας ένα μεταχειρισμένο Peugeot 106 (που αγοράστηκε έναντι 350€) και ένα Mitsubishi Evo IV. Τα δύο αυτοκίνητα ξεγυμνώθηκαν στο σασί τους, και ξεκίνησε η επίπονη διαδικασία του κόψε-ράψε ώστε να γίνει η "μεταμόσχευση" κινητήρα και ανάρτησης. Μετά από χιλιάδες εργατοώρες το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει τον ιδιοκτήτη ο οποίος συνεχίζει να το βελτιώνει μέχρι σήμερα.

Ας δούμε όμως τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Ο κινητρήρας 2,3 λίτρων του Mitsubishi Evo IV έχει τούρμπο GTX3582 της Garrett, έμβολα Wiseco HD 1400, κεφαλή HKS v2, εκκεντροφόρο Kelford 280, χειροποίητη εξάτμιση και αρκετές ακόμα επεμβάσεις με αποτέλεσμα η απόδοση να ξεπερνά τους 660 PS και τα 859 Nm. Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους 355 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκους 300 mm με τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo πίσω (από Renault Megane RS). 

Εμφανισιακά, ξεχωρίζει το φαρδύ bodykit που προέρχεται από το 106 Maxi (προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά, αεροτομή κτλ) και οι τροχοί Compomotive VLM 1880. Στο εσωτερικό βρίσκουμε πλήρες ρολ κέιτζ, αγωνιστικά καθίσματα Sparco REV Plus με ζώνες RRS και ταμπλό AIM MXL Strada.

Μπορείτε να ακολουθήσετε τον Philippe Duperray στις σελίδες του στο Instagram και το Facebook. Μπορείτε επίσης να δείτε ολόκληρη την πορεία του project σε αυτό το άλμπουμ.

[Πηγή: Hot Ηatch]