node/38596

Αυτό το VW Golf II GTI θα γίνει πραγματικότητα

Ίσως το πιο υπερβολικό bodykit που έχουμε δει ποτέ σε Golf δεύτερης γενιάς.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Khyzyl Saleem, γνωστός για τα φωτορεαλιστικά τρισδιάστατα μοντέλα με ευφάνταστα bodykit που δημοσιέυει στα διαδικτυακά προφίλ του, ανακοίνωσε πως το τελευταίο του δημιούργημα που βασίζεται στο VW Golf II GTI (1984-1992) θα κατασκευαστεί σε μορφή πρωτοτύπού!

Σύμφωνα με την ανακοίνωσή του σχεδιαστή, θα συνεργαστεί με τις εταιρείες JP Performance και Prior Design για την υλοποίηση αυτού του project.

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, το Golf II έχει γίνει κυριολεκτικά αγνώριστο χάρη στο άκρως επιθετικό (και υπερβολικό) αεροδυναμικό πακέτο. Στο εμπρός μέρος ο προφυλακτήρας απέκτησε ένα μεγάλο σπλίτερ που μοιάζει να γλύφει το έδαφος, τα κυρίως φώτα έχουν αντικατασταθεί από LED, η γρίλια περιβάλλεται από κόκκινη ρίγα ενώ τα γωνιώδη φτερά έχουν αυξήσει κατά πολύ το πλάτος του αμαξώματος καλύπτοντας τα φαρδύτερα μετατρόχια.

VW Golf GTI widebody

Οι προεκτάσεις των μαρσπιέ με αεροδυναμικά πτερύγια και τα υπερβολικά φουσκωμένα πίσω φτερά με εισαγωγές αέρα, μοιάζουν να βγήκαν από WTCC. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια τεράστια φτερούγα οροφής, αεροτομές στη θέση του πίσω παρμπρίζ, λευκά φώτα, κομμένο προφυλακτήρα που αφήνει ακάλυπτα τα θηριώδη ελαστικά (κάτι που ίσως δε χρειαζόταν) και δύο κεντρικά τοποθετημένες στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης. Όπως διακρίνουμε από τα παράθυρα, στο εσωτερικό κυριαρχούν οι καρώ επενδύσεις που είναι διαχρονικά συνδεδεμένες με το Golf GTI.

Δεν ξέρουμε πως σας φαίνεται το δημιούργημα της φαντασίας του Khyzyl Saleem, όμως θα έχει σίγουρα ενδιαφέρον η μετάβαση από τον ψηφιακό κόσμο σε πραγματικό αυτοκίνητο. Ελπίζουμε πάντως όσοι εμπλακούν στη δημιουργία του να μεριμνήσουν και για ανάλογες επεμβάσεις στα μηχανικά μέρη, καθώς μια τέτοια εμφάνιση με το εργοστασιακό 16V μοτέρ 1,8 λίτρων απόδοσης 129 PS θα ήταν τουλάχιστον γελοία. 

[Πηγή: Khyzyl Saleem / the_kyza μέσω Carscoops]

node/39089

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η ομάδα της  SB Motorsport θα φτιάξει το ταχύτερο Nissan Navara όλων των εποχών.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Nissan Navara-R: Με κινητήρα από GT-R και απόδοση 1.000 PS!

Η SB Motorsport από το Essex της M.Βρετανίας, ανακοίνωσε ένα πραγματικά ευφάνταστο project - την τοποθέτηση βελτιωμένου κινητήρα από Nissan GT-R σε ένα διπλοκάμπινο Navara!

Όσο περίεργο και να ακούγεται, η ομάδα έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία για να πετύχει τον στόχο της και απόδειξη είναι το Nissan GT-R drift car που κατασκεύασε το 2017. Επίσης, οι μηχανικοί της έχουν τον ελεύθερο χρόνο που απαιτείται για ένα τέτοιο project, καθώς λόγω του lockdown όλες οι αγωνιστικές διοργανώσεις έχουν αναβληθεί. 

Κάτω από το καπό του ιαπωνικού pick-up θα τοποθετηθεί ένας βελτιωμένος twin-turbo κινητήρας VR38 με απόδοση που θα ξεπερνά τους 1.000 PS. Για να έχει νόημα αυτή η τεράστια αύξηση της ισχύος, η ανάρτηση του Navara θα αντικατασταθεί από αυτήν του GT-R, με την υποστήρθξη της KW & ST Suspenisons.

Όπως βλέπουμε από τα renderings, το Navara-R θα ξεχωρίζει από τη μειωμένη απόσταση από το έδαφος, τους τροχούς αγωνιστικού τύπου, τις αεροδυναμικές προεκτάσεις στους προφυλακτήρες και τα μαρσπιέ, την αεροτομή στη άκρη της καρότσας και την πλευρική απόληξη της εξάτμισης. Επιπλέον, η μάσκα φαίνεται να προέρχεται από το συγγενικό Nissan Terra που είναι η κλειστή έκδοση του Navara.

Παρά τις εκτενέστατες επεμβάσεις, το Navara-R θα παραμείνει νόμιμο για χρήση στο δρόμο, ενώ θα διατηρήσει το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής! Η όλη διαδικασία της μετατροπής του Navara σε Navara-R θα καλυφθεί σε μια σειρά από βίντεο στο κανάλι του οδηγού αγώνων Baggsy ξεκινώντας από τις 10 Ιουνίου και καθόλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

[Πηγή: SB Motorsport]

node/39074

Volkswagen Polo: Το GTI μας κουνάει μαντίλι

Πρόωρο τέλος για το πιο σπορ Polo, θύμα του CO₂. Το GTI με τα 200 άλογα σε αρκετές χώρες της Ευρώπης δεν είναι πλέον διαθέσιμο προς παραγγελία. Στην Ελλάδα προλαβαίνετε ακόμη!

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

Volkswagen Polo: Το GTI μας κουνάει μαντίλι

Η Volkswagen μόλις ξεκίνησε να αφαιρεί το Polo GTI από τον κατάλογό της σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες. Στο ελληνικό τιμοκατάλογο πάντως με ημερομηνία έκδοσης 3 Απριλίου υπάρχει ακόμη και ξεκινά από τις €25.900.

Ο λόγος φαίνεται να είναι, για άλλη μια φορά, τα μελλοντικά πρόστιμα CO2 στην Ευρώπη. Οι όμιλοι που δεν σέβονται ένα, συγκεκριμένο, δικό τους όριο CO2, θα υπόκεινται σε οικονομικές κυρώσεις. Το πρώτο του είδους τους θα πέσει το 2021 με βάση τις πωλήσεις του 2020. Επομένως, οι μάρκες κάνουν το ξεκαθάρισμα μεταξύ των μοντέλων που βλάπτουν τον ισολογισμό τους σε CO2.

Με εκπομπές σε διοξείδιο του άνθρακα μεταξύ 159 και 171 g/km (κατά NEDC 138 g/km), το Polo GTI βρισκόταν ήδη στην ηλεκτρική καρέκλα. Σε άρθρο του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη στο DRIVE Νο 281/Μάρτιος 2020 είχε υπολογίσει ότι για κάθε Polo GTI που πουλιόταν, το πρόστιμο θα ήταν 4.163 ευρώ*!Σε αυτό, έρχονται να προστεθούν και οι αδύναμες πωλήσεις, οι οποίες κατά βάση επικεντρώνονται στην Ευρώπη.

Ωστόσο, η Volkswagen δεν τελειώνει με το άθλημα «σπορ», καθώς μόλις λανσάρισε το T-Roc R με 300 άλογα και ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά τα Golf GTI, GTI TCR και R μέχρι το τέλος του έτους! Ο Γερμανός κατασκευαστής, ωστόσο, γνωρίζει ότι το μέλλον του στα σπορ μοντέλα θα περάσει υποχρεωτικά από τον εξηλεκτρισμό. Και για του λόγου το ασφαλές έχει ήδη αρχίσει να διαθέτει επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα R.

Όσον αφορά την αγορά των μικρών «πυραύλων», η επιλογή γίνεται όλο και πιο περιορισμένη. Ύστερα από τη μη ανανέωση των Renault Clio R.S., Opel Corsa OPC και SEAT Ibiza Cupra, απομένουν μόνο τo Ford Fiesta ST και το MINI Cooper S, ενώ οσονούπω θα έχουμε και το Hyundai i20 N. Και ανεβαίνοντας ένα σκαλί παραπάνω, θα βρούμε το εκρηκτικό Toyota GR Yaris με τα 261 άλογα.

*Ο μέσος επιτρεπόμενος όρος εκπομπών για κάθε εταιρεία προκύπτει από το στόχο CO2 για κάθε μοντέλο ξεχωριστά και υπολογίζεται με βάση ένα μέσο βάρος 1.379,88 kg.Ο μαθηματικός τύπος υπολογισμού είναι: Στόχος CO2 = 95 + [0,033 x (βάρος μοντέλου – 1.379,88 kg)]
Αν πάρουμε για παράδειγμα το Polo GTI που ζυγίζει 1.355 kg, ο στόχος CO2 είναι: 95 + [0,033 x (1.355 – 1.379,88)] = 95 + (-0,818) = 94,182 g/km
Οι εκπομπές CO2 του Polo GTI είναι 138 g/km, οπότε επιβάλλεται πρόστιμο €95 ανά g/km πάνω από το όριο και ανά πωληθέν αυτοκίνητο, δηλαδή (135-94,182) x €95=4.162,7 ευρώ.