Audi S8 by ABT
node/39223

Audi S8 με 700 PS από την ABT Sportsline

Η ΑΒΤ προσφέρει βελτιωτικό πακέτο για το S8 χωρίς να αλλοιώνει τη διακριτική εμφάνιση της λιμουζίνας.

Πριν από ένα χρόνο, η Audi παρουσίασε τη νέα γενιά του S8 και δεδομένου του ότι ένα RS8 δεν ήταν ποτέ στα σχέδια της εταιρείας, όλοι πιστέψαμε πως αυτή θα ήταν η ισχυρότερη έκδοση της λιμουζίνας. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος ABT Sportsline όμως, φαίνεται πως έχει άλλη άποψη, καθώς παρουσίασε σήμερα τη δική του εκδοχή του S8 με απόδοση 700 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο ABT Engine Control, ο γνωστός twin-turbo V8 4.0 TFSI της Audi αποδίδει πλέον 700 PS (+129 PS) και 880 Nm (+80 Nm) με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4" (!) ενώ η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 270 km/h. Φυσικά, παραμένει η ενεργή ανάρτηση, τα πέντε προγράμματα οδήγησης, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και τα κεραμικά φρένα.

Audi S8 by ABT

Μπορεί το S8 της ABT να έχει επιδόσεις εφάμιλλες των ταχύτερων σπορτσκαρ, όμως αισθητικά διατηρεί χαμηλό προφίλ. Οι μοναδικές προσθήκες του βελτιωτικού οίκου είναι οι νέοι τροχοί διαμέτρου 20" ή 21" με πέντε ακτίνες (FR) ή δέκα ακτίνες (GR), και η διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα έχουμε το εργοστασιακό αεροδυναμικό πακέτο με τη διαφορά πως όλες οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες εδώ είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση - όπως και η γρίλα - και φυσικά τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης που πλαισιώνουν τον διακριτικό πίσω διαχύτη.

Έτσι, μόνο οι γνώστες θα αντιληφθούν πως αυτό που τους προσπέρασε δεν είναι μια τυχαία λιμουζίνα, αλλά ένα υπερπολυτελές σπορτσκαρ με 700 PS διαθέσιμους στο δεξί πεντάλ, αναγνωρίζοντας το S8 από τα ειδικά εμβήματα εμπρός και πίσω.

ABT Audi S8

Στο εσωτερικό, οι επεμβάσεις είναι εξίσου προσεκτικές με το έμβλημα της ABT στο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και στον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Η ABT δεν ανακοίνωσε το κόστος των μετατροπών το οποίο έχει λιγοστή σημασία για τους κατόχους ενός S8 που ενδιαφέρονται για το κάτι παραπάνω από πλευράς επιδόσεων και sex appeal. Εξάλλου, η ναυαρχίδα της Audi είναι ένα από τα λίγα οχήματα που μπορεί να σε κάνουν να νιώσεις σαν τον Transporter όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι της.

[Πηγή: ABT Sportsline]

node/39480

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Μετατροπή του Honda Jazz σε όχημα εκτός δρόμου!

Πέμπτη, 16 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ένα Honda Jazz διαφορετικό από τα άλλα [video]

Το Honda Jazz (γνωστό με το όνομα Fit στις ΗΠΑ) είναι ένα μοντέλο που φημίζεται για την πρακτικότητά του, όμως κανείς μέχρι στιγμής δεν είχε φανταστεί πως θα μπορούσε να αποτελέσει τη βάση για ένα πραγματικό εκτός δρόμου εργαλείο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Δημιουργός του οχήματος που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ο Jefferson Baluyot Palma. Όλα ξεκίνησαν το 2017, όταν αγόρασε ένα μεταχειρισμένο Honda Fit του 2015 σε εργοστασιακή κατάσταση, με λίγο πάνω από 32.000 km στο οδόμετρο. Στην αρχή το χαμήλωσε, πρόσθεσε νέους τροχούς, φουκωμένα φτερά και ποδιές για ένα πιο επιθετικό look.

Αργότερα άλλαξε στρατηγική, και άρχισε να προετοιμάζει το αυτοκίνητο για να τον συντροφεύει στα ταξίδια που έκανε, με γνώμονα την πρακτικότητα και τις δυνατότητες εκτός δρόμου. Αύξησε την απόσταση από το έδαφος με επεμβάσεις στην ανάρτηση, πρόσθεσε ελαστικά παντός εδάφους 30", σχάρα οροφής, επιπλέον ντεπόζιτο, αναπνευστήρα από Toyota Land Cruiser, προεκτάσεις των φτερών από Jeep Cherokee, εξωτερική ρεζέρβα, βαρούλκο, κεραία ενισχυμένου σήματος, μεταλλικό προφυλακτήρα εμπρός, προστατευτικά μαρσπιέ και LED φώτα, μεταμορφώνοντας κυριολεκτικά το ιαπωνικό σουπερμίνι.

Honda Jazz

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Αντίθετα με άλλα project που δημιουργούνται κυρίως για λόγους επίδειξης, ο Jefferson χρησιμοποιεί συχνά το βελτιωμένο Honda ταξιδεύοντας σε γνωστά μονοπάτια, χωματόδρομους και βραχώδεις περιοχές, ενώ έχει φτάσει ακόμα και στα βάθη ενός ορυχείου! Μπορεί το Jazz να μην σχεδιάστηκε για αυτό το σκοπό, όμως οι συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι κοντοί πρόβολοι και το χαμηλό του βάρος είναι στοιχεία που βοηθούν σε διαδρομές εκτός της ασφάλτου.

Όπως αναφέρει ο ίδιος, δεν είναι απαραίτητο να έχεις τετρακίνηση για να απολαύσεις μια περιπέτεια στην άγρια φύση, κάτι που απέδειξε και στην πράξη με το προσθιοκίνητο Honda. Λέτε το νέο Jazz Crosstar να του ανοίξει την όρεξη για καινούριο project;

[Πηγή: TheDrive]

node/39474
Audi SQ7

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Τα μοτέρ ντίζελ δεν αποτελούν πλέον τη μοναδική επιλογή στις εκδόσεις «S» των μεγάλων SUV της Audi, των Q7 και Q8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από τι καπό μπορούν να επιλέξουν και έναν V8 TFSI με 507 άλογα.

Τετάρτη, 15 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Audi: Τα SQ7 και SQ8 εμπλουτίζονται με βενζινοκινητήρα V8

Από το 2019, σχεδόν όλα τα μέλη της οικογένειας «S» στην Ευρώπη μετατράπηκαν σε ντίζελ. Αυτό συνέβη λοιπόν και με τα SQ7 και SQ8 που διατέθηκαν στην αγορά αποκλειστικά με V8 TDI με 435 άλογα. Αλλά για όσους ορκίζονται στο όνομα της αμόλυβδης για το σπορ αυτοκίνητό τους, τα νέα είναι καλά: Τα μεγάλα SUV του Ingolstadt επιστρέφουν δριμύτερα με βενζίνη.

Και όχι ό,τι και ό,τι, αλλά με V8. Τα SQ7 και SQ8 κάτω από το καπό διαθέτουν πλέον και έναν διτούρμπινο 4.0 TFSI με 507 PS και 770 Nm. Μοτέρ που είναι ικανό κατά το εργοστάσιο να τους δίνει 4,1” για το σπριντ των 0-100 km/h, χρόνος που είναι κατά επτά δέκατα του δευτερολέπτου καλύτερος από ό,τι με τον TDI . Χρόνο-κανόνι πετυχαίνουν και στις ρεπρίζ, καθώς η Audi διατείνεται ότι τα SQ7 και SQ8 χρειάζονται μόλις 3,8” για να ανέβουν από τα 80 στα 120 km/h.

Audi V8 4.0 TFSI biturbo engine

Φυσικά, και σε αυτή την περίπτωση, μιλάμε για τετρακίνητη μετάδοση που συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι σασμάν τύπου Tiptronic. 

Στάνταρ είναι ακόμη η σπορ προσαρμοζόμενη αερανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και τετραδιεύθυνση. Με αυτή την τελευταία, σε χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφουν έως και 5ο προς την αντίθετη κατεύθυνση, προς βελτίωση της ευελιξίας μιας και μειώνεται ο κύκλος στροφής. Σε ταχύτητες άνω των 60 km/h, οι πίσω τροχοί στρέφουν ελαφρώς προς την ίδια κατεύθυνση για μεγαλύτερη σταθερότητα. 

Audi SQ7

Προαιρετικά, η Audi προσφέρει ενεργές αντιστρεπτικές που λειτουργούν με μικρά ηλεκτρομοτέρ. Εξοπλισμός που πάει πακέτο με σπορ διαφορικό, το οποίο κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας Audi στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

Κατά τα λοιπά, το SQ7 φορά στάνταρ 20άρες αλουμινένιες ζάντες, που στο SQ8 γίνονται 21”. Και για τα δύο, τα φρένα έχουν 400 mm διάμετρο και δαγκάνες βαμμένες μαύρες. Προαιρετικά, τα αυτοκίνητα μπορούν να εξοπλιστούν με κάρμπον κεραμικούς δίσκους.

Audi SQ8

Τα βενζινοκίνητα SQ7 και SQ8 4.0 TFSI αναμένεται να διατεθούν εμπορικά στην Ελλάδα από το προσεχές φθινόπωρο, με την τιμή τους να μην έχει ανακοινωθεί προσώρας από την ελληνική αντιπροσωπεία. Αν θα τολμούσαμε να κάνουμε μια εκτίμηση, υπολογίζουμε γύρω από τις 145 χιλιάδες ευρώ το SQ7 και από τις 140 για το SQ8.

Audi SQ8