Audi S8 by ABT
node/39223

Audi S8 με 700 PS από την ABT Sportsline

Η ΑΒΤ προσφέρει βελτιωτικό πακέτο για το S8 χωρίς να αλλοιώνει τη διακριτική εμφάνιση της λιμουζίνας.

Πριν από ένα χρόνο, η Audi παρουσίασε τη νέα γενιά του S8 και δεδομένου του ότι ένα RS8 δεν ήταν ποτέ στα σχέδια της εταιρείας, όλοι πιστέψαμε πως αυτή θα ήταν η ισχυρότερη έκδοση της λιμουζίνας. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος ABT Sportsline όμως, φαίνεται πως έχει άλλη άποψη, καθώς παρουσίασε σήμερα τη δική του εκδοχή του S8 με απόδοση 700 PS!

Πιο συγκεκριμένα, χάρη στο ABT Engine Control, ο γνωστός twin-turbo V8 4.0 TFSI της Audi αποδίδει πλέον 700 PS (+129 PS) και 880 Nm (+80 Nm) με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και του συστήματος μόνιμης τετρακίνησης quattro. Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 3,4" (!) ενώ η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί στα 270 km/h. Φυσικά, παραμένει η ενεργή ανάρτηση, τα πέντε προγράμματα οδήγησης, το σύστημα τετραδιεύθυνσης και τα κεραμικά φρένα.

Audi S8 by ABT

Μπορεί το S8 της ABT να έχει επιδόσεις εφάμιλλες των ταχύτερων σπορτσκαρ, όμως αισθητικά διατηρεί χαμηλό προφίλ. Οι μοναδικές προσθήκες του βελτιωτικού οίκου είναι οι νέοι τροχοί διαμέτρου 20" ή 21" με πέντε ακτίνες (FR) ή δέκα ακτίνες (GR), και η διακριτική αεροτομή από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος. Κατά τα άλλα έχουμε το εργοστασιακό αεροδυναμικό πακέτο με τη διαφορά πως όλες οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες εδώ είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση - όπως και η γρίλα - και φυσικά τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης που πλαισιώνουν τον διακριτικό πίσω διαχύτη.

Έτσι, μόνο οι γνώστες θα αντιληφθούν πως αυτό που τους προσπέρασε δεν είναι μια τυχαία λιμουζίνα, αλλά ένα υπερπολυτελές σπορτσκαρ με 700 PS διαθέσιμους στο δεξί πεντάλ, αναγνωρίζοντας το S8 από τα ειδικά εμβήματα εμπρός και πίσω.

ABT Audi S8

Στο εσωτερικό, οι επεμβάσεις είναι εξίσου προσεκτικές με το έμβλημα της ABT στο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και στον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Η ABT δεν ανακοίνωσε το κόστος των μετατροπών το οποίο έχει λιγοστή σημασία για τους κατόχους ενός S8 που ενδιαφέρονται για το κάτι παραπάνω από πλευράς επιδόσεων και sex appeal. Εξάλλου, η ναυαρχίδα της Audi είναι ένα από τα λίγα οχήματα που μπορεί να σε κάνουν να νιώσεις σαν τον Transporter όταν κάθεσαι πίσω από το τιμόνι της.

[Πηγή: ABT Sportsline]

node/39917

Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron

Η γκάμα του Audi A3 εμπλουτίζεται με την έκδοση g-tron που κινείται με CNG.

Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback 30 g-tron

Η Audi παρουσίασε σήμερα το A3 Sportback 30 g-tron - το νέο μέλος της οικογένειας του premium μικρομεσαίου της με κινητήρα συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG). Το μοντέλο έρχεται να αντικαταστήσει το Audi A3 g-tron προηγούμενης γενιάς που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2014 και αναβαθμίστηκε το 2019.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πρώτη γνωριμία με το νέο Audi A3 Sportback

Το νέο A3 Sportback 30 g-tron φορά τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.5 TFSI με απόδοση 131 PS και 200 Nm που χρησιμοποιεί καύσιμο CNG ή βενζίνη. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,7" και τελική ταχύτητα 211 km/h. 

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο βενζινοκινητήρα 1.5 TFSI 150 PS, το μοτέρ που δέχεται CNG έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης 12,5:1, ενώ η κυλινδροκεφαλή, το σύστημα ψεκασμού, ο υπερσυμπιεστής με στρόβιλο μεταβλητής γεωμετρίας και ο καταλυτικός μετατροπέας έχουν δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις.

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Οι δεξαμενές CNG είναι τρεις και βρίσκονται πίσω μέρος του οχήματος - ένας χαλύβδινος κύλινδρος, χωρητικότητας 4 kg ακριβώς μπρόστα από τη δεξαμενή βενζίνης και δύο μεγάλες δεξαμενές χωρητικότητας 7 kg η καθεμία κατασκευασμένες από συνθετικές ίνες (στρώσεις CFRP και GFRP) κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών ο οποίος έχει μειωθεί στα 280 λίτρα (-100 λίτρα σε σύγκριση με τις βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις).

Η μέση κατανάλωση CNG που ανακοινώνει η Audi είναι 3,5 - 3,6 kg/100 km (NEDC) και οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται στα 96 - 99 g/km. Αυτό σημαίνει πως με γεμάτες τις δεξαμενές αερίου, η αυτονομία CNG φτάνει τα 495 km (NEDC) ή  τα 445 km (WLTP) ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων που χαρίζει επιπλέον αυτονομία μεταξύ των ανεφοδιασμών. Ο κινητήρας εκκινεί πάντα σε λειτουργία CNG, ψεκάζοντας μικρές μόνο ποσότητες βενζίνης σε σπάνιες συνθήκες λειτουργίας, ενώ όταν αδειάσουν τα ντεπόζιτα μεταβαίνει αυτόματα σε λειτουργία βενζίνης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Audi A3 Sportback [video]

Audi A3 Sportback 30 g-tron

Ο βασικός εξοπλισμός του A3 Sportback 30 g-tron περιλαμβάνει προβολείς LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 10,1", πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμόνι και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού Audi pre sense front, lane departure warning, swerve assist and turn assist. Προαιρετικά διατίθενται φώτα matrix LED, τριζωνικό κλιματισμό, head-up display, σπορ καθίσματα, πανοραμική ηλιοροφή και σύστημα υποβοήθησης adaptive cruise assist. Η έκδοση κινητήρα g-tron συνδυάζεται με τρια εξωτερικά και τρια εσωτερικά πακέτα που συνδυάζονται όπως επιθυμεί ο αγοραστής.

Οι πωλήσεις του νέου A3 Sportback 30 g-tron θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο του 2020 στη Γερμανία με τιμή από €30.705,88. Όπως ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Audi, το μοντέλο αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές του 2021 ενώ η τιμή του στην ελληνική αγορά θα ανακοινωθεί πιο κοντά στο λανσάρισμα.

[Πηγή: Audi]

node/39881

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Ένα τρελό project που συνδυάζει γερμανική και ιταλική τεχνολογία.

Τετάρτη, 09 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η BMW M3 E92 έχει κινητήρα Ferrari! [video]

Είναι γνωστό πως η BMW M3 Cabriolet (E92) φορούσε έναν εξαιρετικό κινητήρα V8, όμως ένας ιδιοκτήτης της από τη Νότιο Αφρική είχε την πιο τρελή ιδέα για αντικατάστασή του με ιταλικό μοτέρ αντίστοιχων κυλίνδρων εξελιγμένο από τη Ferrari!

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κινητήρας της BMW έπαθε σοβαρή βλάβη. Αντί να ψάξει για κάποιο αντίστοιχο μοτέρ, ο ιδιοκτήτης της M3 αγόρασε έναν ατμοσφαιρικό V8 της Maserati (ο οποίος εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε από την Ferrari) και ξεκίνησε ένα δύσκολο και χρονοβόρο project παντρέματος γερμανικής και ιταλικής τεχνολογίας. Η μεγάλη πρόκληση ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων της BMW, αλλά και να βρεθεί ο απαραίτητος χώρος για τα μηχανικά μέρη. Τρία χρόνια μετά, η πρώτη M3 με κινητήρα κατασκευασμένο από την Ferrari είναι γεγονός! 

engine

Προς το παρόν, το αυτοκίνητο τρέχει με πρόγραμμα στους 300 PS καθώς η μετατροπή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη 100%, όμως ο V8 χωρητικότητας 4,2 είναι γνωστό πως μπορεί να φτάσει μέχρι και 460 PS (όπως στην Maserati GranTurismo MC Stradale). Ο ιδιοκτήτης μάλιστα έχει σκοπό να προσθέσει twin-turbo λίγο αργότερα, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο την ισχύ!

Εκτός από τη μεγάλη είδηση που βρίσκεται κάτω από το καπό, η M3 απέκτησε ενεργή αερανάρτηση που έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος, νέα εξάτμιση με τετραπλές απολήξεις, ένα ιαπωνικό bodykit με φουσκωμένα φτερά και προφυλακτήρες, σπλίτερ, αεροτομή, σταθερή μεταλλική οροφή, νέους τροχούς, κομμένο τιμόνι και εξωτερική απόχρωση από την χρωματική παλέτα της Porsche (!)

[Πηγή: Cars.co.za]

TAGS