Triumph 2000 Roadster 1948-1949
node/38433

Triumph 2000 Roadster 1948-1949: Εν αναμονή ενός καλύτερου

Την επομένη του πολέμου και για να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, η Triumph βιάστηκε να λανσάρει ένα ρόουντστερ: Παρωχημένο και χωρίς νεύρο κι επιδόσεις, η αποτυχία του ήταν προδιαγεγραμμένη.

Φημισμένη για τις μοτοσικλέτες της, η Triumph ασχολήθηκε με την κατασκευή αυτοκινήτων στην αυγή της δεκαετίας του ’20, άλλοτε με επιτυχία και άλλοτε όχι. Οι κάποιες, λίγες επιτυχίες είχαν να αντιμετωπίσουν μια σειρά από αποτυχίες που οδήγησαν την επιχείρηση σε μια χαοτική οικονομική κατάσταση, καθώς και στα χέρια αρκετών περισσότερο ή λιγότερο εμπνευσμένων αγοραστών. 

Το 1944, υπό τη σκέπη του ισχυρού γκρουπ της Standart, η Triumph έδειχνε επιτέλους ότι βάδιζε στον σωστό δρόμο, καθώς ο βρετανικός όμιλος της διασφάλιζε την απαραίτητη σταθερότητα. Σε αυτό το άρτι μεταπολεμικό περιβάλλον, οι λέξεις-κλειδιά για την πολιτική του ομίλου ήταν «περιορισμοί, οικονομίες, ρεαλισμός». 

Φρόνιμη και λιτή
Με το άγχος να τοποθετηθεί στην αγορά πριν από τον ανταγωνισμό της, Triumph λανσάρισε το 1946 μια νέα, πολύ κλασική μπερλίνα που φορούσε κάτω από το καπό ένα στιβαρό 4κύλινδρο 1.800άρι μοτέρ με 65 άλογα, προπολεμικά σχεδιασμένο από τη Standard Motor Company για το Flying Fourteen.

Triumph 2000 Roadster 1948-1949
Με καμπύλα φτερά και επιβλητική μάσκα, το Triumph 2000 Roadster υιοθετούσε την ξεπεσμένη γοητεία των ’30s.


Και πολύ γρήγορα, προέκυψε μια καμπριολέ εκδοχή του. Βασισμένο πάνω στο ίδιο σασί και φορώντας τον ίδιο κινητήρα για να περιοριστεί το κόστος, η όλη φροντίδα περιορίστηκε στο στιλιστικό επίπεδο. Έτσι το ξύλινο πλαίσιο ντύθηκε με αλουμινένια καροσερί και το αυτοκίνητο υιοθέτησε τις παραδοσιακές γραμμές των μεγάλων βρετανικών μοντέλων του ’30: Ψηλή γρίλια μάσκας με πλαίσιο, προεξέχοντα εμπρός φανάρια και φτερά ξέχωρα από το αμάξωμα.

Το πίσω μέρος ήταν πιο μοντέρνο με τις στρογγυλές και ρευστές φόρμες του, αποκαλύπτοντας δύο πρόσθετες θέσεις όταν άνοιγες το καπό του πορτμπαγκάζ.

Triumph 2000 Roadster 1948-1949
Η διαμόρφωση «Spyder» στο πίσω καπό είχε τις ρίζες της στη δεκαετία του ’20: Δύο αναδυόμενες θέσεις, τους επιβάτες των οποίων προστάτευε ένα μικρό παρμπρίζ. 


Αυτή η διαμόρφωση του αυτοκινήτου, τύπου «Spyder» και πολύ της μόδας στη δεκαετία του ’20 στα πολυτελή αυτοκίνητα, είχε ξεπέσει και απαξιωθεί. Αλλά ήταν ένας συμβολικός τρόπος για να δώσει μια επιτηδευμένη εικόνα σε ένα αυτοκίνητο με εξίσου ταπεινές επιδόσεις.

Στιβαρό και καλοκατασκευασμένο, το Triumph εξέφραζε αντίθετα ελάχιστη ζωντάνια και οδική συμπεριφορά… κατά προσέγγιση. Έτσι, απορρίφθηκε με συνοπτικές διαδικασίες από τους εραστές της σπορ οδήγησης και από μια πελατεία εξοικειωμένη με αυτοκίνητα πιο άγριας ράτσας.

Triumph 2000 Roadster 1948-19
Στο εσωτερικό, το 2000 Roadster προσέφερε την ιδιαιτερότητα της φιλοξενίας τριών επιβατών στο κάθισμα. Οι στενές πόρτες όμως δεν διευκόλυναν την πρόσβαση. 


Αλλαγή μοτέρ, αλλά όχι πεπρωμένου
Το 1948, η τοποθέτηση του μοτέρ 2.088 cc του Vanguard με 68 άλογα και συνδυασμένο με 3τάχυτο φουλ συγχρονιζέ σασμάν, άλλαξε το όνομα σε Roadster 2000, αλλά αυτά φαίνεται πως δεν αρκούσαν για να αλλάξει και το πεπρωμένο του αυτοκινήτου.

Τουλάχιστον, εξασφάλισε την απαραίτητη βιωσιμότητα στην Triumph πριν λανσάρει το θρυλικά TR2 και TR3.

Triumph 2000 Roadster 1948-1949
Το μοτέρ των 2,1 lt της Standard Motor Company σχεδιάστηκε αρχικά για το τρακτέρ Ferguson TE20, αλλά αργότερα φορέθηκε ευρέως στα επιβατικά της εταιρείας. Όλα τα Triumph TR με αυτόν τον κινητήρα φορούσαν δύο καρμπιρατέρ SU, εκτός από του TR4A, που φορούσε δύο Stromberg.


Το βρετανικό ρόουντστερ, αθροιστικά ως 18TR και 2000 Roadster (TRA), κατασκευάστηκε σε 4.501 κομμάτια (2.501+2000). Σήμερα, στο χρηματιστήριο του κλασικού αυτοκινήτου ένα 2000 Roadster κοστίζει σε κατάσταση Concours κάτι λιγότερο από €50 χιλιάρικα, ενώ ένα σε πολύ καλή κατάσταση λίγο πάνω από τα 35. Αν μιλάμε δε για ένα 18TR η αντίστοιχη τιμή είναι 42 και 30 χιλιάδες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Triumph Herald Convertible 1960-1971
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Triumph TR4 1961-1965
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Triumph GT6 1966-1972
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Triumph TR6 1968-1976
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Triumph Spitfire 1500 1974-1980

Το Triumph 2000 Roadster με μια ματιά
Κινητήρας 4κύλινδρος σε σειρά
Χωρητικότητα 2.088 cc
Ισχύς 68 PS
Επιτάχυνση 0-96 km/h 27,9”
Τελική ταχύτητα 124 km/h
Παραγωγή 2.000 αυτοκίνητα (1948-1949)
Τιμή σήμερα €35.500 έως €49.500 

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]

node/39344

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Το Austin Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000 στις ΗΠΑ.

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το Mini έχει κινητήρα VTEC! [video]

Ένα πολύ ιδιαίτερο Austin Mini δημοπρατήθηκε χθες μέσω της σελίδας Bring A Trailer - και λέμε ιδιαίτερο καθώς φορά κινητήρα VTEC της Honda!

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας VTEC 1,6 λίτρων κατάφερε να στριμωχτεί κάτω από το καπό του κλασικού Mini και στέλνει τη δύναμη στον εμπρός άξονα μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 σχέσεων. Επιπλέον έχει πεταλούδα Skunk2 Pro Series, νέα εξάτμιση και ψυγείο από αλουμίνιο.

Mini

Το ίδιο αυτοκίνητο είχε κάνει την εμφάνισή του σε αντίστοιχη αγγελία πέρυσι τον Ιούνιο. Έκτοτε, έχει δεχθεί μια σειρά από επεμβάσεις που έχουν βελτιώσει την εμφάνιση και τη λειτουργικότητά του - όπως η μετακίνηση του ντεπόζιτου στο πορτ παγκάζ και η προσθήκη πίσω θέσεων στην καμπίνα.

Το αμάξωμα είναι βαμμένο σε γαλάζια απόχρωση σε συνδυασμό με λευκή οροφή, πλαστικές προεκτάσεις των φτερών και αρκετό χρώμιο στους προφυλακτήρες, τη γρίλια και τα φώτα τα οποία έχουν αντικατασταθεί με πιο σύγχρονα τεχνολογίας HID. Οι παραδοσιακές ζάντες 13" Minilite φορούν ελαστικά Yokohama A539 175/50 και κρύβουν πίσω τους δίσκους (εμπρός) και ταμπούρα (πίσω).

Mini

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ τριάκτινο τιμόνι της Momo, ταχύμετρο που φτάνει έως και τις 10.000 rpm, ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, μαύρες επενδύσεις, ρολ κέιτζ και τρεις θέσεις για επιβάτες.

Ο οδηγός κάθεται σε bucket κάθισμα της Recaro ενώ το κάθισμα του συνοδηγού έχει αφαιρεθεί. Η κεντρική κονσόλα είναι και αυτή ειδική κατασκευή για το αυτοκίνητο και φιλοξενεί τον διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα, διακόπτη απενεργοποίησης της μπαταρίας και μια ποτηροθήκη.

Το βελτιωμένο Mini με καρδιά από Honda δημοπρατήθηκε έναντι $26.000, ενώ την ίδια εποχή πέρυσι είχε αλλάξει χέρια έναντι $26.500.

[Πηγή: Bring A Trailer]