Τι αλλάζει το Euro 7 στα καινούργια αυτοκίνητα;

Τι αλλάζει το Euro 7 στα καινούργια αυτοκίνητα;

Η Ευρώπη αποφάσισε τελικά να μην κάνει πιο αυστηρούς τους κανόνες του Euro 7 που βάζει τα όρια των ρύπων στα νέα θερμικά αυτοκίνητα, αλλά επιβάλλει νέα όρια που επηρεάζουν ακόμη και τα ηλεκτρικά.

Euro 7

Να μην περιπλέξει παραπάνω το έργο των κατασκευαστών αυτοκινήτων σε μια εποχή που επενδύουν σημαντικά κεφάλαια στην εξέλιξη νέων ηλεκτρικών μοντέλων.

Αυτό ζήτησαν οι μεγάλοι ευρωπαϊκοί όμιλοι από τους Ευρωπαίους βουλευτές να ψηφίσουν για τους μελλοντικούς κανόνες που σχετίζονται με τους περιορισμούς της ρύπανσης από τα νέα αυτοκίνητα. Τα οποία να θυμίσουμε ότι πρέπει να φτάσουν το αργότερο έως το 2027 μέσω του προτύπου Euro 7.

Το πρότυπο Euro 7 θέτει επίσης κανόνες απόδοσης για τις μπαταρίες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Euro 7

Από πέρυσι, γίνεται λόγος για σημαντική μείωση των ανώτατων ορίων για ορισμένες ρυπογόνες εκπομπές, κάτι που τρομοκράτησε τους κατασκευαστές. Το ευρωπαϊκό νομοθετικό όργανο έλαβε υπόψη αυτές τις παρατηρήσεις, διατηρώντας τελικά τα ίδια επίπεδα ρύπων για τα νέα θερμικά αυτοκίνητα με αυτά των ισχυόντων κανονισμών.

Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν νέοι περιορισμοί που αφορούν τόσο τα νέα θερμικά αυτοκίνητα όσο και τα ηλεκτρικά μοντέλα. Και πρόκειται για περιορισμούς που σχετίζονται με την ποσότητα των σωματιδίων που εκπέμπονται από τα φρένα και τα λάστιχα. «Η συμφωνία ορίζει ανώτατο όριο στις εκπομπές μικροσωματιδίων από το φρενάρισμα (PM10) για αυτοκίνητα και επαγγελματικά βαν: 3 mg/km για τα 100% ηλεκτρικά· 7 mg/km για τους περισσότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης, για τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά με κυψέλες καυσίμου·11 mg/km για τα μεγάλα επαγγελματικά βαν με κινητήρα εσωτερικής καύσης», διαβάζουμε στην επίσημη ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.

Οι ποσότητες μικροσωματιδίων που συνδέονται με τη φθορά των ελαστικών στο Euro 7 δεν προσδιορίζονται προς το παρόν

Euro 7

Το πρότυπο Euro 7 θέτει επίσης κανόνες απόδοσης για τις μπαταρίες στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα: «Η συμφωνία εισάγει επίσης ελάχιστες απαιτήσεις απόδοσης για την ανθεκτικότητα των μπαταριών σε ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα (80% έως πέντε χρόνια ή 100.000 km, 72% έως οκτώ χρόνια ή 160.000 km) και στα επαγγελματικά (75% έως πέντε χρόνια ή 100.000 km και 67% έως οκτώ χρόνια ή 160.000 km)», αναφέρει η ιστοσελίδα.

«Το Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο πρέπει να εγκρίνουν επίσημα τη συμφωνία προτού τεθεί σε ισχύ. Ο κανονισμός θα ισχύει 30 μήνες ύστερα από την έναρξη ισχύος του για αυτοκίνητα και επαγγελματικά βαν και 48 μήνες ύστερα από την έναρξη ισχύος του για λεωφορεία, φορτηγά και επικαθήμενα (για οχήματα που κατασκευάζονται από μικρούς κατασκευαστές, θα εφαρμόζεται από την 1η Ιουλίου 2030 για αυτοκίνητα και επαγγελματικά βαν και από 1η Ιουλίου 2031 για λεωφορεία και φορτηγά)», διευκρινίζει το επίσημο δελτίο Τύπου.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube