Volkswagen: Καταλύτης «διπλής δοσολογίας» για το Adblue

Η συμβολή ενός τέτοιου καταλύτη δεν θα επηρεάσει τις εκπομπές CO₂, οπότε και τα τέλη κυκλοφορία στη χώρα μας, αλλά η VW λανσάρει ένα νέο σύστημα που έχει την ιδιαιτερότητα της διπλής έγχυσης Adblue, για να μειώσει τις εκπομπές ΝΟx.

Από το 2015, οι κατασκευαστές που εγκλήθηκαν για υψηλές εκπομπές οξειδίων του αζώτου στα κυκλοφορούντα αυτοκίνητα ήταν πολυάριθμοι. Μερικοί γύρισαν την πλάτη στο Adblue για λίγο, εξελίσσοντας «απλές» παγίδες NOx, ενώ άλλοι έχουν ήδη υιοθετήσει τον καταλύτη SCR (επιλεκτική καταλυτική αναγωγή) με τη δημοφιλή πια πρόσθετη ουρία.

Η Volkswagen προχωρά ένα βήμα παραπάνω την διαδικασία κατάλυσης, αποκαλύπτοντας ένα διπλό καταλύτη (δύο μονάδες σε σειρά) με δύο εγχύσεις Adblue πριν από τους δύο καταλύτες. Το πλεονέκτημα του δεύτερου είναι ότι βρίσκεται πιο μακριά από τον κινητήρα και συνεπώς είναι λιγότερο θερμός, επιτρέποντας την καλύτερη επεξεργασία των ρυπογόνων εκπομπών. Ακόμη και αν η Volkswagen δεν το προσδιορίζει, το σύστημα αυτό θα πρέπει να επιβάλλει μεγαλύτερο ρεζερβουάρ για το Adblue.
vw
Προς το παρόν, η Volkswagen έχει εγκαταστήσει αυτό το σύστημα στο Passat 2.0 TDI Evo, το οποίο πληροί το νέο πρότυπο Euro 6d -ακολουθεί το τρέχον Euro 6d-Temp. Σύμφωνα με τη Volkswagen, οι εκπομπές οξειδίων του αζώτου αυτού του Passat θα είναι κατά 80% χαμηλότερες «σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά». Το νέο Golf θα είναι το επόμενο μοντέλο που θα επωφεληθεί από αυτή την διπλή καταλυτική επεξεργασία.