node/35557

Mercedes-AMG: Στην παραγωγή ο ισχυρότερος 4κύλινδρος κινητήρας στον κόσμο

421 PS και 500 Nm ροπής από δίλιτρο μοτέρ.

Η Mercedes-AMG ξεκίνησε την παραγωγή του ισχυρότερου 4κύλινδρου κινητήρα στον κόσμο στο εργοστάσιο της στο Affalterbach. Ο ανασχεδιασμένος κινητήρας M 139 χωρητικότητας 2,0 λίτρων αποδίδει έως και 421 PS, έχει δηλαδή 211 PS ανά λίτρο, και αναμένεται να τοποθετηθεί κάτω από το καπό των κορυφαίων A, CLA και GLA-Class με τα σήματα της AMG.

Σε σχέση με τον προκάτοχό του (M 133), ο νέος M 139 είναι ισχυρότερος κατά 41 PS ενώ έχει και 25 Nm περισσότερη ροπή. Ο 4κύλινδρος κινητήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 421 PS και 500 Nm ροπής (S-model), ή με 387 PS και 480 Nm ροπής (βασική έκδοση).

Mercedes-AMG

Ο M 139 έχει αεροδυναμικό σχεδιασμό με την εισαγωγή στο εμπρός μέρος και το τούρμπο και την εξαγωγή στο πίσω μέρος. Σύμφωνα με την AMG, η απόδοση της ισχύος είναι παρόμοια με αυτή ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα, με μια ισορροπημένη καμπύλη ροπής και τη μέγιστη τιμή της να προσφέρεται μεταξύ 5.000-5.250 rpm (4.750-5.000 rpm για τη βασική έκδοση) και τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 rpm. Το νέο twin-scroll τούρμπο συνδυάζει βέλτιστη απόκριση χαμηλά, με περισσότερη ισχύ στις ψηλότερες στροφές, και για πρώτη φορά έχει 

Ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ο στροφαλοφόρος άξονας από σφυρήλατο ατσάλι και τα πιστόνια από σφυρήλατο αλουμίνιο. Για μειωμένη τριβή, τα χιτώνια των κυλίνδρων έχουν επικάλυψη NANOSLIDE, μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται και στη Formula 1. Τέλος, σημαντικά βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψύξης του μοτέρ για μέγιστη απόδοση.

Συνεχίζοντας την παράδοση της AMG, κάθε κινητήρας συναρμολογείται στο χέρι από έναν ειδικά εκπαιδευμένο τεχνικό ο οποίος βάζει την υπογραφή του στο μοτέρ. Η διαδικασία της παραγωγής έχει εκσυχρονιστεί, με ψηφιακό έλεγχο όλων των επιμέρους στοιχείων του κινητήρα, ασύρματα εργαλεία και ένα αυτόνομο καρότσι με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα το οποίο ακολουθεί κάθε τεχνικό κατά τη διαδικασία της συναρμολόγησης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά κινητήρα Mercedes-AMG M 139

 Τύπος  Mercedes-AMG M 139 
 Χωρητικότητα  1.991 cc
 Διάμετρος x διαδρομή  83,0 x 92,0 mm
 Ισχύς

 310 kW (421 PS) στις 6.750 rpm (S-model)

 285 kW (387 PS) στις 6.500 rpm (βασική)

 Ροπή

 500 Nm στις 5000-5250 rpm (S-model)

 480 Nm στις 4.750-5.000 rpm (βασική)

 Mέγιστος ρυθμός περιστροφής  7.200 rpm
 Σχέση συμπίεσης  9,0:1
 Υπερτροφοδότηση  Twin-scroll τούρμπο
 Μέγιστη πίεση

 2,1 bar (S-model)

 1,9 bar (βασική έκδοση)

 Τροφοδοσία  Άμεσος και Έμμεσος ψεκασμός.
 Κυλινδροκεφαλή  Δύο εκκεντροφόροι, 16 βαλβίδες,
 μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων
 Βάρος (με τα υγρά)  160,5 kg
node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την τοποθέτηση κινητήρα V8 στις ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθει.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για όλες τις εκδόσεις της E-Class.

Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ. Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. O Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάξει ούτε μετά το facelift τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη». Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον.

Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει την BMW να παίζει μόνες της μπάλα με τις M8 Coupe και Convertible.