node/35557

Mercedes-AMG: Στην παραγωγή ο ισχυρότερος 4κύλινδρος κινητήρας στον κόσμο

421 PS και 500 Nm ροπής από δίλιτρο μοτέρ.

Η Mercedes-AMG ξεκίνησε την παραγωγή του ισχυρότερου 4κύλινδρου κινητήρα στον κόσμο στο εργοστάσιο της στο Affalterbach. Ο ανασχεδιασμένος κινητήρας M 139 χωρητικότητας 2,0 λίτρων αποδίδει έως και 421 PS, έχει δηλαδή 211 PS ανά λίτρο, και αναμένεται να τοποθετηθεί κάτω από το καπό των κορυφαίων A, CLA και GLA-Class με τα σήματα της AMG.

Σε σχέση με τον προκάτοχό του (M 133), ο νέος M 139 είναι ισχυρότερος κατά 41 PS ενώ έχει και 25 Nm περισσότερη ροπή. Ο 4κύλινδρος κινητήρας διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος - με 421 PS και 500 Nm ροπής (S-model), ή με 387 PS και 480 Nm ροπής (βασική έκδοση).

Mercedes-AMG

Ο M 139 έχει αεροδυναμικό σχεδιασμό με την εισαγωγή στο εμπρός μέρος και το τούρμπο και την εξαγωγή στο πίσω μέρος. Σύμφωνα με την AMG, η απόδοση της ισχύος είναι παρόμοια με αυτή ενός ατμοσφαιρικού κινητήρα, με μια ισορροπημένη καμπύλη ροπής και τη μέγιστη τιμή της να προσφέρεται μεταξύ 5.000-5.250 rpm (4.750-5.000 rpm για τη βασική έκδοση) και τον κόφτη να βρίσκεται στις 7.200 rpm. Το νέο twin-scroll τούρμπο συνδυάζει βέλτιστη απόκριση χαμηλά, με περισσότερη ισχύ στις ψηλότερες στροφές, και για πρώτη φορά έχει 

Ο στροφαλοθάλαμος είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, ο στροφαλοφόρος άξονας από σφυρήλατο ατσάλι και τα πιστόνια από σφυρήλατο αλουμίνιο. Για μειωμένη τριβή, τα χιτώνια των κυλίνδρων έχουν επικάλυψη NANOSLIDE, μια τεχνολογία που χρησιμοποιείται και στη Formula 1. Τέλος, σημαντικά βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψύξης του μοτέρ για μέγιστη απόδοση.

Συνεχίζοντας την παράδοση της AMG, κάθε κινητήρας συναρμολογείται στο χέρι από έναν ειδικά εκπαιδευμένο τεχνικό ο οποίος βάζει την υπογραφή του στο μοτέρ. Η διαδικασία της παραγωγής έχει εκσυχρονιστεί, με ψηφιακό έλεγχο όλων των επιμέρους στοιχείων του κινητήρα, ασύρματα εργαλεία και ένα αυτόνομο καρότσι με όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα το οποίο ακολουθεί κάθε τεχνικό κατά τη διαδικασία της συναρμολόγησης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά κινητήρα Mercedes-AMG M 139

 Τύπος  Mercedes-AMG M 139 
 Χωρητικότητα  1.991 cc
 Διάμετρος x διαδρομή  83,0 x 92,0 mm
 Ισχύς

 310 kW (421 PS) στις 6.750 rpm (S-model)

 285 kW (387 PS) στις 6.500 rpm (βασική)

 Ροπή

 500 Nm στις 5000-5250 rpm (S-model)

 480 Nm στις 4.750-5.000 rpm (βασική)

 Mέγιστος ρυθμός περιστροφής  7.200 rpm
 Σχέση συμπίεσης  9,0:1
 Υπερτροφοδότηση  Twin-scroll τούρμπο
 Μέγιστη πίεση

 2,1 bar (S-model)

 1,9 bar (βασική έκδοση)

 Τροφοδοσία  Άμεσος και Έμμεσος ψεκασμός.
 Κυλινδροκεφαλή  Δύο εκκεντροφόροι, 16 βαλβίδες,
 μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων
 Βάρος (με τα υγρά)  160,5 kg
node/39659

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Σύμφωνα με την έρευνα του AAA, οι κατασκευαστές θα πρέπει να δουλέψουν περισσότερο στην εξέλιξη των συστημάτων υποβοήθησης.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέα έρευνα εγείρει ερωτήματα για την αξιοπιστία των συστημάτων υποβοήθησης

Ο αμερικανικός οργανισμός AAA, δημοσίευσε νέα έρευνα για τη λειτουργία των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού η οποία εγγείρει ερωτήματα για την αποτελεσματικότητά τους.

Οι ερευνητές κάλυψαν 6.437 km (4.000 miles) πορείας σε κλειστούς δρόμους στην Καλιφόρνια που προσομοιάζουν πραγματικές συνθήκες, με αυτοκίνητα διαφόρων κατασκευαστών (BMW X7, Cadillac CT6, Ford Edge, Kia Telluride, Subaru Outback) τα οποία ήταν εξοπλισμένα με πλήρη πακέτα συστημάτων ADAS.

Τα αποτελέσματα  έδειξαν ότι κατά μέσο όρο, τα συστήματα αντιμετώπιζαν κάποιου είδους πρόβλημα κάθε 13 km (8 miles). Σε ορισμένες περιπτώσεις τα οχήματα δυσκολεύονταν να παραμείνουν στη λωρίδα κυκλοφορίας και πλησίαζαν υπερβολικά στις γραμμές ή σε άλλα οχήματα. Ενδεικτικό είναι το ότι σε δημόσιο δρόμο, το 73% των σφαλμάτων είχε να κάνει με περιπτώσεις αλλαγής λωρίδας ή λάθος τοποθέτησης στη λωρίδα. Στη δοκιμή που περιλάμβανε ένα υποθετικά ακινητοποιημένο όχημα στον αυτοκινητόδρομο, το 66% των περιπτώσεων οδήγησαν σε σύγκρουση με μέση ταχύτητα 40 km/h (25 mph) κάτι που δείχνει πως ούτε τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης δεν είναι όσο αξιόπιστα όσο χρειάζεται.

Επιπλέον, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα ενεργά συστήματα που συνδυάζουν υποβοήθηση στο τιμόνι, το γκάζι και το φρένο, μπορεί να απενεργοποιηθούν δίνοντας τον έλεγχο στον οδηγό χωρίς ξεκάθαρη προειδοποίηση.

Τα συστήματα που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, συνήθως προσφέρουν αυτόνομη οδήγηση Level 2, κάτι που σημαίνει ότι οι περισσότεροι οδηγοί θα γνωρίσουν την έννοια της υποβοήθησης μέσα από αυτά - και σύμφωνα με την έρευνα του AAA, απέχουν αρκετά από το να είναι 100% αξιόπιστα. Ο AAA καλεί τους κατασκευαστές να πραγματοποιούν περισσότερες δοκιμές στα συστήματα υποβοήθησης καθώς βρίσκονται ακόμα σε πρώιμο στάδιο και με τα θέματα που παρουσιάζουν δεν βοηθούν στην σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης του κοινού όσον αφορά την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.

[Πηγή: AAA]

node/39597

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Προηγμένη τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας για τη νέα Mercedes-Benz S-Class.

Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz S-Class: Με ενεργή αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση

Μετά από το προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX της ναυαρχίδας της και το νέο τύπο αερόσακων για τους πίσω επιβάτες, η Mercedes-Benz παρουσίασε τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ενεργής αερανάρτησης και της τετραδιεύθυνσης της επερχόμενης S-Class (W223). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz S-Class: MBUX με πέντε οθόνες και προηγμένη διεπαφή [video]

Η προαιρετική ανάρτηση E-Active Body Control έχει τη δυνατότητα να αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος και να αλλάζει τα χαρακτηριστικά της, βελτιώνοντας όχι μόνο την άνεση αλλά και την ασφάλεια. Πιο συγκεκριμένα, ως μέρος του συστήματος Pre-Safe Impulse Side, η ενεργή αερανάρτηση ψηλώνει αυτόματα κατά 8 cm μέσα σε μόλις 80 milisecond με τη βοήθεια υγροπνευματικών και συστήματος 48V, όταν οι αισθητήρες αντιληφθούν επικείμενη πλευρική σύγκρουση. Έτσι, μειώνεται η παραμόρφωση της καμπίνας καθώς το πάτωμα του οχήματος απορροφά καλύτερα τις δυνάμεις που ασκούνται σε μια πλευρική σύγκρουση.

Για να τα πετύχει όλα αυτά, η ανάρτηση διαθέτει πέντε επεξεργαστές με πολλαπλόυς πυρήνες, περισσότερους από 20 αισθητήρες και μια stereo camera (με λειτουργία Road Surface Scan), αναλύοντας τις συνθήκες 1.000 φορές το δευτερόλεπτο.

Mercedes-Benz S-Class

Το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης με ηλεκτροκινητήρα, βελτιώνει την ευελιξία της S-Class μειώνοντας τον κύκλο στροφής της λιμουζίνας σε κάτω από 11 μέτρα. Επίσης, διευκολύνει τις μανούβρες κατά το παρκάρισμα, πάντα σε συνδυασμό με το σύστημα Active Parking Assist και την κάμερα 360° με 3D view. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, οι πίσω τροχοί της S-Class έχουν τη δυνατότητα να στρίβουν σε μεγάλες γωνίες που φτάνουν και τις 10ο ανάλογα με τη γωνία του τιμονιού και την ταχύτητα, παίρνοντας πληροφορίες από του αισθητήρες (οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση μέχρι τα 60 km/h και στην ίδια κατεύθυνση από εκεί και πέρα)

Η Mercedes-Benz έδωσε περισσότερες πληροφορίες και για τους νέου τύπου αερόσακους που χρησιμοποιεί η S-Class. Ο αερόσακος για τους πίσω επιβάτες (Rear Airbag), μειώνει την πιθανότητα τραυματισμού της σπονδυλικής στήλης, υποστηρίζοντας το κεφάλι και το λαιμό τους και λειτουργώντας επικουρικά στη ζώνη ασφαλείας (η οποία έχει τεχνολογίες beltbag και inflatable seat belt). Από την άλλη πλευρά, ο κεντρικός αερόσακος ανάμεσα στους εμπρός επιβάτες βρίσκεται αποθηκευμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και ενεργοποιείται σε περίπτωση ισχυρής πλευρικής σύγκρουσης αποτρέποντας τη επαφή των κεφαλιών τους.

Ακόμα ένα στοιχείο ασφάλειας είναι η προειδοποίηση Exit Warning που προειδοποιεί οδηγό και συνοδηγό για διερχόμενο όχημα με κόκκινο φωτισμό όταν κάνουν την κίνηση να ανοίξουν την πόρτα (χρησιμοποιώντας τους αισθητήρες του Active Blind Spot Assist).

Περισσότερες αποκαλύψεις για τη νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class W223 θα έχουμε στις 12 Αυγούστου όπου η γερμανική φίρμα θα μας παρουσιάσει στοιχεία πολυτέλειας ενώ η επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Σεπτέμβριο του 2020.

[Πηγή: Mercedes-Benz]