node/35537

Mazda: Ο νέος κινητήρας Skyactiv-X αποδίδει 180 PS

Ανακοινώθηκαν επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου μοτέρ που θα κινεί το Mazda3.

Η Mazda ανακοίνωσε και επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα Skyactive-X ο οποίος θα αποδίδει 180 PS και 224 Nm ροπής και θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα Mazda M Hybrid 24V.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Mazda3: 20-30% μικρότερη κατανάλωση με τον Skyactiv-X

Ο κινητήρας χωρητικότητας 1.998 cc θα έχει κατανάλωση από 4,3 lt/100km και εκπομπές CO2 από 96 g/km (για το Mazda3 Sedan), χάρη και στην υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα. Το νέο μοτέρ θα τοποθετηθεί κάτω από το καπό των Mazda3 hatchback και Mazda3 sedan, σε συνδυασμό με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, σε προσθιοκίνητες ή τετρακίνητες i-Activ εκδόσεις. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, τα βιβλία παραγγελιών για την αγορά της Ευρώπης έχουν ήδη ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το φθινόπωρο.

Να θυμίσουμε πως η τεχνολογία Skyactiv-X αφορά το σύστημα SCCI (Spark Controlled Compression Ignition, δηλαδή ελεγχόμενη έναυση με συμπίεση του μείγματος, αλλά και με σπινθήρα, συνδυάζοντας έτσι την οικονομία ενός κινητήρα ντίζελ με τις επιδόσεις και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων ενός βενζινοκινητήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Επίσημο: Νέο Mazda3 [video]

mazda3

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Mazda Skyactiv-X

Κυβισμός

cm3

1,998

Σχέση Συμπίεσης

 

16.3: 1

Μέγιστη Ισχύς

kW (PS)/rpm

132 (180)/6,000

Μέγιστη Ροπή

Nm/rpm

224/3,000

Προτεινόμενο καύσιμο

 

95 RON

Κατανάλωση καυσίμου του νέου Mazda3 Skyactiv-X (WLTP)

Αμάξωμα

 

Hatchback

Sedan

Μετάδοση

 

6MT

6AT

6MT

6AT

6MT

6AT

Κίνηση

 

FWD

FWD

AWD

AWD

FWD

FWD

Συνδυαστική

l/100km

16 inch

18 inch

5.5
5.8

6.2
6.3

6.0
6.2

6.6
6.9

5.4
5.6

6.0
6.2

Extra-υψηλή

l/100km

16 inch

18 inch

6.0
6.2

6.5
6.7

6.2
6.4

6.6
7.1

5.6
5.8

6.2
6.3

Υψηλή

l/100km

16 inch

18 inch

4.6
5.0

5.3
5.4

5.2
5.3

5.7
5.9

4.7
4.9

5.2
5.4

Μέση

l/100km

16 inch

18 inch

5.2
5.5

5.8
5.8

5.7
6.1

6.4
6.5

5.3
5.4

5.7
5.9

Χαμηλή

l/100

16 inch

18 inch

6.6
7.1

8.0
8.1

7.8
7.8

8.7
9.3

6.8
7.0

7.9
8.2

Εκπομπές CO2

g/km

16 inch

18 inch

125
131

140
142

137
142

149
157

122
127

136
142

Κατανάλωση καυσίμου του νέου Mazda3 Skyactiv-X (NEDC)

Μέση

l/100km

16 inch

18 inch

4.4
4.5

5.3
5.3

4.7
4.8

5.5
5.5

4.3
4.5

5.2
5.2

Υπεραστικός κύκλος

l/100km

16 inch

18 inch

4.1
4.2

4.7
4.8

4.3
4.4

4.9
4.9

3.9
4.1

4.6
4.6

Αστικός κύκλος

l/100km

16 inch

18 inch

4.9
5.1

6.4
6.2

5.4
5.5

6.6
6.6

5.0
5.2

6.2
6.1

Εκπομπές CO2

g/km

16 inch

18 inch

100
103

119
120

107
109

123
125

96
102

117
117

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]