Καινοτόμος μπαταρία της General Μotors για φθηνό ηλεκτρικό

Καινοτόμος μπαταρία της General Μotors για φθηνό ηλεκτρικό

Η General Motors και η LG σχεδιάζουν να λανσάρουν νέες, φθηνότερες μπαταρίες υψηλής απόδοσης, βασισμένες στο μαγγάνιο, μειώνοντας το κόστος και αυξάνοντας την αυτονομία των ηλεκτρικών από το 2028.

Σε συνεργασία με την LG, η αμερικανική General Motors σχεδιάζει να λανσάρει έναν νέο τύπο μπαταριών για τα ηλεκτρικά της.

Οι καινοτόμες μπαταρίες πρόκειται για συστοιχίες πλούσιες σε λίθιο-μαγγάνιο, ικανές να προσφέρουν υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και συνεπώς μεγαλύτερη αυτονομία.

Oι μπαταρίες LMR προσφέρουν 33% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις καλύτερες κυψέλες LFP, λέει η General Motors

General Motors

Η General Motors δεν είναι πρωτάρα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει μαζικά στην τεχνολογική καινοτομία, υπογράφοντας μεταξύ άλλων και συνεργασία με την LG Energy.

Οι δύο εταιρείες στοχεύουν πλέον σε μια σημαντική πρόοδο: Την εισαγωγή των μπαταριών LMR (πλούσιες σε λίθιο-μαγγάνιο), με προτεραιότητα τον εξοπλισμό των ηλεκτρικών pick-up και SUV του ομίλου.

Οι νέες συστοιχίες ξεχωρίζουν για τη χημική τους σύνθεση, η οποία βασίζεται σε υψηλότερο ποσοστό μαγγανίου -υλικού πολύ φθηνότερου από το νικέλιο ή το κοβάλτιο που χρησιμοποιούνται στις συμβατικές μπαταρίες. Αυτή η αλλαγή όχι μόνο μειώνει το κόστος, αλλά και περιορίζει την εξάρτηση από κρίσιμα υλικά με ασταθείς τιμές.

General Motors

Σύμφωνα με τη General Motors, οι μπαταρίες LMR προσφέρουν 33% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σύγκριση με τις καλύτερες κυψέλες LFP (φωσφορικού λιθίου). Αυτή η βελτίωση αναμένεται να αυξήσει την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων και ταυτόχρονα να μειώσει την τιμή τους. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2028.

Ο Kushal Narayanaswamy, διευθυντής μηχανικής και μπαταριών στην GM, αναφέρει ότι η τεχνολογία αυτή είναι αποτέλεσμα δέκα ετών έρευνας. Επισημαίνει ότι οι μπαταρίες LMR περιέχουν περίπου 65% μαγγάνιο, 35% νικέλιο και «σχεδόν καθόλου κοβάλτιο» -σύνθεση πολύ διαφορετική από τις υπάρχουσες μπαταρίες χημείας NMC (85% νικέλιο, 10% μαγγάνιο και 5% κοβάλτιο), που χρησιμοποιούνται στα μεγάλα ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube