node/42182

Η VW προβλέπει κέρδη-μαμούθ από τις πωλήσεις over-the-air ενημερώσεων

Οι ενημερώσεις λογισμικού των EV θα είναι η επόμενη μεγάλη «μπίζνα» των αυτοκινητοβιομηχανιών.

To είχαμε ξαναγράψει: Οι ενημερώσεις λογισμικού των ηλεκτρικών -και όχι μόνο- αυτοκινήτων θα είναι η επόμενη μεγάλη «μπίζνα» των αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτή που θα έρθει να καλύψει τις απώλειες από τα service των αυτοκινήτων που όσο αυξάνονται τα EV, θα μειώνονται. 

Κάπως έτσι η VW λέει τώρα πως οι αγοραστές των EV της θα είναι σύντομα σε θέση να αναβαθμίσουν τα οχήματά τους με over-the-air ενημερώσεις και να μεταφέρουν τις προσωπικές τους ρυθμίσεις μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων, ανοίγοντας το δρόμο για προσοδοφόρες πρόσθετες υπηρεσίες.

«Στο μέλλον, οι πελάτες θα κάνουν ολοένα και περισσότερο τις επιλογές τους βασισμένες περισσότερο σε αυτό που προσφέρει το λογισμικό», δήλωσε ο υπεύθυνος ανάπτυξης Thomas Ulbrich.

Η VW θέλει να δώσει στους πελάτες την επιλογή να ξεκλειδώσουν προεγκατεστημένες δυνατότητες ή να παραγγείλουν πρόσθετες υπηρεσίες, από θερμαινόμενα καθίσματα έως συστήματα πλοήγησης.

«Στο μέλλον, οι πελάτες μας θα αγοράσουν, μισθώνουν, μοιράζονται ή ενοικιάζουν αυτοκίνητα μόνο για ένα σαββατοκύριακο και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το λογισμικό για να τους παρέχουμε ό,τι χρειάζονται», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της VW, Klaus Zellmer. 

Επιπλέον διαθέσιμη θα είναι και η λειτουργία πλήρως αυτόνομης οδήγησης με μια τιμή που θα είναι περίπου €7/ώρα, που σημαίνει πως με €21 θα μπορείτε να ολοκληρώσετε μια μέση διαδρομή τριών ωρών, δίχως να ασχοληθείτε καθόλου με την οδήγηση του αυτοκινήτου, δήλωσε ο Zellmer.

Η VW υπόσχεται πως το πρώτο «πακέτο» over-the-air υπηρεσιών θα είναι διαθέσιμο πριν από το τέλος του καλοκαιριού.

Το πακέτο αυτό θα περιλαμβάνει υπηρεσίες με χρέωση και συνεχώς θα εμπλουτίζεται με καινούργιες με τον Zellmer να δηλώνει πως το σύνολο της δραστηριότητας μπορεί να αποφέρει στα ταμεία της εταιρείας πολλά εκατομμύρια ως κέρδος. 

Τέλος, η εταιρεία θέλει να επεκτείνει τις υπηρεσίες κοινής χρήσης αυτοκινήτων της που ονομάζει «WeShare», η οποία λειτουργεί επί του παρόντος στη Γερμανία και να ανοίξει πιθανές νέες αγορές στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία.