node/21284

Στροφή σε μεγαλύτερους κινητήρες θα φέρουν οι νέες μετρήσεις κατανάλωσης

Φαίνεται πως οι μελλοντικές μετρήσεις κατανάλωσης και ρύπων που θα προσομοιάζουν τις πραγματικές συνθήκες κίνησης, θα πάψουν να ευνοούν τους downsized κινητήρες.

Σύμφωνα με αναφορές του Reuters, η εξέλιξη των downsized κινητήρων θα επιβραδυνθεί στο μέλλον και τα μοτέρ μεγαλύτερης χωρητικότητας θα επανακάμψουν κατά ένα μέρος.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από την εφαρμογή των νέων δοκιμών μέτρησης κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων που αναμένεται να δυσκολέψει πολύ τους μικρούς, τούρμπο κινητήρες. Οι τελευταίοι είναι γνωστό ότι εξελίχθηκαν για να πετυχαίνουν εξαιρετικές επιδόσεις στις μέχρι σήμερα ισχύουσες δοκιμές και τα κατάφεραν περίφημα.

Ωστόσο, τα πρώτα δείγματα των δοκιμών που κάνουν προσομοίωση των πραγματικών συνθηκών οδήγησης και θα έχουν τεθεί σε ισχύ μέχρι το 2019, δείχνουν ότι το downsizing δε δίνει πάντα τα καλύτερα αποτελέσματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Peugeot: Οι πρώτες επίσημες τιμές κατανάλωσης σε πραγματικές συνθήκες

Ο λόγος είναι ότι αναπτύσσουν υψηλότερη θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, η οποία για να πέσει χρειάζεται πλουσιότερο μίγμα. Αυτό με τη σειρά του είναι κάτι που σημαίνει πιο ατελή καύση, άρα αύξηση σε άκαυτους υδρογονάνθρακες, μικροσωματίδια και μονοξείδιο του άνθρακα.

Γι’ αυτό και σύμφωνα με αναλυτές του οργανισμού IHS Automotive, η στροφή σε λίγο μεγαλύτερους κινητήρες είναι κάτι που θα δούμε να συμβαίνει στο άμεσο μέλλον, ειδικά στους ντίζελ.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, υπάρχουν αρκετοί κατασκευαστές που κινούνται ήδη προς αυτή την κατεύθυνση. Για παράδειγμα η Opel λέγεται πως θα πάψει να χρησιμοποιεί τον 1.300άρη CDTi (που είναι της FIAT), η Volkswagen θα βάλει στο ντουλάπι τον 1.4 TDI για χάρη του νέου 1.5 TDI όπως αντίστοιχα έχουν ήδη κάνει οι Peugeot-Citroen, ενώ και η Renault αναμένεται να αυξήσει ελαφρώς τη χωρητικότητα του 1.6 dCi.

Αν κρίνουμε πάντως από το ότι υπάρχουν αυτή τη στιγμή εταιρείες με κορυφαία τμήματα R&D όπως η Ferrari και η Porsche που μόλις ξεκίνησαν το downsizing, φαίνεται πως το θέμα δεν είναι τόσο μονοδιάστατο. Δεν είναι καθόλου απίθανο στο μέλλον το downsizing απλώς να πάρει μια άλλη μορφή, όπως για παράδειγμα το να ταυτιστεί με την υβριδική τεχνολογία, όπως κατά καιρούς έχουν αναφέρει κορυφαία στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως και να έχει, το σίγουρο είναι πως έχουμε ακόμα αρκετά να δούμε στο κομμάτι της τεχνολογίας των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

TAGS
node/39685
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Η Audi σύντομα θα ενσωματώσει ένα υπολογιστικό σύστημα στα αυτοκίνητά της που θα είναι πολύ πιο ισχυρό και αποτελεσματικό από εκείνο των σημερινών της γκάμας. Ένας «κεντρικός εγκέφαλος» που θα διαχειρίζεται πλήθος παραμέτρων και εφαρμογών.

Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Έρχονται ισχυρότεροι υπολογιστές στα Audi

Οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των διαφόρων συστημάτων που ενσωματώνουν τα αυτοκίνητα έχουν γίνει όλο και πιο περίπλοκες με την πάροδο των ετών. Η Audi θα το «απλοποιήσει» λοιπόν, επιλέγοντας για τα μελλοντικά μοντέλα της έναν ισχυρό υπολογιστή που θα συγκεντρώνει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Το Ingolstadt ανακοίνωσε ότι αυτή η καινοτομία, που ονομάζεται Integrated Vehicle Dynamics, θα λειτουργεί ως κεντρικό σύστημα για τον εξοπλισμό που σχετίζεται με τη δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Η Audi υπόσχεται έναν υπολογιστή δέκα φορές ισχυρότερο από αυτούς που είναι τοποθετημένοι στα υφιστάμενα μοντέλα. 
Audi Integrated Vehicle Dynamics

Σύμφωνα με την επίσημη δήλωση, θα είναι σε θέση να ελέγχει έως και 90 λειτουργίες, ανάλογα με τη χρήση και την κατηγορία του μοντέλου. Όλα τα αυτοκίνητα, από το κόμπακτ χάτσμπακ Audi A3 έως το μεγάλο κουπέ SUV Q8 και το 100% ηλεκτρικό e-tron θα επωφεληθούν από τη νέα υπολογιστική μονάδα. 

Το Integrated Vehicle Dynamics θα αποδείξει επίσης, σύμφωνα με την Audi, την αποδοτικότητά του όσον αφορά τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα με τη διαχείριση τεχνολογιών ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, οι οποίες τελικά θα αυξήσουν την αυτονομία της μπαταρίας κατά 30%.

Audi Integrated Vehicle Dynamics

Το λανσάρισμα του IVD σε αυτοκίνητα παραγωγής δεν έχει ακόμη καθοριστεί χρονικά. Ανώτερο στέλεχος όμως που εμπλέκεται στο πρότζεκτ δήλωσε σε αρκετά μέσα ότι η πρώτη έκδοση του IVD είναι ήδη έτοιμη για τις επόμενες γενιές των Audi που θα λανσαριστούν.

node/39678
Bentley Octopus Electric Engine Project

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Ετοιμάζοντας το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, η Bentley θέλει να εξελίξει μιας νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρες με πρωτόφαντη τεχνολογία, απαλλαγμένη από σπάνιες γαίες.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Επαναστατικό ηλεκτρομοτέρ από την Bentley

Υπό την ονομασία Octopus (Optimised Components, Test and simulatiOn, toolkits for Powertrains which integrate Ultra high-speed motor Solutions), η Bentley συνεργάζεται στο πρότζεκτ αυτό με εννέα ακόμη συνεργάτες 

Το Octopus, με τριετή προγραμματισμένη εξέλιξη και χρηματοδοτούμενο από την OLEV, μια βρετανική κυβερνητική υπηρεσία με αντικείμενο τα οχήματα χαμηλών εκπομπών, σχεδιάζει να εξελίξει μια νέα γενιά ηλεκτρικού κινητήρα. Πιο αποδοτικός από τα σημερινά ηλεκτρομοτέρ, ο κινητήρας αυτός δεν θα κάνει χρήση σπάνιων γαιών, αντικαθιστώντας παράλληλα τα παραδοσιακά χάλκινα πηνία με ένα νέο ανακυκλώσιμο υλικό.

Bentley

Μέρος του οδικού χάρτη «Bentley Beyond 100» που στόχο έχει να καταστήσει την Bentley βιώσιμη φίρμα πολυτελείας, το πρόγραμμα Octopus θα καταλήξει σε μια πρώτη εφαρμογή παραγωγής έως το 2026. Λανσάρισμα που θα πρέπει να συμπέσει με την άφιξη του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Bentley.

Μέχρι τότε, η βρετανική φίρμα θα πρέπει σταδιακά να επεκτείνει την ηλεκτρική γκάμα της. Διαθέτοντας ήδη την επαναφορτιζόμενη υβριδική Bentayga, το Crewe σχεδιάζει να ενσωματώσει μια υβριδική εναλλακτική λύση σε κάθε μοντέλα της έως το 2023.