Ηλεκτρική μετάδοση από τη GKN με ροπή 204 kgm

Η GKN παρουσίασε ένα ηλεκτρικό μοτέρ για τους πίσω τροχούς plug-in υβριδικών οχημάτων, με μικρό μέγεθος και τεράστια δύναμη.

Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές παρουσιάζουν υβριδικές και επαναφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων τους. Και τώρα η GKN προσφέρει μια plug n play λύση ακόμα και για μικρά αυτοκίνητα.

Κατά τη μετατροπή ενός συμβατικού μοντέλου σε υβριδικό, ανάμεσα στα ζητούμενα είναι η ευκολία της προσαρμογής του υβριδικού συστήματος, χωρίς να χρειάζεται να δημιουργηθεί μια διαφορετική γραμμή παραγωγής δηλαδή, αλλά και η καλή χωροταξική μελέτη, έτσι ώστε να διατηρηθούν όσο γίνεται αναλλοίωτοι οι εσωτερικοί χώροι. Αυτές τις ανάγκες έρχεται να καλύψει η βρετανική GKN, με το νέο σετ ηλεκτρικού μοτέρ και κιβωτίου που θα λανσάρει σύντομα στην αγορά.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 88 PS (65 kW) και την άκρως εντυπωσιακή μέγιστη ροπή των 203,9 kgm (!), με ενσωματωμένο κύκλωμα ψύξης. Το κιβώτιο υποπολλαπλασιασμού μιας σχέσης είναι το eAxle, μια λύση της GKN η οποία ήδη χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητα παραγωγής. Από το Volvo XC90 T8 Twin Engine μέχρι το BMW i8 και την Porsche 918 Spyder.

Ο συνδυασμός των δύο αποδεικνύεται πολύ συμπαγής σε διαστάσεις. Με ύψος 30 πόντους και πλάτος 32,5, αυτό το πακέτο είναι δύο πόντους στενότερο από κάθε ανταγωνιστική λύση, ενώ ζυγίζει μόνο 54 kg (2,5 kg ελαφρύτερο από άλλα). Η GKN δηλώνει μάλιστα ότι η μονάδα λειτουργεί «σχεδόν αθόρυβα», οπότε δεν επηρεάζει την ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου στο οποίο θα τοποθετηθεί.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BMW 330e Hybrid [video]

«Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ψάχνουν για ολοκληρωμένες λύσεις eDrive από τους προμηθευτές, αντί να συλλέγουν διαφορετικά εξαρτήματα από διαφορετικές εταιρίες», αναφέρει ο Peter Moelegg, διευθύνων σύμβουλος της GKN. «Αυτό είναι το πρώτο σύστημα eDrive που έχει αντικαταστήσει την εξωτερική καλωδίωση με ράγες διανομής (bus bars) και έχει περιορίσει τα μηχανικά εξαρτήματα, οπότε προσφέρει υψηλή ισχύ σε μικρό μέγεθος και ευκολία στην τοποθέτηση».

Το νέο πακέτο ηλεκτρικού κινητήρα και μετάδοσης της GKN αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2019. Το μόνο που έχει ανακοινώσει η εταιρία προς το παρόν είναι ότι θα ενσωματωθεί στην παγκόσμια πλατφόρμα ενός Ευρωπαίου κατασκευαστή.

[Πηγή: GKN]

TAGS