node/31176

Η ισχύς εν τη ενώσει για τις Toyota και Suzuki

Οι δύο ιαπωνικές εταιρείες ενώνουν τις δυνάμεις τους για την ανάπτυξη «πράσινης» τεχνολογίας.

Οι Toyota και Suzuki θα ξεκινήσουν τις συνομιλίες για την παραγωγή οχημάτων και την ανάπτυξη τεχνολογίας για την Ινδική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, θα συζητήσουν για μελλοντικές συνεργασίες στην εξέλιξη νέων μοντέλων με υψηλό οικολογικό «προφίλ» και τον εκσυγχρονισμό της τεράστιας τοπικής αγοράς αυτοκινήτου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Toyota Yaris Hybrid

Οι συζητήσεις μεταξύ των δύο ιαπωνικών εταιρειών θα βοηθήσουν στο να δημιουργηθεί μια κοινοπραξία προμήθειας και κατανομής οχημάτων για την Ινδική αγορά. Η Suzuki ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που μπήκε στην Ινδική αγορά και έχει συμβάλει δραστικά στην ανάπτυξη της εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Suzuki Swift 1.2 SHVS

Η θεματολογία των συζητήσεων μεταξύ των δύο εταιρειών περιλαμβάνει την παροχή τεχνικής υποστήριξης εκ μέρους της Toyota στην Suzuki, για την δημιουργία ενός νέου κινητήρα υψηλής απόδοσης και μικρών διαστάσεων. Το νέο αυτό μοτέρ θα εφοδιάζει μοντέλα που εξελίσσει η Suzuki αλλά θα παράγονται από την Toyota Kirloskar Motor Private Ltd για την αγορά της Ινδίας, ορισμένων χωρών της Αφρικής, αλλά και άλλων αναπτυσσόμενων αγορών.

[Πηγή: Toyota, Suzuki]

node/39455

Το air condition της Bugatti μπορεί να ψύξει διαμέρισμα 80 τ.μ.

Το πανίσχυρο σύστημα κλιματισμού είναι ένα ακόμη δείγμα της τεχνολογίας που ενσωματώνουν τα μοντέλα της Bugatti.

Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το air condition της Bugatti μπορεί να ψύξει διαμέρισμα 80 τ.μ.

Η Bugatti εξέδωσε δελτίο τύπου με πληροφορίες για τον εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού των μοντέλων της θέλοντας να αναδείξει κάποιες λιγότερο γνωστές πτυχές της τεχνολογίας που χρησιμοποιούν.

Το σύστημα κλιματισμού ισχύος 10 kW που βρίσκουμε μέσα σε μια Bugatti, θα ήταν ικανό να ψύξει ένα διαμέρισμα με εμβαδόν 80 τετραγωνικά μέτρα! Περιλαμβάνει ένα δίκτυο ψύξης της καμπίνας, ροή αέρα, ηλεκτρικά συστήματα, ηλεκτρονικά, δύο μονάδες air condition και μια κεντρική μονάδα ελέγχου, εξασφαλίζοντας την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος ανεξαρτήτως συνθηκών. Ενδεικτικά, το συνολικό μήκος των γραμμών του φτάνει τα 9,5 μέτρα, λόγω της τοποθέτησης του κινητήρα στο κέντρο.

Οι προκλήσεις συγκεκριμένα στα μοντέλα της Bugatti αφορούν το σωστό έλεγχο του εξαερισμού και του κλιματισμού σε υψηλές ταχύτητες (ακόμα και άνω των 400 km/h), το αεροδυναμικό παρμπρίζ που λόγω κλίσης και μεγέθους θερμαίνει ακόμα περισσότερο το εσωτερικό σε συνδυασμό με τη προαιρετική διπλή ηλιοροφή Sky View, και φυσικά τις τεράστιες θερμικές ανάγκες του θηριώδη κινητήρα W16 8,0 λίτρων.

Bugatti Air Condition

Υπεύθυνη για την εξέλιξη των συστημάτων κλιματισμού είναι η Γερμανίδα μηχανικός Julia Lemke η οποία δήλωσε: «Η Chiron, η Divo αλλά ακόμα και η σκληροπυρηνική Chiron Pur Sport είναι εύκολες και πρακτικές στην καθημερινή οδήγηση - είναι ξεκάθαρες όσον αφορά τη λειτουργία τους. Ακόμα και οδηγοί χωρίς εμπειρία μπορούν να χειριστούν μια Bugatti από την αρχή.»

«Για εμάς, είναι σημαντικό να εξασφαλίσουμε πως η επιλεγμένη θερμοκρασία επιτυγχάνεται άμεσα. Το σύστημα air conditioning λειτουργεί καλύτερα όταν οι επιβάτες δεν το αντιλαμβάνονται. Πρέπει να είμαστε σίγουροι πως δεν υπάρχουν αντιληπτά ρεύματα αέρα ή θόρυβος - μόνο τότε νιώθεις άνετα.» Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, η Julia Lemke χρησιμοποιεί τρισδιάστατες προσομοιώσεις, χρωματιστό καπνό και μάλινα νήματα για να ελέγξει τη ροή του αέρα με τελικό στόχο να μη γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti Divo: Δοκιμές εξέλιξης κάτω από τον καυτό ήλιο της ερήμου

Σύμφωνα με την Bugatti, κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική αίσθηση της θερμοκρασίας - οι Ευρωπαίοι συνήθως νιώθουν άνετα μεταξύ 21 και 22 βαθμών Κελσίου, ενώ οι Αμερικανοί προτιμούν μερικούς βαθμούς χαμηλότερα.

[Πηγή: Bugatti]

node/39446

Elon Musk: Είμαστε πολύ κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση

Ο CEO της Tesla είναι σίγουρος πως στο άμεσο μέλλον τα οχήματα της Tesla θα υποστηρίζουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5.

Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Elon Musk: Είμαστε πολύ κοντά στην πλήρως αυτόνομη οδήγηση

Ο Elon Musk, κατά τη διάρκεια ομιλίας του στο Παγκόσμιο Συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης στη Σανγκάη, δήλωσε πως η τεχνολογία πλήρως αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 5) θα είναι έτοιμη αρκετά σύντομα.

«Είμαι απόλυτα σίγουρος πως η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 θα γίνει πραγματικότητα, και πιστεύω πως αυτό θα συμβεί πολύ γρήγορα. Συνεχίζω να πιστεύω πως θα έχουμε έτοιμα τα βασικά συστατικά για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 μέσα στο έτος», δήλωσε ο Musk.

Ο CEO της Tesla ισχυρίζεται πως η πλήρως αυτόνομη οδήγηση είναι εφικτή με το harware που υπάρχει ήδη στα σημερινά μοντέλα της εταριείας, με τις διαφορές να αφορούν το λογισμικό. Επίσης, θεωρεί πως δεν υπάρχουν πλέον μεγάλες προκλήσεις για την ολοκλήρωση του project αλλά αρκετά μικρά προβλήματα που απομένει να λυθούν, καθώς το σύστημα πρέπει να είναι έτοιμο να αντιμετωπίσει περίεργες καταστάσεις με επιτυχία.

Το πιο πιθανό σενάριο είναι η Tesla να συνεχίσει να αναβαθμίζει τις δυνατότητες του Autopilot που προσφέρει για τα μοντέλα της, το οποίο σήμερα προσφέρει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2. Αυτό συμβαίνει επείδή παρόλο που το σύστημα αναλαμβάνει πλήρως τον έλεγχο του τιμονιού, της επιτάχυνσης και της επιβράδυνσης, ο οδηγός καλείται να έχει διαρκώς τα χέρια του πάνω ή κοντά στο τιμόνι και να διατηρεί την προσοχή του στο δρόμο καθώς ανά πάσα στιγμή μπορεί να του ζητηθεί να ανακτήσει τον έλεγχο.

[Πηγή: CarExpect]