Audi: Έρχεται επανάσταση στο infotainment

Audi: Έρχεται επανάσταση στο infotainment

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρονικών της εταιρείας, έρχονται σύντομα πολύ πιο ισχυροί επεξεργαστές κι αυτό θα απογειώσει τις δυνατότητες των συστημάτων.

Ο Ricky Hadi, επικεφαλής του τομέα των ηλεκτρονικών της Audi, δήλωσε ότι το μεγάλο μυστικό της Modular Infotainment Platform (MIB) είναι ο διαχωρισμός των συστημάτων που έχουν γρήγορο ρυθμό ανανέωσης από αυτά που έχουν αργό.

Η αρχή της MIB έγινε το 2012 με τα νέα Audi A3 και Volkswagen Golf, για να συνεχιστεί 18 μήνες αργότερα με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του ΤΤ. Ακολούθησε η νέα γενιά των Q7 και Α4, ενώ το επόμενο μεγάλο βήμα θα γίνει στο τέλος του 2016 ή τις αρχές του 2017.

Επιπρόσθετα, με αυτό το διαχωρισμό στάθηκε δυνατός και ο ανάλογος διαχωρισμός των συνεργατών-προμηθευτών της εταιρείας, ώστε να δουλεύει ο καθένας στο κομμάτι του με τον καλύτερο –και ταχύτερο- δυνατό τρόπο. Χωρίς αυτή την παράμετρο, δε θα ήταν δυνατό να εξελιχθεί μια νέα γενιά του συστήματος μέσα σε ένα χρόνο όπως έγινε.



Πολύ μεγάλη θα είναι η συνδρομή της φιλοσοφίας αυτής τόσο στην τελειοποίηση της αυτόνομης οδήγησης όσο και στα υποστηρικτικά συστήματα για τον οδηγό, για τα οποία ένα από τα πιο δύσκολα προβλήματα είναι η τεράστια υπολογιστική ισχύς που απαιτείται. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς ότι η μονάδα που χρησιμοποιεί ένα τέτοιο σύστημα σήμερα, έχει ισχύ αντίστοιχη με εκείνη των ισχυρότερων υπολογιστών που υπήρχαν στον πλανήτη το 1996. Μόνο που πλέον καταναλώνουν μόλις 30 Watt αντί για τα 5-8 MW εκείνων των συστημάτων, έχοντας το μέγεθος ενός τάμπλετ κι όχι ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου.

Μια ακόμα ενδιαφέρουσα πληροφορία έχει να κάνει με το κόστος των ηλεκτρονικών συσκευών και συστημάτων, που μεσοσταθμικά σε ολόκληρη τη γκάμα της Audi είναι σήμερα στο 30-35% της τιμής του αυτοκινήτου. Το ποσοστό θα ανέβει στο 50% μέσα στα επόμενα χρόνια, κάτι έτσι κι αλλιώς αναμενόμενο από επενδυτικής άποψης καθότι μιλάμε για έναν από τους τρεις πυλώνες των μελλοντικών Audi. Οι άλλοι δύο είναι η αποδοτικότητα και η αυτόνομη οδήγηση.

 

[Πηγή: Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube