Συνεργασία Toyota-Idemitsu για μπαταρίες με αυτονομία άνω των 1.000 km

Συνεργασία Toyota-Idemitsu για μπαταρίες με αυτονομία άνω των 1.000 km

Η Toyota, έχοντας ανακοινώσει τον εξηλεκτρισμένο της προσανατολισμό, ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Idemitsu για την κατασκευή μπαταριών στέρεας κατάστασης.

Toyota solid state batteries

Η Toyota, εδώ και καιρό έχει σημάνει την ηλεκτρική της αντεπίθεση, τοποθετώντας τον πήχη αρκετά ψηλά. Η έναρξη της συνεργασίας της με την Idemitsu, για την κατασκευή μπαταριών στέρεας κατάστασης κινείται σε αυτή τη κατεύθυνση.

Οι μπαταρίες που θα αναπτυχθούν από τον ιαπωνικό κολοσσό και την ιαπωνική εταιρεία παραγωγής πετρελαίου θα μπορούν να τοποθετηθούν σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα το 2027 ή το 2028, χαρίζοντάς τους αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 km.

Στόχος της Toyota είναι οι μπαταρίες στέρεας κατάστασης που θα αναπτύξει με την Idemitsu να κάνουν την εμφάνισή τους στα αυτοκίνητα παραγωγής το 2027 ή 2028

Toyota Solid State Batteries

Πέραν τούτου, η φόρτιση από το 10% στο 80% θα ολοκληρώνεται σε μόλις 10 λεπτά, υπό την προϋπόθεση ότι θα πραγματοποιείται σε ταχυφορτιστή DC. Σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται κατά κύριο λόγω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι μπαταρίες στέρεας κατάστασης παρέχουν μεγαλύτερη σταθερότητα σε ακραίες θερμοκρασίες. Επιπροσθέτως, το ανθρακικό τους αποτύπωμα είναι μικρότερο και η μεταφορά ενέργειας ταχύτερη.

Η συνεργασία των δυο εταιρειών θα χωριστεί σε τρεις φάσεις. Η πρώτη αφορά την ανάπτυξη και την εξέλιξη καλύτερων και αποδοτικότερων στερεών ηλεκτρολυτών, δίνοντας μεγάλη σημασία στην ποιότητα, το κόστος άλλα και τον χρόνο παραγωγής.

Η δεύτερη φάση της συνεργασίας περιλαμβάνει την κατασκευή μίας μεγάλης πιλοτικής εγκατάστασης, στην οποία η Idemitsu θα εργαστεί προκειμένου να επιτύχει μαζική παραγωγή μπαταριών στέρεας κατάστασης. Παράλληλα, η Toyota θα ασχοληθεί με το κομμάτι της ενσωμάτωσης των μπαταριών αυτών στα ηλεκτρικά της οχήματα. Η αυτοκινητοβιομηχανία θεωρεί πως οι πρώτες μπαταρίες θα εμφανιστούν στα πρώτα οχήματα το 2027 ή το αργότερο το 2028.

Toyota Solid State Batteries

Στην τρίτη και τελευταία φάση της συνεργασίας, οι δύο εταιρείες θα προσπαθήσουν να επιτύχουν μαζική παραγωγή, ενώ ταυτόχρονα θα επιδιώξουν να αυξήσουν τις πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρίες στέρεας κατάστασης.

Δεν έχουν οριστεί ακόμα τα χρονοδιαγράμματα που αφορούν το πότε θα ξεκινήσει αυτή η συνεργασία, Το σίγουρο είναι πως η Toyota με τις επενδύσεις και την τεχνογνωσία της έρχεται με φόρα, στοχεύοντας την κορυφή και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν μάλιστα παρέχει αυτονομία 1.000 km και σε συνδυασμό πάντα με την φήμη και την αξιοπιστία της αποκτά ένα σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube