Renault Twizy: Γυρίζει κεφάλια με μόλις 3.400 ευρώ

Renault Twizy: Γυρίζει κεφάλια με μόλις 3.400 ευρώ

«Δείκτη κεφαλογυρίσματος» το λέγαμε παλιά, Ή απλώς, ένα Renault Twizy χωρίς πόρτες. Ψήνεσαι; Ιδανικά, χωρίς πόρτες, με τον τον οδηγό να φοράει στολή του Άη Βασίλη.

Υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν τους ρίχνεις δεύτερη ματιά. Το Renault Twizy δεν είναι ένα από αυτά. Αρκεί να περάσει μπροστά σου. Και σήμερα, χάρη στην αγορά των μεταχειρισμένων, μπορείς να το αποκτήσεις με κόστος που θυμίζει καλό ηλεκτρικό πατίνι -όχι αυτοκίνητο.

Η συγκεκριμένη αγγελία είναι χαρακτηριστική. Ένα Renault Twizy με €3.400, σε τιμή που σε κάνει να ξαναδιαβάσεις τον αριθμό. Όχι γιατί είναι «ευκαιρία ζωής», αλλά γιατί αποδεικνύει πόσο ιδιαίτερη και ενδιαφέρουσα είναι η θέση του στην αγορά.

Το Twizy ποτέ δεν προσπάθησε να γίνει κανονικό αυτοκίνητο. Και γι’ αυτό σήμερα κοστίζει τόσο λίγο. Είναι ηλεκτρικό, διθέσιο, με τους επιβάτες σε διάταξη tandem, χωρίς κανονικές πόρτες ή παράθυρα. 

Είναι πιο κοντά σε μοτοσικλέτα με οροφή και τέσσερις ρόδες παρά σε συμβατικό 4τροχο

Renault Twizy

Κι όμως, στην πόλη κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται: Κινείται αέρινα, παρκάρει παντού, φορτίζει σε απλή πρίζα κι η χρήση του κοστίζει σχεδόν τίποτα.

Το πραγματικό του ατού όμως δεν είναι η οικονομία. Είναι το βλέμμα του κόσμου. Με ένα Twizy δεν περνάς ποτέ απαρατήρητος. Κάποιοι θα χαμογελάσουν, κάποιοι θα απορήσουν, άλλοι θα ρωτήσουν «τι είναι αυτό;». Και όλο αυτό το πληρώνεις λιγότερο από όσο κοστίζει ένα καλό σκούτερ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Renault Twizy επιστρέφει με πόρτες αλά Lamborghini

Στην πράξη, το Twizy είναι ιδανικό για πολύ συγκεκριμένη χρήση: Για κέντρο πόλης, μικρές αποστάσεις και για όσους θέλουν κάτι διαφορετικό, χωρίς να τους νοιάζει η έλλειψη κανονικών θυρών ή χώρου. Δεν είναι άνετο, δεν είναι ευρύχωρο, δεν είναι all-weather. Είναι όμως ειλικρινές.

Renault Twizy

Αν πάλι θέλεις προστασία από τις καιρικές συνθήκες, στις αγγελίες θα βρεις και την έκδοση με κανονικές πόρτες. Προσοχή: Δεν είναι μόνο οι πόρτες που αλλάζουν, αλλά και η τιμή, που εδώ είναι υπερδιπλάσια.

Και κάτι ακόμα: Το ένα είναι Twizy 45, ενώ το άλλο 80. Το ένα φτάνει τα 45 km/h, ενώ το άλλο τα 80. Μην ξεγελαστείς από την περιγραφή της αγγελίας, ότι δεν απαιτείται δίπλωμα οδήγησης, Στέφανος ακούει

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πωλείται βελτιωμένο Renault Twizy με εμφάνιση F1

Ναι, σε ορισμένες χώρες της Ευρώπης, το Twizy 45 μπορεί να οδηγηθεί με περιορισμένη άδεια ή πιστοποιητικό για ελαφρά 4τροχα. Στην Ελλάδα όμως, για να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δημόσιο δρόμο, απαιτείται άδεια οδήγησης κατάλληλης κατηγορίας. Άκυρο Στέφανε.

Το Twizy δεν είναι για όλους. Είναι για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν, να κινούνται απλά και οικονομικά στην πόλη και να νιώθουν ότι οδηγούν κάτι εντελώς διαφορετικό. Και σε αυτό, παραδόξως ή όχι, δεν έχει κανέναν αντίπαλο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube